Camping Landschapscamping de Grimberghoeve

Camping Landschapscamping de Grimberghoeve

24 reviews over Camping Landschapscamping de Grimberghoeve in het Nederlands

Een voor iedereen aan te raden camping

A. Blaauw
3-3-2018

Heel fijne, grote plaatsen. Veel zon met mogelijkheden voor schaduw.

Netjes en schoon

Mariska de groot
30-8-2017

Keurig onderhouden. Ruime plaatsen met verharde plaats voor de voortent .zeer schoon sanitair. Douche met soort van opwaardeerkaart. Warm afwaswater vrij. Gebruik van wasmachine en droger gaat gewoon op goed vertrouwen. Op de lijst invullen en op het eind betalen. Maar het zijn duidelijk aparte bedrijven. Nl de camping en het verhuur gebeuren. De folder geeft het idee van een restaurant maar dat is alleen voor groepen van de verhuur ed. Er staat ook iets over een terras ,maar in de 3 weken dat wij er waren is het terras 2 x open geweest. Er is wel soms de mogelijkheid om patat ed te bestellen op sommige dagen en tijdstippen. Je kunt dus niet spontaan een patatje halen of s avonds een hapje eten in het restaurant, terwijl de facciliteiten er wel zijn. Denk dat ze hiermee toch wel inkomsten mislopen. Maar op de camping zelf heb ik niets aan te merken.

Erg moiie5 camping

Fam.vd.Velde
13-8-2017

Zijn hier in juli voor de vierde keer met onze 2 kleinkinderen geweest ( 5 en 9 jaar). Ze hebben zich weer prima vermaakt met alles op en rond de camping.Wij stonden op veld 3 plaats 16. Een ruime plaats. Echter een kleine opmerking: het tegelplateau onder de voortent zou een halve meter dieper moeten.Wij komen volgend jaar weer terug.

Prachtige plek en omgeving

Petra Vreugdenhil
13-8-2017

De hooiberghuisjes op de Grimberghoeve zijn bijzonder mooi gelegen. Je hebt een ruim grasveld en alleen weiland en bomen om je heen. Op de camping is veel te doen voor de kinderen. Ook is er een terras of kun je gebruik maken van zelfbediening.

Fietsen huren is echt een must want de omgeving is prachtig. Ook kun je dan makkelijk maar Rijssen waar alle voorzieningen zijn die je nodig hebt (supermarkten, restaurants, zwembad etc.).

Tip: in Zuna kun je een fluisterbootje huren. Echt heel mooi om een stuk over de Regge te varen.

fantastisch.

peter en jannie
23-5-2017

prachtig aangelegde kampeerplaatsen,in een wel heel mooie omgeving.fietsen of wandelen of op de camping zelf.heerlijk.schoon en modern sanitair, vriendelijke eigenaar.een hottub gehuurd toen onze kinderen en kleinkinderen op visite kwamen. deze wordt geplaatst bij de caravan.heerlijk, wat een feest.wij komen hier zeker nog eens terug.

Marianne
14-5-2017

Net sanitair, grote staplaatsen met verhard terras waar je voortent over kunt zetten. Groene grasmat. Warme douches. En niet onbelangrijk het is schoon!. Voor rustzoekers een prachtige camping waar je smorgens wakker wordt door het vrolijke gefluit van de vele vogels. In de proatschure kan je lectuur vinden, maar ook kan je daar ijs/koek/koffie/thee/frisdrank verkrijgen, tegen een schappelijk prijsje.

Wat is er niet goed? kan maar 1 ding verzinnen. Het weekend gaat te snel voorbij als je daar bent.

Kortom heerlijke camping om lang of kort te kamperen. We komen zeker nog eens weer terug.

Het is dat een SVR camping geen sterren heeft maar anders zou het zeker 4 sterren hebben

Oude reviews (archief)

J en G Wit
5-10-2016

Prachtige camping, elke plek een mooie verharde plek voor de voortent. Sanitair gebouw schitterend. Uitstekende ligging om met de fiets er op uit te gaan. We komen zeker nog eens terug.

GE Broeksema
16-9-2016

Mooi sanitair

Mooie grote plekken met veel privé !

Jammer dat het restaurant niet altijd open was en de kaart erg beperkt is.

Vriendelijke eigenaars

Al jaren onze plek om te genieten

Wim en Els Ruedisueli
8-9-2016

De camping zien groeien van een echte boeren camping tot een mooie volwaardige camping.

Mooi en schoon sanitair . Wel wat weinig. Voor 80 plaatsen 6 douches en 6 toiletten.

Af en toe even wachten tot er een douche / toilet vrij is. ( Vroeg mij wel af hoe dit in het hoogseizoen is)

Hier maken ook langskomende fietsers / wandelaars gebruik van. Plus de gasten die bv een activiteit geboekt hebben.

Gelukkig wordt het regelmatig schoongemaakt.

Passanten en kampeerders kunnen gebruik maken van het terras, maar indien gesloten is er gelegenheid om zelf koffie/ thee/ gebak/ ijs etc te pakken in de proatschuur.

Goede en ruime kampeerplaatsen.6 amp met de mogelijkheid om meer stroom af te nemen. Gratis WiFi. Eigen watertappunt / afvoer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping de Grimberghoeve in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping de Grimberghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping de Grimberghoeve scoort een 9 uit 10 op basis van 24 reviews.