Camping Landschapscamping de Grimberghoeve

27 reviews over Camping Landschapscamping de Grimberghoeve in het Nederlands

Genoten op de Grimberghoeve

A. Hoogervorst
17-9-2018

Afgelopen weekend genoten op de Grimberghoeve. Dit jaar al eerder een weekend en een week geweest. Mijn kinderen (8 en 11) willen niet naar een andere camping. Gelukkig vinden wij dit ook een fijne camping 😁. De meiden zijn vooral fan van de pony’s; veel knuffelen, borstelen, invlechten, wandelen en rijden. Maar ook de trampoline, rekstok en de stepjes vinden ze helemaal leuk. De plaatsen zijn heel erg ruim en het toiletgebouw is lekker verwarmd en super schoon! Douches zijn met pasjes (vind ik zelf minder prettig) maar geeft de kinderen inzicht dat water geld kost. Rond de camping hebben we heerlijk gewandeld en het dorp is lekker dichtbij. Voor de BBQ hebben we vlees gehaald bij de campingeigenaar en dit was top! Op vrijdag en zaterdag kun je patat en snacks bestellen bij de receptie.

De meiden kunnen niet wachten om weer te gaan!

Heerlijke vakantie

Gezin uit de Meern
23-8-2018

Eigenlijk willen we geen review schrijven.Want we zijn bang dat er dan meer mensen naar de Grimberghoeve willen. :-) Wij hebben 2 weken gelogeerd in het hooiberghuisje de klaproos.Klein maar fijn.Verzorgd en schoon!We zijn echt onthaast.Genoten van de rust en de vriendelijkheid van de mensen.Veel privacy.De hottube en hangmat die je kan huren waren voor ons een meerwaarde.De kinderen(3 en 8) vonden de skelters op het terrein fantastisch.Ook de trampoline en luchtkussen waren een mooi vertier.We hebben vlees gekocht bij de boer van zijn eigen koeien.Heerlijk!Grimberghoeve ons zie je zeker een keer terug.Dank voor jullie gastvrijheid.

Om over na te denken. Erg commercieel

Marco
26-7-2018

De campingplaatsen zijn ruim. Zelfs met onze 3.50 voortent en luifel nog ruimte zat. Klein nadeel is dat de auto bij de plaats mag, dat geeft best verkeer, dat terwijl er heel veel kleine kinderen lopen, wordt er best hard gereden. Het sanitair is goed schoon, wat alleen jammer is dat het betaalde douchen, best duur is. 3 cent per 10 seconden met een start tarief van 3 cent. Als je dus alle vier elke dag douched, dat doe je met 30 gr plus. Geef je al drie euro weg, zonder wat ervoor terug te krijgen. Verder is de straal uit de douche erg sumier. Ik ben niet heel klein en word dus amper nat. Verder mag ke 4kwh gebruiken per etmaal. Dat is erg weinig. Meer gebruik betaal je bij. Voor de camperplaatsen betaal je 1 euro per kWh, ongeacht je verbruik. Deze camping zit in het hoge prijssegment vd svr campings en is het niet waard, aangezien je hier alleen sanitair hebt, geen luxe. Alle andere dingen kunnen tegen vergoeding gehuurd worden.

Een voor iedereen aan te raden camping

A. Blaauw
3-3-2018

Heel fijne, grote plaatsen. Veel zon met mogelijkheden voor schaduw.

Netjes en schoon

Mariska de groot
30-8-2017

Keurig onderhouden. Ruime plaatsen met verharde plaats voor de voortent .zeer schoon sanitair. Douche met soort van opwaardeerkaart. Warm afwaswater vrij. Gebruik van wasmachine en droger gaat gewoon op goed vertrouwen. Op de lijst invullen en op het eind betalen. Maar het zijn duidelijk aparte bedrijven. Nl de camping en het verhuur gebeuren. De folder geeft het idee van een restaurant maar dat is alleen voor groepen van de verhuur ed. Er staat ook iets over een terras ,maar in de 3 weken dat wij er waren is het terras 2 x open geweest. Er is wel soms de mogelijkheid om patat ed te bestellen op sommige dagen en tijdstippen. Je kunt dus niet spontaan een patatje halen of s avonds een hapje eten in het restaurant, terwijl de facciliteiten er wel zijn. Denk dat ze hiermee toch wel inkomsten mislopen. Maar op de camping zelf heb ik niets aan te merken.

Erg moiie5 camping

Fam.vd.Velde
13-8-2017

Zijn hier in juli voor de vierde keer met onze 2 kleinkinderen geweest ( 5 en 9 jaar). Ze hebben zich weer prima vermaakt met alles op en rond de camping.Wij stonden op veld 3 plaats 16. Een ruime plaats. Echter een kleine opmerking: het tegelplateau onder de voortent zou een halve meter dieper moeten.Wij komen volgend jaar weer terug.

Prachtige plek en omgeving

Petra Vreugdenhil
13-8-2017

De hooiberghuisjes op de Grimberghoeve zijn bijzonder mooi gelegen. Je hebt een ruim grasveld en alleen weiland en bomen om je heen. Op de camping is veel te doen voor de kinderen. Ook is er een terras of kun je gebruik maken van zelfbediening.

Fietsen huren is echt een must want de omgeving is prachtig. Ook kun je dan makkelijk maar Rijssen waar alle voorzieningen zijn die je nodig hebt (supermarkten, restaurants, zwembad etc.).

Tip: in Zuna kun je een fluisterbootje huren. Echt heel mooi om een stuk over de Regge te varen.

fantastisch.

peter en jannie
23-5-2017

prachtig aangelegde kampeerplaatsen,in een wel heel mooie omgeving.fietsen of wandelen of op de camping zelf.heerlijk.schoon en modern sanitair, vriendelijke eigenaar.een hottub gehuurd toen onze kinderen en kleinkinderen op visite kwamen. deze wordt geplaatst bij de caravan.heerlijk, wat een feest.wij komen hier zeker nog eens terug.

Prachtige camping

Marianne
14-5-2017

Net sanitair, grote staplaatsen met verhard terras waar je voortent over kunt zetten. Groene grasmat. Warme douches. En niet onbelangrijk het is schoon!. Voor rustzoekers een prachtige camping waar je smorgens wakker wordt door het vrolijke gefluit van de vele vogels. In de proatschure kan je lectuur vinden, maar ook kan je daar ijs/koek/koffie/thee/frisdrank verkrijgen, tegen een schappelijk prijsje.

Wat is er niet goed? kan maar 1 ding verzinnen. Het weekend gaat te snel voorbij als je daar bent.

Kortom heerlijke camping om lang of kort te kamperen. We komen zeker nog eens weer terug.

Het is dat een SVR camping geen sterren heeft maar anders zou het zeker 4 sterren hebben

Prachtige camping

J en G Wit
5-10-2016

Prachtige camping, elke plek een mooie verharde plek voor de voortent. Sanitair gebouw schitterend. Uitstekende ligging om met de fiets er op uit te gaan. We komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping de Grimberghoeve in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping de Grimberghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.