222 tips over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• c holwerda, 05-04-2014 Rapporteren

jammer ,dat het zwembad `s middags niet gebruikt kan worden door de week i.v.m zwemles douchen in het bad , als je niet goed ter been bent is de stap in het bad hoog en kans op uitglijden

• astieber, 22-05-2014 Rapporteren

Als je buiten het hotel goed wilt eten, ga dan eens naar het zeer dichtbij gelegen dorp " Enter" waar op de Dorpsstraat 71 het restaurant " Locanta: bevindt. Het is een mooi restaurant met goed eten voor ene redelijke prijs.

• Sjan-Titselaar, 09-01-2014 Rapporteren

Het eten is goed.Je kunt erg goed wandelen, heel mooie omgeving

• Andre, 27-12-2013 Rapporteren

Er worden allerlei aktiviteiten georganiseerd voor jong en oud.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

• Julie Mans, 27-03-2014 Rapporteren

Eerst de mtb route doen op de holterberg, dan in de sauna en dan lekker eten bij 't brodshoes

• claudiametz, 06-11-2013 Rapporteren

Fietsen mee en erop uit richting de Holterberg

• p.verheyen, 29-10-2013 Rapporteren

graag een karaf water op tafel. Gevulde tong geeft een rommeltje op bord na het fileren

• kimramakers, 04-11-2013 Rapporteren

Voor het diner zijn wij in 't Brodshoes in Rijssen geweest. Héérlijk! Echt een aanrader!

• lidwinebruinen, 25-02-2014 Rapporteren

Rijssen is gezellig om doorheen te lopen (enkele leuke woonwinkels bijv.) en je kunt er lekker eten (wij waren bij Piazza).

• Cor van Helvoort, 25-07-2012 Rapporteren

Zeer geschikt voor mensen die graag wandelen en fietsen en eens lekker tot rust willen komen. Super prijs-kwaliteitverhouding.

• S. Penterman-Kramer, 21-10-2013 Rapporteren

Wij hebben prachtige paddenstoelen in het bos gezien. Heerlijk gewandeld. In het hotel bowlen en zwemmen, poelen, voetbaltafel en spellen in de kast. Kinderen kunnen zich hier uitstekend vermaken.

• E.E van den Brink, 01-12-2013 Rapporteren

Tapasrestaurant Solera in Almelo. Echt een aanrader!!

• Nicolette Beemster, 04-12-2013 Rapporteren

elektrische fiets is aan te raden, evenals de fietsroute. de houten vloer van de kamer maakt wel dat de deur van badkamer en kast rommelt en geluid maakt, maar dat is het enige lastige. verder alles helemaal prima.

• Wim, 13-01-2014 Rapporteren

Restaurant De Swarte Ruijter

• jo coenders, 12-01-2014 Rapporteren

Bowlingbanen gedateerd, maar evengoed mooi, dat dit gratis is, toch f bezig, leuk!

• Marion Spithoven, 12-12-2013 Rapporteren

Rijssens museum en kasteel is zeer de moeite waard en we hadden daarbij een hele gezellige vrijwilliger die ons een rondleiding gaf. Aansluitend het brandweer museum bezocht, ook leuk!

• F. Bandsma, 11-11-2013 Rapporteren

De directe omgeving van het hotel is erg geschikt voor mensen die van wandelen en fietsen in de natuur houden. Het hele natuurpark Sallandse Heuvelrug ligt letterlijk aan je voeten.

• F. v.d. Wal, 16-11-2013 Rapporteren

In dit hotel 'ben je omgeven door natuur', als je van wandelen en fietsen houdt is dat fantastisch!

• Wendy, 05-10-2013 Rapporteren

Ik denk dat dit hotel vooral geschikt is voor natuur liefhebbers.

• Kolthof, 28-10-2013 Rapporteren

Wijntip: Poggio al Casone, een lekkere Italiaanse rode wijn!

• Fam. Schothorst, 04-11-2013 Rapporteren

Neem zwemkleding mee, er is een prachtig zwembad waar wij helaas geen gebruik van konden maken omdat we dit niet bij ons hadden.

• paula, 21-09-2013 Rapporteren

Rijssen zelf is een leuke plaats en leuke restaurants zijn ook bij de Italiaan gaan eten heerlijk

• j_h_eilers, 06-10-2013 Rapporteren

Maak een fietstocht vanaf het hotel die je door een prachtig afwisselend landschap leid en uiteindelijk nog het centrum van Rijssen laat zien.

• G.Plas, 07-10-2013 Rapporteren

Maak een uitgebreide wandeling over de heide en door de bossen. Of ga met het treintje mee door het bos.

• nico, 07-10-2013 Rapporteren

Prachtige wandel- en fietsroutes liggen er voor je klaar..

• frank ovart, 27-09-2013 Rapporteren

aangezien de relevante ligging, kan je direct met fiets een route aanvatten(fietsknooppunten)

• G.C.M. Fase, 01-10-2013 Rapporteren

in de nabije omgeving is er weinig te doen anders dan wandelen in de bossen en fietsen

• Hans Wintraecken, 04-10-2013 Rapporteren

Ootmarsum: openluchtmuseum, met nadruk op museum. Zutphen is leuker, levendiger.

• voorrips, 19-09-2013 Rapporteren

Kamer 213 lekker dicht bij de sauna en zwembad.

• Eric, 15-09-2013 Rapporteren

Neem een goede fiets of wandelschoenen mee; Wij zijn naar de Canadese begraafplaats geweest, erg mooi daar.

• Richard, 04-09-2013 Rapporteren

Vanuit het hotel is per fiets de gehele Sallandse Heuvelrug te verkennen.

• fam. fiolet, 28-05-2012 Rapporteren

hebben er geen bezienswaardigheden gehad wij hebben ook een diner aangeboden bij de gebroeders in wesepe dat was helemaal super je moet wel reserveren maar is voor herhaling vatbaar

• Cornelis, 24-08-2013 Rapporteren

Eens je de heuvel op/af bent is alles vlak als een biljarttafel. Heerlijke fietsomgeving.

• Richard van Diggele, 29-06-2013 Rapporteren

Pitch & Putt Golf in Lemele.

• Jos W., 18-06-2013 Rapporteren

Zeer goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten.

• gerdadeveld, 21-06-2013 Rapporteren

Wij zijn naar de Canadese begraafplaats geweest in Holten op 10 km verder gelegen! Dat was interessant! In het centrum op donderdagavond kon je lekker winkelen daar!

• Roland & Eveline Beunekens, 17-06-2013 Rapporteren

Fantastische ligging voor wandelingen en fietstochten.

• P.G. Post, 31-07-2012 Rapporteren

Vanaf het hotel ligt 't centrum van Rijssen op loop/fiets-afstand via de Markeloseweg. Op maandag winkels al open vanaf 9 uur en weekmarkt. Prachtig wandelpark en kinderboerderij in het centrum. Goed en goedkoop eten bij Shoarma/Pizza restaurant Bahar aan de Graaf Ottostraat (ook op loop/fietsafstsnd vanaf hotel). Grote en nette kringloopwinkel aan de Nijverheidsweg 19.

• J.Biglaar, 13-09-2013 Rapporteren

Onze tip, als je toch gebruik wil maken van de dinerbon, hou er dan rekening mee dat je incl de consumpties het dubbele kwijt bent van het oorspronkelijke bedrag wat de bon gekost heeft.

• rammeloo_w, 26-08-2013 Rapporteren

Bezoek in de omgeving zeker het diorama in Holten en uiteraard ook de heide.

• flien, 20-08-2013 Rapporteren

Bij de Stadsboerderij, grotestraat 27 in het centrum van Rijssen hebben ze bijzondere lekkere appeltaart en je kunt er heerlijk in een ontspannen sfeer dineren. Het eten daar en de service is echt top!

• J.Pels, 10-07-2013 Rapporteren

Zwembad met buitengebied heel goed, omkleedfaciliteiten kunnen wat beter.

• d.manders, 16-03-2013 Rapporteren

deventer en zutphen bezoeken

• Familie Vogel, 25-02-2013 Rapporteren

Wijnproeverij in het hotel!

• Marieke, 18-02-2013 Rapporteren

Vraag een kamer niet in de buurt van de lift!

• willem, 18-02-2013 Rapporteren

Deventer is een echte aanrader voor de 'shoppers'. leuke winkeltjes.

• Steve, 31-12-2013 Rapporteren

Upgraden naar suite! Het is zijn geld meer dan waard!

• Reinout Kruger, 28-07-2013 Rapporteren

Ideaal voor een paar dagen fietsen

• Raymond, 19-06-2013 Rapporteren

Bezoek het natuurpark de Sallandse Heuvelrug om heerlijk van de natuur te genieten. Ook direct vanuit het hotel kun je de bossen in gaan om te wandelen of hardlopen. Daarna lekker ontspannen in het zwembad en/of een drankje op het heerlijke terras.

• Ingrid Roeters van den Berg, 02-12-2012 Rapporteren

Stedelijk museum Rijssen met brandweer museum. niet te groot wel mooi voor een ochtend of middag cultureel genieten. Wandeling van 6.5 kilometer direct vanuit het hotel

• M van Oort, 24-11-2013 Rapporteren

Nee,Rijssen heeft een mooi centrum,parkeren makkelijk verder zijn we nergens geweest.

• borsje_poel, 02-06-2013 Rapporteren

Eten bij Brasserie De Passage, wat een leuke zaak!

• kees verseveldt, 01-06-2013 Rapporteren

een aanrader is om een deel van het Wereldtijdpad te lopen. Wij hebben de lus "Oosterhof" gelopen. Een leuke afwisselende wandeling die gemakkelijk ook voor niet ervaren wandelaars te doen is.

• M. Brons, 30-05-2013 Rapporteren

Gezellig winkelen in Rijssen, mooie wandelgebied. Mooi fietsgebied; alleen toen wij er waren, hadden we regen.

• oleander, 05-11-2013 Rapporteren

Voor herhaling vatbaar wat betreft het hotel maar ook de omgeving is mooi en met deze herfstkleuren is het een plaatje. Veel fiets en wandelmogelijkheden.

• jan10e, 25-05-2013 Rapporteren

Rijssen is leuk dorp met aantrekkelijke winkels. Holten met Holterberg. Hier is canadees ereveld in infocentrum. Ook het natuurdiaroma museum aldaar is interressant.

• Sophie en Jesper, 25-05-2013 Rapporteren

Enorm fijne wandelomgeving en lekker Italiaans eten bij La Piazza in Rijssen.

• Jannita, 30-10-2013 Rapporteren

Zwembad en fietshuur aanwezig, handig!

• joseppha van der wetering, 24-10-2012 Rapporteren

het gymparcours in het bos voor het hotel. Allerlei leuke oefeningen die je spelenderwijs met de kinderen kunt uitvoeren.

• Jan Fraase Storm, 14-03-2014 Rapporteren

De omgeving leent zich prima voor fiets- en wandeltochten.

• Fam . Speelman, 21-05-2013 Rapporteren

Sallandse Heuvelrug schitterend,zowel wandelen als fietsen.

• vandenreyken - Esch, 15-05-2013 Rapporteren

Het is een aanrader voor iedereen die van rust houd. Vooral om te fietsen en te wandelen.

• Fam. Bakhuijzen, 13-05-2013 Rapporteren

we zijn bij kinderboerderij "dondertman" geweest en dat is voor kleine kinderen erg leuk.

• Mary N, 09-05-2013 Rapporteren

Op maandagmorgen is er een hele grote markt in Rijssen met oa veel stoffenkramen. Leuk om een bezoekje te brengen.

• Van Vliet, 07-05-2013 Rapporteren

Voor heerlijk ijs moet je in Holten zijn: bij Martino. En wie graag een up-class frituurtje doet onderweg: 't Klavertje, ook in Holten.

• Cobi van der Laan, 04-02-2014 Rapporteren

Kunnen het hotel aanraden ook voor mindervaliden. Vlakbij Rijssen met een gezellig centrum. Kamer no 211 en 212 (en uiteraard nog meer kamers) liggen meer aan de zonzijde.

• Jan Beukers, 03-05-2013 Rapporteren

Bezoek ook de stad Deventer eens. Zeker de moeite waard en maar 30 km van het hotel.

• Ellen Boddé, 02-02-2014 Rapporteren

Vanuit het hotel start je heerlijke wandelingen en Rijssen is een leuke plaats om te bezoeken.

• Gezellig ingericht restaurant, vriendelijk personeel.

• Willy en Nel, 16-04-2013 Rapporteren

Het was maar goed dat ik een navigatie had anders was het moeilijk te vinden

• Mijke, 08-04-2013 Rapporteren

Wij zijn 's avonds gaan zwemmen (het zwembad is open tot 23.00 uur.). Lekker rustig en de perfecte afsluiting van een dag.

• lei en mia cox, 08-04-2013 Rapporteren

Heerlijk gewandeld op de Holterberg in Holten

• m_ten_berge, 17-04-2013 Rapporteren

Hotel ligt prachtig in een bosrijke omgeving. Je kunt zo het hotel uitwandelen en de vele gekleurde route in de omgeving bieden voldoende routes. Voldoende parkeerplaatsen bij het hotel. In het hotel is een klein zwembad (ongeveer 5m bij 10m) en bowling (gratis) en een bar. Een handoek voor zwembad zo te krijgen bij de receptie super!

• M.Y.Schipper, 21-03-2013 Rapporteren

Veel bezienswaardigheden waren nog gesloten, gaan pas in april open.

• Fam.Smit, 03-04-2013 Rapporteren

Als u een keer buiten de deur wilt eten is restaurant De Markies in het centrum van Rijssen een echte aanrader. Mix van Grieks en 'Hollands', hele vriendelijke attente bediening door de dochters van de eigenaar, uitstekende, wel heel grote en heel mooi opgemaakte porties/schotels.

• Herry, 25-02-2013 Rapporteren

Van harte aanbevolen, zeker voor senioren.

• R Lok, 08-03-2013 Rapporteren

Lekker winkelen in Nijverdal en heerlijk fietsen op de Sallands Heuvelrug

• Nelly van Gorp, 22-06-2013 Rapporteren

De Hanzestad Deventer is zeer de moeite waard om te bezoeken.

• H.J.A. Wullems, 20-02-2013 Rapporteren

jammer dat er in de gehele omgeving op maandag nagenoeg niets te beleven is, daar bijna alles dicht is. Geen voorkeur om op maandag te verblijven.

• Casper, 27-02-2013 Rapporteren

Ga in de buurt wandelen een perfecte plek!!!!

• Kim , 11-02-2013 Rapporteren

Goede omgeving om te wandelen, dorpjes te bezoeken, oa Rijssen.

• Irma Gehner, 26-01-2013 Rapporteren

wandelen, fietsen. Enter, voor de modewinkel van Roetgerink en leuk centrum met leuke winkels.

• Piet Straub, 25-08-2012 Rapporteren

De omgeving is boeiend genoeg oor uitstapjes zowel in het Sallandse als het eraan grenzende Twente. Laat je eens verrassen door dit mooie en nog steeds rustige deel van ons land.

• Arina, 03-01-2013 Rapporteren

Wandeling door het bos. Brandweermuseum

• J.M.Goewie, 03-01-2013 Rapporteren

Wandelingen over natuurgebied de Borkeld via Twentepad wegwijzers zijn aan te bevelen alsmede bezoek aan Ootmarsum op 45 km afstand.

• Aniane, 30-12-2012 Rapporteren

Vanaf het hotel kan je leuk wandelen. Voor de kinderen is het trimparcours precies voor het hotel een leuke 'speeltuin'. De loods van het leemspoor is een bezoekje waard, al ben je er met 20 minuten ook weer weg. Er staan veel treintjes en het is gewoon leuk te zien hoe men hier met passie aan werkt. 's Zomers rijdt het treintje ook, nu helaas niet. Wandelen op de Holterberg is prachtig. Restaurant 't Lösse Hoes is echt aan te bevelen!

• marianne, 21-12-2012 Rapporteren

mooie wandel en fietsroutes direct vanuit hotel en leuke dorpjes en kastelen in de omgeving

• Madieke, 24-11-2012 Rapporteren

Wandelen in de omgeving en shoppen in Deventer

• M, 13-06-2013 Rapporteren

We hebben heerlijk tapas gegeten bij Buena Vista in Rijssen.

• Bert Diepenhorst, 09-12-2012 Rapporteren

De Holterberg en Sallandse Heuvelrug zijn prachtig om te wandelen en te fietsen. Ook met de auto zijn er mooie tochtjes te maken.

• Marianne Coppens, 17-08-2012 Rapporteren

Zwemspullen mee en wandelschoenen mee, ook fietsen huren geen probleem.

• Ger Mosman, 20-11-2012 Rapporteren

Wandelen door de prachtige bossen. Bezoek het dorpje Enter met een heerlijke bakker, slager en een prachtige grote modezaak.

• A.P.Nabuurs, 13-08-2012 Rapporteren

je kunt er heelgoed fietsen en wandelen

• H. Diepenhorst, 08-11-2012 Rapporteren

Zeer geschikt als vertrekpunt voor mooie fietstochten over en om de Sallandse Heuvelrug

• Majorie van Drumpt, 15-11-2012 Rapporteren

Meerdere kortere wandelroutes gelijk vanaf het hotel. Vele faciliteiten, bowling, sauna, zwembad, bar, pooltafel, tafelvoetbal. Heerlijke bieren en bittergarnituur!

• Jean Jacobs, 29-10-2012 Rapporteren

De wegaanduiding vanaf de A1 uit richting Utrecht zou wat duidelijker kunnen door na de afslag "volg Enter"in plaats van richting Enter te vermelden je hebt de neiging door te rijden naar Rijssen en dan kom je in de problemen

• A Veijer, 02-11-2012 Rapporteren

Leuk centrum om door te lopen en keuze uit diverse winkels. Keuze in restaurants waarbij De Markies ons goed is bevallen.

• Peter J.A. van Rotterdam, 03-11-2012 Rapporteren

ga zwemmen en bowlen zonder bijkomende kosten

• cleenaer, 17-10-2013 Rapporteren

u kunt lekker eten bij Hof van Twente in Rijssen, gastvrij, smakelijk en niet duur.

• Emmy Lagrand, 25-10-2012 Rapporteren

Je kunt er heerlijk fietsen.

• marianne kraakman, 09-06-2013 Rapporteren

mooie wandeling is er te maken vanaf het hotel.

• Christel, 23-10-2012 Rapporteren

Vanuit het hotel loop je rechtstreeks de natuur in voor een heerlijk hardlooprondje of gewoon een lekkere wandeling.

• G. van Veen, 07-10-2013 Rapporteren

Een ideaal hotel. Een wandeling van ca. 4 of 5 km vanuit het hotel, die duidelijk aangegeven is., is aan te bevelen. Wij hebben geen geel/blauwe of blauwe paaltjes aangetroffen.

• m kosman, 06-10-2012 Rapporteren

Wij zouden het internationale braadweermuseum aan bevelen,en het Rijsens museum is ook zeer zeker een bezoek waard.

• NMJ van Hoek-Stevens, 01-10-2012 Rapporteren

De achteringang is met een rolstoel te bereiken, er is een prachtig invalidentoilet en er is een lift. Het personeel is erg behulpzaam en denkt met je mee. B.v. wanneer je niet zo goed ter been bent staat er al iemand klaar de deur voor je open te houden. Ook de vraag om een rustig plekje in verband met gehoorapparaat dragende klant, wordt heel serieus genomen.

• benno48, 22-09-2012 Rapporteren

je kunt vanuit het hotel diverse wandelroutes volgen.

• Eva en Henny Beekman, 11-09-2012 Rapporteren

Als daar bent is Deventer zeker het bezoeken waard.

• M. Remmerswaal, 07-01-2013 Rapporteren

Gerweldige omgeving om te fietsen en te wandelen. Naast Rijssen is ook het nabij gelegen Delden, met Kasteel Twickel waar omheen een bewegwijzerde wandeling van 7 km is aangegeven, een bezoek waard.

• G. Laagland, 24-12-2012 Rapporteren

Rijssens Leemspoor ligt om de hoek.

• tom , 08-09-2012 Rapporteren

Mooie omgeving, afwisselend stadjes en mooi platteland

• Marieke, 30-08-2012 Rapporteren

Horeca personeel trainen, een glimlach doet zoveel, die heb ik niet gezien, zuchten bij allergie wensen kwam ook erg vervelend over.

• himail4u, 02-07-2013 Rapporteren

Huur een fiets en ga Moeder Natuur in, ga daarna lekker bijkomen in het zwembad/

• Tarawatie Badri, 04-07-2013 Rapporteren

Kan het een ieder aanbevelen die rust nodig heeft

• Richard Wijnands, 26-08-2012 Rapporteren

*accu's e-bikes gaan op de continue maximale ondersteuning circa dertig kilometer mee. Trap je zelf wat meer mee dan is vijftig kilometer gemakkelijk haalbaar. *kies bij warmer weer voor een kamer met airco. *in het centrum van Rijssen ligt De Markies; hier kun je lekker Grieks eten.

• Ingrid, 23-06-2013 Rapporteren

De natuur is prachtig en waar de behoefde is aan rust dan kan je die hier erg goed vinden. Er zijn ook hele mooie fiets en wanderel route's. En de mensen zijn er heel vriendelijk. Zowel de medewerkers van het hotel als de plaatselijke bevolking.

• j.g.witkam, 22-08-2012 Rapporteren

Bowlingbaan moet behouden blijven ,heel leuk en het zwembad ook.

• Lydia Wisse, 20-08-2012 Rapporteren

OV-reisinformatie geeft onvolledige info over de looproute naar het hotel. Met bus 98 vanaf Rijssen CS, halte Camping kun je beter teruglopen naar de rotonde Markeloseweg/Burg. Knottenbeltlaan en daar de Burg. Knottenbeltlaan ingaan (20 min. lopen). Als je de route van OV reisinfo volgt, wordt je letterlijk het bos ingestuurd en loop je (net als wij) met je koffertje over zandpaden :-/

• Matthijsse, 19-08-2013 Rapporteren

Het verrassingsmenu is een aanrader. Fietstochten!! Soms wel zwaar i.v.m. de heuvels, maar je kunt zelfs E-bikes huren ( € 20,-- per dag)

• De locatie is perfekt, zowel voor gezonde als minder validen prima bereikbaar.

• marian blom, 29-09-2012 Rapporteren

Wat betreft het hotel, wij zaten in kamer 218 ligt aan de achterkant, je kijkt dan uit op het dak van het zwembad. Je hoort een soort ventilatie geluid, dat is jammer. De kamer was netjes en schoon, misschien is er toch een mogelijkheid om op de kamer een waterkoker en wat kopjes te zetten, dit vind ik toch wel een groot gemis. Wel erg prettig het ijskastje, waar wijnglazen in lagen en een opener.

• cor verbeek, 10-08-2012 Rapporteren

Geniet van het hotel en de sallandse schoonheid

• J. Wout-Koolmoes, 09-05-2013 Rapporteren

Het gezellige centrum van Rijssen is op 5 minuten afstand met de auto. Voor museumliefhebbers is er vlakbij een brandweermuseum en het museum van Rijssen.

• van Leeuwen, 23-04-2013 Rapporteren

Wel mooie fiets locaties.

• E.Bodewes, 01-04-2013 Rapporteren

Ga heerlijk fietsen of wandelen in deze prachtige omgeving!

• m c venverloo, 03-08-2012 Rapporteren

Kano varen in hellendoorn

• Kok, 27-07-2012 Rapporteren

Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen, genieten van de natuur.

• Groothuijse p, 22-02-2012 Rapporteren

Ga eten in De poort van Twente in Rijssen.

• Geert en Marian van Oort, 27-07-2012 Rapporteren

Wij zijn een dagje naar Almelo geweest en de volgende dag naar het Harley Davidson museum in Raalte.

• stienekerenting, 30-07-2012 Rapporteren

In het najaar of winter terug gaan om dan van het uitzicht te kunnen genieten.

• n_lafeber, 26-07-2012 Rapporteren

Ga daar heen en geniet van de rust en ruimte en de bosrijke omgeving.

• Een stelletje, 17-02-2013 Rapporteren

Sallandse heuvelrug (park)

• jajupi, 21-02-2013 Rapporteren

Fietstocht Sallandse Heuvelrug

• MH van den Hoorn, 23-07-2012 Rapporteren

De omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen. Het park De Oosterhof is niet alleen een mooi wandelpark imet een kinderboerderij, waar elke woensdagmiddag een roofvogelshow wordt gehouden, maar er is ook een mooi landgoed met daarop het Brandweermuseum en het Rijssens museum.

• R. de Graeve, 24-07-2012 Rapporteren

De bereikbaarheid zoals in de route van het hotel zelf is aangegeven moet je absoluut NIET volgen! Je komt midden in het bos terecht en daar houden de aanwijzingen op. Maak gebruik van de ANWB-reouteplanner, dit voorkomt irritaties. Een punt voor verbetering.

• Mariët de Kiewit, 18-01-2012 Rapporteren

Een wandeling in de omgeving,of als je sportief bent aangelegd,een hindernisbaan op een kleine afstand van het hotel. Het dorpje Rijssen is goed op de fiets te doen,alleen op dinsdag zijn niet alle winkels open

• T. Vreugdenhil, 17-07-2012 Rapporteren

Boek gerust hier krijg je geen spijt van.

• Bas de Vos, 16-07-2012 Rapporteren

Eten weinig smaakvol, voor deze prijs mag men beter verwachten. Zondags zijn de eetgelegenheden in de omgeving dicht.

• C.G.Keereweer, 20-07-2012 Rapporteren

Voor kinderen een speelkamer in de buurt van de lounche. Een eigen hoekje.

• M.de Groot, 08-07-2012 Rapporteren

Winkelen/kleding shoppen bij Roetgerink in Enter, kleding voor jong en oud, grote keuze. En Piet Zoomers in Wilp, voor dames- en herenkleding.

• fam. fiolet, 28-05-2012 Rapporteren

met vragen kom je verder leuke markten en shoppen in de grote stad daar houden wij van restuarant de gebroeders in wesepe is heel goed en aantebevelen wel reserveren

• E. Van de water, 02-07-2012 Rapporteren

Niet twijfelen, maar doen!!!

• Frans van Dooren, 04-07-2012 Rapporteren

Mijn tip is om in het restaurant de hoogte van de stoelen en de hoogte van de tafels eens nader te bezien omdat naar mijn mening de zithoogte te laag is t.o.v. de tafelhoogte.

• K. van der Haak, 03-11-2012 Rapporteren

Uitstekend ontbijtbuffet !!! Prima rustgevende uitvalsbasis om ook bijv. Enschede te bezoeken. Met info van VVV een zeer boeiende wandeling door heel erg mooi vernieuwde wijk Roombeek gemaakt. Onbekend Enschede was een ware ontdekking in zeer positieve zin

• T.Westerveld, 17-05-2012 Rapporteren

Neem zwemkleding mee. Er is een mooi zwembad.

• Steven Visser, 28-10-2012 Rapporteren

Pak de fiets van het hotel (5 euro halve dag) en neem een paar knooppunten. Het hotel ligt tussen de knooppunten 97 en 92. Mijn tip: vertrek in westelijke richting, eerst de heuvel af. Richting 97. Daarna 09, 73, 88, 89, 90, 92 en 97 (terug bij het hotel). Waanzinnige mooie natuur ten zuiden van de A1, deze passeer je ook.

• kuiper, 17-06-2012 Rapporteren

fietsen erbij huren is de moeite waard

• Hoogendoorn, 10-07-2012 Rapporteren

Geluidisolatie kamers verbeteren en kamers renoveren

• Lucia, 24-05-2012 Rapporteren

Loop de holterberg wandelroute. Deze is heel afwisselend en je leert meteen iets onderweg over de geschiedenis van Nederland/ Europa/Wereld. Ook leuk voor kinderen.

• vosse621, 24-08-2012 Rapporteren

Neem eens een fiets of autoroute door het Overijsselse boerenland. Dit is zeker de moeite waard.

• Diny de Jong, 18-05-2012 Rapporteren

Misschien een tip voor de route er naar toe. Via de anwb is het niet helemaal duidelijk. Rijssen is leuk en dichtbij het hotel. We zijn maar 1 dag geweest dus verdere tips hebben we niet. Maar je kunt er heerlijk wandelen.

• Henk, 04-07-2012 Rapporteren

vewrwijder houten tafels oipo terras en vervang deze door zelfde uitvoering materiaal als stoelen Lijkt beter en is ook hygienischer

• C. van der Starre, 05-05-2012 Rapporteren

Nabij het hotel (nét buiten Rijssen) is een restaurant (langs de weg) met buiten een behoorlijke speeltuin. Heel leuk voor kids. Het restaurant heet 't Witte Hoes en heeft werkelijk overheerlijke broodjes gezond! Een absolute aanrader!

• vanek, 09-05-2012 Rapporteren

Ga eens eten bij restaurant Schwarzwald,op loop afstand.

• G Boering, 28-04-2012 Rapporteren

Wij hbben een scooter gehuurd bij Bromsnor, een leuke beleving.

• Mo, 25-03-2012 Rapporteren

Beter op de site vermelden, dat honden wel toegestaan zijn, maar niet van harte welkom zijn.

• Ton en Joke van't Hoen, 10-10-2012 Rapporteren

. Deventer een must in de direkte omgeving.

• lenie commandeur, 07-03-2012 Rapporteren

Het hotel is uitstekend gelegen als uitvalbasis voor fietstochten, want de omgeving is geweldig

• J.R. Burer, 25-09-2012 Rapporteren

elke rekening laten tekenen waardoor geen vergissingen kunnen ontstaan in kamernummer.. :-)

• M vd Klooster, 22-01-2012 Rapporteren

in Rijssen is een leuk restaurant, genaamd La Piazza.

• Marcel, 06-01-2012 Rapporteren

Omdat we niet de hele tijd in het hotel wilden zijnhebben we gegeten bij 't Witte Hoes aan de Markeloseweg. Dit is echt heel erg dicht bij het hotel en het eten was prima. Ook de service was zeer ongedwongen, maar zeer goed. Het enige probleem van dit restaurant is dat je te veel krijgt te eten.

• Suus, 16-07-2012 Rapporteren

Restorante Via Grande in Rijssen echt een aanrader! Heerlijk Italiaans eten in een gezellig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel.

• Stephanie, 25-10-2011 Rapporteren

Met de auto naar Enschede, erg leuke stad met veel winkels!

• Jacobs, 01-08-2012 Rapporteren

Sauna was betalen, we dachten dat het gratis was volgens folder!! Dranken zijn wel erg prijzig

• Kees en Anneke van der Sar, 30-07-2012 Rapporteren

Het theehuis ' De Grimbergen ' is een echte aanrader en is in de winter open. Je kunt er dan ook terecht voor een lekkere Hightea.

• j.a. den Ouden, 05-09-2012 Rapporteren

Diverse goede restaurants in de omgeving met als "topper" restaurant Hoog Holten in Holten

• M., 07-08-2014 Rapporteren

Tip voor hotel, maak kamers met een inloopdouche en dan niet tegen meerprijs! Beter schoonmaken!

• P.Vermeulen, 08-08-2014 Rapporteren

Veel ruimte voor wandelen en fietsen

• Jeanne Dijkstra, 19-10-2014 Rapporteren

Mooie wandel en fietsroutes zijn beschikbaar in het hotel!

• Broeckx-Caems, 22-10-2014 Rapporteren

Wij hadden van een wandelarrengement wel meer wandel info verwacht, inbegrepen in de prijs: vb aantal kopien van aan te bevelen wandelingen. We hebben zelf een wandelkaart moeten kopen van de omgeving Twente.

• Olphert Brouwer, 09-10-2014 Rapporteren

Er is genoeg aanbod van wandel en fiets routes en bij regen duik je in het zwembad ook leuk

• A. Gillieron, 19-10-2014 Rapporteren

Personeel is zeer klantvriendelijk. Aan te bevelen zijn de wandelingen in de directe omgeving en zeker ook die op de Holterberg.

• Evert Lubbersen, 14-12-2014 Rapporteren

Met name ons hotelkamer was behoorlijk warm. Verder was kamer 106 prettig gesitueerd in het souterrain. We hadden zelfs een terras.

• carolien ikelaar, 21-10-2014 Rapporteren

Op 24 km afstand kun je je sávonds heerlijk vermaken in OPreston Palace in Almelo ( op zondag aan te bevelen omdat in Rijssen zelf alles dicht is) En dan heerlijk slapen en ontbijten in de Sallandse Heuvelrug

• n. weustink, 26-12-2014 Rapporteren

Het hotel is gunstig gelegen in een mooi landschap met een fijn zwembad en de mogelijkheid om gebruik te maken van de sauna.

• WiJu, 25-02-2014 Rapporteren

In het stadje kun je heerlijk eten bij de stadsboerderij.

• Bram Agema, 25-02-2014 Rapporteren

Er zijn fietsen te hoor bij het hotel. Met 7 versnellingen en verstelbaar zadel een prima aanvulling. De omgeving liegt er niet om, het is erg mooi om te fietsen (reserveren in het hoogseizoen misschien aan te raden?)

• alie smets, 06-11-2014 Rapporteren

lekker wandelen of fietsen

• ceeskoek, 26-02-2014 Rapporteren

Neem vooral wandelschoenen mee!

• G.F.Gritter, 04-03-2014 Rapporteren

Ga even lekker schaatsen op de prachtige IJsbaan Twente. Vlak naast de Grolls Veste van FC Twente. Geheel overdekt. Bezoek de gallery en het museum van schilder Ton Schulten in het prachtige kunstenaarsdorp Ootmarsum. Leuk voor de kinderen is het Brandweermuseum in Rijssen.

• Frans Josten, 04-03-2014 Rapporteren

fietsenstalling als je zelf fietsen bij je hebt

• van Helvoort, 29-11-2014 Rapporteren

Bezoek aan de stad Deventer

• Mevr. J. Perquin, 28-12-2014 Rapporteren

De kamers op de begane grond met balkon zijn zeker aan te raden. Wij hadden kamer no. 209

• Erna Kleij-Heeremans, 02-01-2015 Rapporteren

Oudejaarsavond was heel gezellig, met dans muziek. Wel druk en luid.

• Anja, 07-12-2014 Rapporteren

Wil je je eigen fohn gebruiken, neem een verlengsnoer mee.

• MS, 05-01-2015 Rapporteren

Er is een uitgebreid fietsroutenetwerk in de omgeving. leuk!

• F.H.M. van de Steeg, 13-05-2012 Rapporteren

Als de bar dicht is, is de nachtportier ook de barman.

• frans visscher, 20-02-2015 Rapporteren

Hotel ligt in een prachtige omgeving

• Carla Geurts, 23-04-2015 Rapporteren

Het is een plek waar je van de natuur kunt genieten (fietsen en wandelen), veel bezienswaardigheden in de buurt. Aanwezigheid van o.a tennisbaan, bowlingbaan, sauna, zwembad en gezelschapsspellen.

• Dick, 09-03-2015 Rapporteren

Neem voor de forse meerprijs geen junior suite.

• Anja Klokkemeijer, 24-05-2012 Rapporteren

Fiétsen door het prachtige landschap, routes bij de receptie van het hotel. Fraaie wandelroutes zowel lang als kort te beginnen vanuit het hotel. Gewoon gáán en beleven!

• Johanna, 30-03-2015 Rapporteren

In de buurt van de Canadese begraafplaats, een aanrader! Indrukwekkend.

• PCS, 16-05-2015 Rapporteren

Geniet van hotel en omgeving.

• Jack, 14-04-2015 Rapporteren

Leuke mogelijkheden om in de omgeving te wandelen.

• Henry Holwerda, 06-04-2015 Rapporteren

Indien je buiten de deur wilt eten? Kijk dan even op welke dag je gebruik maakt van het arrangement

• Penders, 27-04-2015 Rapporteren

aanrader, prima uitvalbasis voor Pieterpad

• J.E. (hans) van de Kop, 14-05-2015 Rapporteren

Heerlijke wandel en fietsomgeving

• Patricia van der Vreede, 10-05-2015 Rapporteren

Bushalte in de buurt of pendelbus zou niet verkeerd zijn. Ligt ver van het station (40 minuten stevig doorstappen)

• Jules Degreef, 18-05-2015 Rapporteren

Tv geluidsweergave vonden wij niet daverend, en hadden ook graag een soort gebruiksaanwijzing daarbij gehad. Ik kon bv. geen teletekst vinden. En er was geen kaartje niet storen aanwezig. (kleinigheidje)

• sandy roels, 08-06-2015 Rapporteren

we hadden een kamer met terras, dat was met de zomer heerlijk

• R. Pot, 01-06-2015 Rapporteren

Als de heide bloeit zal het er nog mooier zijn.

• Fam. Versleijen, 14-06-2015 Rapporteren

glowgolf in apeldoorn erg leuk met kinderen.

• Alfred en Kitty Revenberg, 18-06-2015 Rapporteren

Leuk winkelen in Rijssen, alleen niet op zondag!!!

• m.smulders, 10-06-2015 Rapporteren

Fietsen en wandelen, in steeds andere natuur, meerdere routes vanuit het hotel, wij komen terug!

• AtSonneveld, 21-06-2015 Rapporteren

Koop een wandelkaart van de omgeving. Dat breidt de wandelmogelijkheden nog meer uit.

• J den Boer, 04-07-2015 Rapporteren

heerlijk varen in een fluisterbootje op de Regge

• John Janssen, 14-10-2014 Rapporteren

Je kan er lekker fietsen ( huren E-bike ), wandelen, bowling ( gratis ) lekker eten, en elke dag nieuwe kranten zodat je op de hoogte blijft van al het nieuws in Nederland, en buitenland. Wij zijn zeer , maar dan ook zeer tevreden over dit hotel.

• Jolanda, 19-10-2014 Rapporteren

Vanuit het hotel zijn er mooie fietstochten te maken.

• Sonja Jacobs, 25-10-2014 Rapporteren

Open haard altijd aan en muziek op de achtergrond, het was wat stil. Zeker tijdens het eten is dit wel gezellig. Een bezoek aan de wijngaard Hof van Twente is zeker een bezoek waard. Veel fietsen en wandelen is een aanrader. De t.v's vervangen door flatscreens.

• roel hendriks, 02-12-2014 Rapporteren

lekker bij de open haard een drankje doen

• fons, 07-12-2014 Rapporteren

mooie omgeving om te wandelen!!

• E. Dubbeldam, 26-05-2015 Rapporteren

Als je wilt toeren is de Sallandse heuvelrug heel mooi. Ootmarsum is ook beslist een bezoekje waard.

• kersten, 19-06-2015 Rapporteren

rond het hotel staan veel tamme kastanjebomen, plukken in oktober.

• Boswijk-Treur, 19-06-2015 Rapporteren

Zowel de omgeving van Rijssen (direct rond het hotel) als Holten bieden een ongekende natuur met ruime mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Gewoon van de natuur genieten kan ook. Voor ons is het ontbijt en de mogelijkheid even ergens rustig wat te lezen belangrijk meetpunt voor een verblijf. Beiden waren bij Fletcher Sallandse Heuvelrug uitstekend verzorgd.

• Daphne, 16-10-2014 Rapporteren

Neem vooral zwemkleding mee, want het zwembad is heerlijk!

• Els, 31-03-2015 Rapporteren

Prachtige omgeving, zeker de moeite waard als uitvalsbasis.

• Gerwald en Pauline, 18-04-2015 Rapporteren

Bezoek Deventer. Mooie stad met leuke aparte winkeltjes.Omgeving hotel zeer geschikt voor wandelingen. Eten in het restaurant is goed. Mocht je toch ergens anders willen eten: De Beyaardier in Rijssen!!

• Paul Loomans, 28-04-2015 Rapporteren

Het hotel ligt in een mooie, bosrijke omgeving. Rijssen is nabij en een leuke plaats om een terrasje te pikken, uiit eten en om te winkelen.

• Ruud, 07-01-2015 Rapporteren

Een goed kaart van de directe omgeving met startpunten wandelingen zou fijn zijn .

• agnes veltman, 28-02-2015 Rapporteren

E bikes huren is werkelijk geweldig om te doen......

• Guus Gunneman, 28-04-2015 Rapporteren

Mooi vertrekpunt voor fiets- en wandelroutes

• J.W. Westerlaken, 11-01-2015 Rapporteren

De xtra optie voor het bad, is zeker de moeite waard, eindelijk een lekker ruim bad

• Linschooten, 19-02-2015 Rapporteren

Zoutmuseum in delden is zeker een aanrader,erg interessant,ook voor kinderen.