Tijdelijk €25 aanbetaling

Vrijstaand boshuis in Rheezerveen, park Stoetenslagh

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Vrijstaand boshuis in Rheezerveen, park Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 7 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Vrijstaand boshuis in Rheezerveen, park Stoetenslagh

• 10Anton en Ieda Folkeringa16-09-2022

Super verblijf op een uitstekende locatie!

Wij hebben een geweldige week gehad in het huis van Florian en Marieke, we hebben veel vakanties in hotels en zomerhuisjes gehad in binnen- en buitenland, maar dit huisje springt er echt bovenuit, wàt een verwennerij, nespresso-cupjes zijn aanwezig. alle smaakjes thee, meel voor de broodbakmachine, kortom je wordt in de watten gelegd. We hebben iedere dag gefietst en de omgeving is prachtig met mooie fietspaden. Wij komen zeker weer terug!

• 9Familie Raaijmakers30-08-2022

Super!

Lekker rustig gelegen bij toeristische camping. Op en top voor elkaar in het huisje, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Opgemaakte bedden bij aankomst, badlinnen inbegrepen en ga zo maar door. Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Kortom een top verblijf gehad.

• 10Anneke Pietersen17-08-2022

Geweldig verblijf

Wat was het geweldig! Een schoon en keurig opgeknapt huis waar je je meteen thuis voelt. Van alle gemakken voorzien met zelfs een heetwaterdispenser, broodbakmachine (met meel!) en nespresso (met cupjes!). Ook belangrijk: er is een vaatwasmachine, een wasmachine en een oven, Dat geeft vaak een gerust vakantiegevoel. De bedden sliepen heerlijk. De natuur is prachtig zo naast het bos. Je hoort veel vogels overdag. De tuin en het zitgedeelte is erg mooi. Winkelen in Hardenberg is ook een leuke aanrader. Ik vond het een topverblijf en zou er elk seizoen wel weer willen komen om te zien hoe de natuur verandert. Aanrader dus!

Eigenaar, 29-08-2022

Wat een mooi bericht om te lezen, bedankt voor het compliment en graag tot snel! Groet Marieke

• 10Fam. van der Laan15-08-2022

Wij hebben een heerlijke week gehad. Alles was aanwezig, wij hebben het nog nooit zo compleet gehad. Bedden waren opgemaakt, genoeg handdoeken per persoon. Heerlijke koffie, een broodbak machine waarbij wij ook nog eens meel voor kregen.

We hebben de hele week boven de 30 graden gehad dus wij hebben niet veel ondernomen in de omgeving. Wij zijn de hele dagen op de camping geweest en lekker wezen zwemmen, zo fijn dat wij van alle faciliteiten daar gebruik konden maken. Wij hebben ons geen moment verveeld.

In het huis zelf hebben wij savonds heerlijk spelletjes gedaan, zoveel keuzes dat onze zoon elke dag wat anders wou doen.

Wij raden echt iedereen dit vakantie verblijf aan.

Wij hebben Marieke en Florian nog nooit ontmoet maar de gastvrijheid springt er gewoon af. Dit kan je alleen maar zelf ervaren door er heen te gaan.

Eigenaar, 29-08-2022

Een 10, wow! Heel erg bedankt, we vonden jullie ook hele fijne gasten, hopelijk tot een volgende keer. Groet Marieke

• 9Jan Geert Vierkant11-08-2022

Prettig verblijf!

Fijn huis op rustige locatie nabij Vakantiepark. Veel water entertainment voor de kinderen. Mooie (bosrijke) omgeving. Huis is voorzien van leuke technische snufjes! Aardige gastvrouw, goede service

Bedankt voor de mooie review! Groet Marieke

• 8Jantina05-08-2022

Geweldig gastvrij!

We hebben heerlijk genoten van dit prachtige opgeknapte boshuis tijdens Hemelsvaart 2022. De eigenaars zijn heel bewust van wat prettig is voor een gezin: spelletjes voor binnen & buiten in overvloed, heel veel handdoeken, lekker brood kunnen bakken, heerlijke geuren in huis. Het huis biedt heerlijk privacy, een grote tuin. Een heerlijke vijver en vlakbij het bos maar ook vlakbij het park met allerlei faciliteiten. Een hele fijne combi. Als je rust wilt voor jezelf en leuke activiteiten voor de kinderen zou ik hier boeken!

Eigenaar, 20-08-2022

Bedankt voor de mooie review, jullie waren onze eerste gasten wat voor ons bijzonder en een beetje spannend was. Gelukkig kreeg ik af en toe een fijne update! Groet Marieke

• 10Brian11-07-2022

FANTASTISCH!!!

Prachtige woning in een rustige omgeving. Ideaal om lekker te rusten.

Dank Brian, tot een volgende keer! Groet Marieke

Vakantiehuis Vrijstaand boshuis in Rheezerveen, park Stoetenslagh info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne