Tijdelijk €25 aanbetaling

De Kastanje

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Kastanje voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 31 reviews
+17

9.1FenomenaalScore uit 31 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over De Kastanje

• 9Eileen en Chris20-03-2017

Heerlijk! Komen graag terug!

Het huis was prachtig ingericht, voelden ons direkt thuis. We zijn gastvrij ontvangen en komen graag terug op deze mooie plek. Enige nadeel wat we zouden kunnen bedenken is dat je het verkeer van de weg kan horen. Wij persoonlijk hebben ons daar niet aan gestoord!

• 8Jessica van der Hoorn05-03-2017

Mooi verzorgd sfeervol schoon huisje. Heerlijk!

Een mooi sfeervol huisje alles klopt en zeer schoon. Je komt helemaal tot rust en een mooie omgeving. Kan het iedereen aanraden zeker als je van brocante om je heen wilt hebben. Bedden liggen lekker en eigenaren erg vriendelijk. In de omgeving wandelen foetsen veel mogelijkheden.

• 10Dianne en Henk04-03-2017

Heerlijke week in een prachtig ingericht huisje.

Ontzettend mooi huisje, Met zorg ingericht, goede bedden en als welkom een flesje wijn op de keukentafel. Vanuit het huisje kun je direct starten met een fiets of wandeltocht en als je naar een leuke stad wilt Deventer en Zutphen op ongeveer 30 km afstand. Wij hebben genoten.

• 10Ada en Erik Baart30-01-2017

Perfekt verblijf in natuurhuisje

Je leeft je droom in een brocant ingericht huisje met de Sallandse Heuvelrug als decor

• 6Y.Werner22-07-2016

Voor ons geen succes.

Het is een schoon huisje in een mooie omgeving. Complete keukeninrichting, je hoeft niets daarvan van huis mee te nemen. Zelfs een strijkplank en bout is aanwezig. Bedden goed. Nadelen, het bankstel is niet geschikt om daar zonder rugproblemen lang op te zitten, wij wisten na een paar uur echt niet meer hoe we moesten zitten. Hetzelfde voor de tuinstoelen. Wij zitten graag buiten en hadden via een website ook gevraagd of er comfortabele tuinmeubelen waren. Hier is, bij navraag bij de eigenaren, op geantwoord dat deze aanwezig waren. In werkelijkheid staan er 4 ongemakkelijke houten recht opzittende stoelen met twee dunne kussentjes, die je, of in je rug of onder je billen kan plaatsen. Hier hou je het dus ook niet lang op uit, (dit nemen wij de eigenaren ook zeer kwalijk). De hele dag is er ook geen zon in verband met alle bomen. Binnen is het wel erg leuk ingericht maar erg somber, je moet al snel de verlichting aan doen. Wil je lezen dan is de verlichting onvoldoende. Het dorp Rijssen is erg ongezellig. Lochem en Deventer is wel leuk. De rest van de omgeving hebben wij niet ontdekt omdat wij, na een week geboekt te hebben na drie dagen al naar huis zijn gegaan.

eigenaar, 03-08-2016

Ik wil u bedanken voor uw review en hetgeen uw schrijft is natuurlijk uw mening, maar wat betreft de tuinstoelen is hetgeen u schrijft onjuist. Wij hadden deze juist vanwege uw verzoek achter het huisje, naast de schommelbank voor u klaargezet. Het is jammer dat u dit gemis niet bij ons hebt aangegeven, dan was het misverstand gauw uit de wereld geholpen geweest.

• 9brouwers13-06-2016

leuke ontvangst,gezellig en veel ruimte netjes.

Dat je hier tot rust kan komen lekker wandelen en fietsen in de omgeving. nadeel je hebt achterom weinig zon door de hoge bomen,maar kan ook niet anders. na een stevige wandeling of fietstoch heb je smiddags wel wat zon,we hebben in ieder geval goed geslapen En lekker gegeten. je bent met de fiets snel in t centrum ,met de auto gratis parkeren, We hebben ewen fijn weekje gehad met goed weer.

• 9Wilma23-05-2016

De Kastanje is een heerlijk, mooi gelegen huis.

De plek is geweldig. Het huis staat tussen de bomen, overal waar je kijkt, zie je alleen maar groen. Het huis is ook heel schoon en netjes en superleuk ingericht met leuke details. Voorzien van alle benodigdheden, zorgt de Kastanje voor een fantastisch verblijf.

• 10Vriendinnen15-05-2016

Heerlijk ontstressen

Fijn ontvangst, prima bedden en zeer mooi ingericht. Alles was netjes en goed verzorgd.

• 8Marijke03-04-2016

Heerlijk huis in fijne omgeving!

Gezellig, warm huis. Leuk ingericht; veel hout. Goede bedden; fijn sanitair. Vriendelijke eigenaren.

• 10Weijer en Grietje03-01-2016

Wat een heerlijk huis!

De Kastanje is een heerlijk huis, waar je je meteen thuis voelt het is warm en gezellig ingericht. We zijn zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren. Bij aankomst stond een er flesje wijn klaar en de sfeervolle kerstverlichting brandde. De ligging is heerlijk rustig, met veel bos rondom, wat veel wandel of fietsmogelijkheden biedt. Het centrum van Rijssen is te bereiken op korte afstand. Buiten is er nog een kleine ruimte waar je tussen brocante spulletjes kunt snuffelen . Wij gaan deze plek zeer zeker aanraden bij vrienden en familie!

Vakantiehuis De Kastanje info

• CafeNiet beschikbaar