Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 11 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over De Biesterij

• 8Remco van Dijk20-05-2013

Hartstikke leuk!!

Ik heb er vroeger altijd gestaan en nu ik wat ouder ben om er zelfstandig te staan, kom ik heel graag terug!!! :D

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10willkem en carolien smulders13-03-2013

een plek om thuis te komen

Wij hebben een stacarvan gekocht op een zeer mooie jaarplek wij zijn helemaal in de wolken van deze camping en weten zeker dat wij hier goed kunnen aarden wij zijn al jaren op zoek naar een plekje naast je huis om het gevoel van thuis komen te kunnen creeren ook gaat deze plek ons balans en harmonie brengen in het toch al drukke en gejaagde leven al met al samengevat laat los en geniet.

• 7Robert20-06-2012

Leuke SVR camping en erg geschikt voor familie

In 2010 hebben wij onze familie dag georganiseerd op deze camping. Mooie ruime plekken hebben ze hier op het trekkersveld. ook bied het bos veel mogelijkheden voor activiteiten. Wij zijn gaan klootschieten in het bos met als pauze een heerlijk koudbiertje met een hapje van de eigenaar die dit kwam brengen met zijn Quad.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 0lisa22-05-2012

GE-Wel-DIG

was een geweldige camping alleen via mail of site haast niet te bereiken verder vind ik het schoon netjes en onderhouden absoluut geen last van hondenpoep en er is ook het een en ander georganiseerd voor kinderen ouderen volwassenen jong&oud dus zeker een aanrader

• 10Lies15-02-2012

Gastvrije camping

Gezellige kleinschalige camping, ruime tourplaatsen met vrij uitzicht! In het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd, maar daar hebben wij niet aan deel genomen. Er is een snackbar, en kantine, kinderboerderij, klein speeltuintje. Super de luxe sanitair, en ook schoon. Er wordt veel gedaan, om de camping te verbeteren. Een aanrader voor iemand die een gezellige en rustige camping zoekt. Eigenaar erg gastvrij! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Jan27-01-2012

het is een mooie rustige camping.

De omgeving is mooi Rijssen en Enter en achter de camping kun je heel mooi wandelen in de bossen.De eigennaar is druk bezig om de kantine opteknappen het bevalt ons goed en hoop er nog jaren te staan.

• 7Michel Blanken13-01-2012

Wij hebben hier een stacaravan staan en gaan dit jaar ons derde seizoen in. De camping ligt rustig en aan de rand van het bos. de omgeving is mooi, en in de buurt heb je een aantal leuke dorpen.

Wij vinden de camping goed voor wat wij voor ogen hebben, namelijk even de rust opzoeken, buiten de drukke randstad, waar wij wonen. De rust vindt je daar zeker.

Het sanitairgebouw is netjes, en vorig jaar (2011) volledig vernieuwd.

Als je hier staat moet je niet verwachten dat je de gehele dag activiteiten georganiseerd worden. In het hoogseizoen wordt er het één en ander georganiseerd, verder moet je jezelf vermaken.

Als je een camping zoekt zonder al te veel poespas en flitsende zaken, is dit fijne plek. What you see is what you get.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ad Brouwer23-12-2011

geweldige fijne camping aan de rand van het bos

Wij hebben 8 jaar lang een stacaravan op de Biesterij gehad. We hebben er ontzettend genoten .Het is zelfs zo dat we er met onze toercaravan nog regelmatig kamperen. Het sanitair is ook nieuw en heel erg goed. Als de mensen een beetje te lui zijn om met hun hondje naar het bos te gaan is dat niet te wijten aan de eigenaars. Onze kleinkinderen genieten er ook al heel veel jaren. De speeltuin is niet groot, maar wel heel leuk voor de kinderen. Ook worden er alllerlei activiteiten georganiseerd voor groot en klein. Een aanrader dus,vooroud en jong.

• 9Fam Thomassen19-12-2011

Top camping!!!

Leuke gezellige familie camping, mooi en centraal gelegen aan de rand van het bos! Personeel hulpvaardig, zeker het laatste jaar veel verbeterd! Er staan, naar wat ik begrepen heb, nog meer leuke verbeteringen op de agenda! Er is genoeg tedoen, voor jong en oud! En idd de gehaktbal....die is top! Kortom geweldige plek om er even lekker tussen uit te zijn!

• 8Carl Peinemann18-12-2011

gemoedelijke,gezellige, ouderwets sociale camping

Wij zijn vaste bezoekers van deze rustige, schone camping aan de rand van Rijssen tegen bosgebied aan. Het "nieuwe" sanitair is zonnepaneelverwarmd en goed verzorgd. Er wordt hard gewerkt aan verbeteringen van o.a. speeltuin en kantine.Het sportveldje heeft een volleybal/badmintonnet,er zijn 2 jeu de boules banen en een tafeltennistafel.In het hoogseizoen leuke activiteiten.Leiding is heel hulpvaardig. De paden zijn halfverhard.Prijs/kwaliteitsverhouding is gunstig, de frites met gehaktballen een aanrader.Prachtige fiets- en wandelmogelijkheden en niet ver van grote steden.Rijssen heeft een leuk centrum en een station.

Camping De Biesterij info

Camping-informatie