3 vragen over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• gerrit, 15-10-2018 Rapporteren

1 keer maar nooit weer Fletcher

We kwamen om wat te drinken, na wat te hebben gedronken, besloten om wat te eten!Het eten wat normaal niet echt top, toen we nog wat drinken wilden bestellen ging het mis, na 2 x keer te hebben gevraagd om wat te bestellen kregen we te horen dat bediening het te druk had, hoezo te druk er zaten 4 tafeltjes vol kan mij dan niet voorstellen dat je het druk hebt! Bediening ging in de tegenaanval wat nooit mag! We hebben besloten af te rekenen! Maar dit was 1 keer en nooit weer Fletcher wat slecht!

E. Leeftink, 16-10-2018

Beste Gerrit.

Ten eerste vinden wij het fijn om te lezen dat u op deze nazomerse dag spontaan ben blijven eten maar wat ontzettend vervelend dat uw bestel mogelijkheid te lang heeft moeten duren. Dat én de reactie van onze medewerker had nooit mogen gebeuren! Toch wil wij even gebruik maken van de gelegenheid u te melden dat wij overdag ruim 100 lunchgasten gehad hebben en de tempratuur in combinatie met de gehele dag was op dat moment voor onze medewerker (te) intensief. Excuses!

• T W Baelemans, 15-08-2016 Rapporteren

fietsen

Hallo,is er een oplaat punt voor e-bikes aanwezig en een fietsen stalling ?

A.H. (Bert), 22-07-2017

Accu op de kamer opladen,er is een fietsenstalling maar die is gedeeltelijk overdekt

• Gerrie Loman, 16-08-2013 Rapporteren

dagmenu

reserveren jullie ook een dag menu Vriendelijke groet gerrie loman

Matthijsse, 19-08-2013

Je kunt volgens mij ook gewoon binnenlopen voor een menu