Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

Score uit 1989 reviews

Nederland, Overijssel, Rijssen

8.3Fantastisch

Score uit 1989 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

• Sauna

Fletcher Hotel Sallandse Heuvelrug heeft ruime en schone kamers met comfortabele bedden. Ontbijt, lunch en diner zijn goed verzorgd. Je kunt een duik nemen in het zwembad en bijkomen in de sauna. Hier verblijf je midden in de natuur met natuurgebied de Sallandse Heuvelrug vlakbij. De omgeving van Rijssen heeft veel mooie wandelroutes.

1989 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• 2019
    5Cleo19-06-2019

Eenmalig

Prachtige ligging, slechte service

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Nathalie03-05-2019

Zeer tevreden en genoten

Wat een fijn hotel. Heerlijke ligging midden in de bossen met overal prachtig uitzicht. ‘s morgens wakker worden met al dat vogelgezang dan kan het niet anders dan dat je dag weer goed begint. We hadden een ongewoon verzoek aan het hotel en we zijn fantastisch geholpen in het meedenken en het uiteindelijke aanbod. We zijn met de hele familie geweest en ook de tieners die mee waren hebben zich heerlijk vermaakt. Het zwembad en de sauna is daarin ook een aanwinst. Zeer vriendelijk personeel en werden bij de deur al verwelkomt. Kamers zeer ruim , we hadden de comfort kamers met een prachtig uitzicht over de bossen. Ontbijt viel bij de hele familie ook erg in de smaak. En nadat mijn nichtje nog even haar muzikale kunsten had laten zien op de mooie vleugel die naast het restaurant stond, hebben we zeer tevreden over ons nachtje weg , uitgechecked.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Bea27-03-2019

Mooie omgeving om te fietsen

We hadden een luxe kamer met bad geboekt. We kregen kamer 403 aan de voorkant van het hotel met prachtig uitzicht. Een mooie houten vloer alleen jammer dat die vreselijk kraakte en niet alleen bij ons . Ook bij onze bovenburen waardoor we elke stap konden horen. Dat was vooral s'nachts niet prettig en helemaal niet als ook nog het toilet werd doorgetrokken. Het leek wel of dat bij ons op de kamer was. Heel gehorig. We hebben daardoor 2 nachten slecht geslapen. Het ontbijt was prima, lekkere koffie en verse broodjes. We hebben een paar keer gebruik gemaakt van het zwembad , fijn dat je daarvoor bij de receptie handdoeken kunt krijgen. Tip..op de kamer staat een grote tafel zou fijn zijn als daar een mooie spiegel boven zou hangen en eventueel een hocker of stoel erbij. Dat is handiger dan de spiegel aan de binnenkant van de kastdeur.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7R. De Groot03-03-2019

Kan beter....

Mooie ligging, zeer rustig. Wel beetje gedateerd allemaal. Kamer goed schoon, maar de badkamer beetje aan vervanging toe. Geen koffie en thee/waterkoker op de kamer, jammer. Gebarsten wastafel, gele kitranden, schimmelplekjes op het douchgordijn, slecht doorlopend toilet. Wel lekkere bedden. Ontbijt redelijk. Echter, zondag zat het hotel vol en was het ontbijt drama. Croissants, vleeswaren, ei, spek was allemaal op. Bijvullen duurde lang, koffieapparaat was stuk. Tafels waren allemaal bezet doordat het niet afgeruimd werd. Lag niet aan de dames, deze waren vriendelijk en deden hun best, maar als je alles met z'n tweeën moet doen...

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Simone Wijnands12-01-2019

Vraag eerst na of het dak hersteld is!

Mijn man en ik verbleven in dit hotel op van 21 op 22 december 2018 in een suite. Een mooie ruime kamer met een prima bed. Keurig schoon. Tegen 2 uur s´nachts begon echter het plafond te lekken. Mijn man heeft door het constante druppende geluid geen oog meer dicht gedaan. Omdat ik zelf wel door kon slapen heeft hij ervoor gekozen om het er op dat moment bij te laten. Hij heeft wel een filmpje gemaakt van de hevige lekkage. `s Ochtends is hij hiermee naar de balie gegaan om een vorm van compensatie te vragen. Tot onze verbazing werd hem verteld dat hij dan maar s´nachts naar de receptie had moeten komen, dan hadden wij een andere kamer gekregen. Een financiële compensatie was niet mogelijk, wij hadden immers al betaald....(wat een raar argument!). Een fles wijn konden wij krijgen, daar hebben wij voor bedankt. Jammer dit... Dus, best mooi hotel, ontbijt was ook prima, maar verwacht geen klantvriendelijke houding, dan is het oke.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Dineke Dolleman01-01-2019

Heel goed!

Met een vriendin hier 2 nachten een oud-en nieuw arrangement doorgebracht. Heel goed! Vele lieve jonge mederwerkers. Mooi eten en een hele goede live-band op oudejaarsavond.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    7gaea27-09-2018

als je van de natuur houd een topper

Het hotel ligt heerlijk tussen de natuur. Het hotel is oud maar netjes. Kamer was ruim. Simpel zitje, koelkastje, helaas geen waterkoker en koffieapparaat. Matrassen waren wel erg zacht. Nette badkamer. Zwembad heerlijk. Er wordt wel zwemles gegeven waardoor je in die tijden geen gebruik mag gebruiken van het zwembad (beetje jammer). Ontbijt is buffet en is prima. Diner goed, maar we moesten wel erg lang wachten voor iedere gang. Personeel vriendelijk, beleeft en behulpzaam. Er ligt een map met diverse korte en lange wandel/fietsroutes en een map met activiteiten/attracties in de buurt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8gerrit19-06-2018

Gewoon een weekend gehad om nooit meer te vergeten

top ligging van het Hotel, super mooie kamer en badkamer, best eten.....heerlijk ontbijt, was Elvis weekend en dat was het ruigste wat ik ooit op muziek gebied hebt meegemaakt, echt heel erg vet, en alles was enorm goed geregeld !!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Lidy Lowenthal11-06-2018

Dank je wel mensen van Sallandse Heuvelrug

Voor de 3de keer in 2 jaar terug naar deze heerlijke plek midden in de natuur. Wat een rust en prachtige flora en fauna. We waren hier met onze moeder van bijna 89 jaar en hebben werkelijk 3 dagen genoten. Vriendelijk en prettig ontvangst bij binnenkomst waar we 2 prachtige kamers kregen ( op de begane grond) met balkon. Lekker centraal gelegen voor onze moeder. Wil je luxe en strak interieur dan moet je hier niet zijn. De bediening was behulpzaam en mensgericht ( zelfs nog wat mensen van vorig jaar oktober teruggezien, dat voelde goed( Sharon en Madelon) Het ontbijt was prima en tot het laatste moment wordt alles keurig aangevuld. De lunch was goed en de soep lekker warm. We hebben genoten van het 3-gangendiner. Het was super weer en het hotel zat vol met iets te weinig personeel. Tafels konden niet ( op tijd) opgeruimd worden laat staan dat iedereen vlot zijn drankje ontving. Zeker na 22.00 uur - dat was niet erg prettig !

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7gerda23-05-2018

Redelijk met slechte service

Prachtige ligging van het hotel vanuit het hotel veel fiets en wandel gelegenheden je hebt geen auto meer nodig. Vriendelijk ontvangst prima diner alleen buiten eten is niet mogelijk en drankjes op het terras duurt lang voor er iemand naar je toe komt eerst 3 maal naar binnen geweest of het mogelijk om wat te bestellen Ontbijt een beetje zielige vertoning uit gedroogde kaas maar 2 soorten vleeswaren en weinig keus in brood soorten wit bruin brood croissant en chocolade broodjes niet iets van krentenbrood koffie uitmuntend daar over alle lof ontbijt werd ook slecht bijgevuld alleen op verzoek Alleen als je 3 dagen verblijft in het hotel en er 2 avonden het diner gebruikt met een wijn kaart met weinig keus en het gene wat je wilt is niet op voorraad De laatste avond wil je rond 14.00 uur reserveren voor diner niet mogelijk VOL zeer slecht om je hotel gasten zo te benaderen Moesten een taxi nemen naar Enter maar geen kosten vergoeding

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug info