8,9

12 reviews over Camping De Goolne Ket'n in het Nederlands

Heel goed

Denissen
8-6-2018

Mooie camping kleinschalig, vriendelijke mensen heel schoon en netjes. Prijs kwaliteit verhouding helemaal goed. Dicht bij Rijssen waar alles is, dus ideaal voor Campenaars!!!!! En prachtig fietsen Wij komen zeker weer keer terug hier.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke camping

wsaane
23-5-2018

Heerlijk plekje, fijne ontvangst!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Mooi opgezette ruime camping in prachtige omgeving

Hans en Wilma Bruis
28-5-2017

Mooie ruime plaatsen en het sanitair wordt heel goed bijgehouden. Ook het gras en de tuin ligt er prachtig bij. Compliment voor het echtpaar Harbers! In de omgeving kun je fijne fietstochten maken.

Gereisd Met partner in april 2017

Heerlijk ruime en rustige camping!

Roeline
9-8-2015

Wat een ruim opgezette en schone nette camping zeg, heerlijk!! Als je echt voor rust en stilte komt is dit de ideale camping! In ook nog een mooie omgeving om elke dag weer wat anders te kunnen doen, voor de fietsers, wandelaars, dagjes uit mensen, voor ieder wat wils! Nadeeltje vonden wij het betalen voor warm water. Dit losten wij op door water te koken voor de afwas. Douchen ging dat natuurlijk niet mee maar dat doen we toch niet elke dag. Omdat het voor ons dochtertje gezelliger is met meer kinderen en animatie zullen we dat toch meer op gaan zoeken, maar anders waren we misschien nog wel eens terug gegaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Schitterend terrein

Henk
7-11-2014

Heerlijke week doorgebracht op dit erg mooi aangelegde terrein. Net en erg schoon toiletgebouw. Vriendelijke beheerders. Een aanrader, komen zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2014

Onderscheidende camping

Meriam van Haren
18-6-2014

De Goolne Ket'n is onderscheidend door het prachtig en goed onderhouden park. Bij binnenkomst valt meteen je blik op de mooi aangelegde en goed verzorgde tuinen. Dit straalt rust uit en de camping oogt direct netjes en schoon. Deze camping is zeker een aanrader, we hebben genoten en komen volgend jaar weer terug.

Gereisd Met partner in juni 2014

Nette, groen en vriendelijke camping

Henk
8-6-2014

Vanaf Hemelvaartsdag ruim een week gekampeerd op deze mooi aangelegde camping aan de rand van het bos. Direct bij aankomst kregen we al een erg nette indruk. Alles was ontzettend schoon en goed onderhouden, vriendelijke mensen, ruimte, mooi bos om lekker te wandelen/fietsen. De eigenaren zijn erg aardig, al met al een camping waar we zeker een keer terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Rustige camping, maar........

Abe
1-6-2014

De camping is zeer goed onderhouden, keurig sanitair, zeer ruime plaatsen, gastvrije eigenaar. Minpuntjes: Voor haast iedere druppel warm water (douche, afwas) moet worden betaald en ook Wifi is niet gratis. We kwamen aan op donderdagmiddag, nog vrij koud dus in de camper gezeten. Vrijdag scheen het zonnetje en begon de beheerder het gras te maaien (kon dit niet wachten tot na het drukke Hemelvaartweekend?). In de loop van de middag begon op de naastgelegen atletiekbaan een atletiekevenement met bijbehorend commentaar via luidsprekers. Dit ging het grootste deel van de avond door. Zaterdagmorgen (we zaten weer in het zonnetje) rond 10 uur startte er zwemwedstrijden in het naastgelegen zwembad. Ook hier luid commentaar via luidsprekers. Dit ging de hele dag door. Tegen de avond zijn we vertrokken al waren we van plan om t/m zondag te blijven staan. We hadden echter genoeg "rust" gehad. Dit is natuurlijk de campingeigenaar niet kwalijk te nemen maar was voor ons erg hinderlijk.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke plek in het groen

Familie Gravezand
11-9-2012

Prachtig aangelegd en onderhouden camping. Het toiletgebouw is altijd netjes en schoon. De plaatsen zijn erg ruim en je hebt een mooi uitzicht over het veld, ook door het hoogteverschil. De camping ligt in het groen, terwijl de supermarkten en restaurants op loopafstand liggen. De beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Prijs / kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig en eenvoudig en vriendelijk

n.v.d.W.
13-1-2011

voor wie rust zoekt is het hier heel goed en mooi. jammer dat warm water niet vrij te gebruiken is en de plaats voor de afwas buiten is.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Goolne Ket'n in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Goolne Ket'n zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.