Vakantiepark Horsetellerie Rheezerveen

Nederland, Overijssel, Rheezerveen

8.5Fantastisch

• 8.3Activiteiten
  • 8.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Horsetellerie Rheezerveen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

93 reviews over Vakantiepark Horsetellerie Rheezerveen

• 2019
    9MARC TAELMAN06-11-2019

Fantastisch.

Zeer nette en ruime kamers . Volledig uitgeruste keuken . Prachtige natuur om te wandelen en fietsen . Uitgebreid en lekker ontbijt . Vriendelijke eigenaar .

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Marlous12-06-2019

Ontspannen plek voor familievakantie

Wij hadden een huisje voor 8 personen gehuurd. Huisje was vrij simpel, maar ruim had 4 slaapkamers en 2 badkamers. Het was schoon en zag er verder prima uit. Vanuit het huisje zijn leuke dingen te ondernemen zoals aardbeien plukken, wandelen en natuurlijk paardrijden. Voor jongere kids is er de optie om een 'wandelpony' mee te nemen voor een uur waarmee je zo het bos inloopt. Ook kunnen er buitenritten gemaakt worden en er is een speelweide. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Kim van putten29-04-2018

Super👍

Fijne luxe huisjes met alles erop en aan! Direct de bossen inlopen met of zonder paard. Voor kinderen speeltuin en natuurlijk de paarden waar vele mogelijkheden zijn. Voor jong en oud en beginnend of ervaren. Heel relaxed om ook lekker tot rust te komen. Komen graag nog een keer

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Anneke30-07-2017

Goede tijdelijk huisvesting

Heerlijke tijdelijke huisvesting. Grote badkamer. Heerlijk bad. Waar ik vaak gebruik van gemaakt heb. Vaatwasser. Ik heb hier 3 leuke weken mogen verblijven. De bedden liggen ook lekker. Alleen jammer dat het huis erg vies is achtergelaten door vorige bewoners. Zou niet mogen. Het enige wat me steeds tegenstond. Is fietsen naar de jumbo. En terug. Leuke 3 weken gehad. Maar ben ook weer blij om weer lekker thuis te zijn. Waar ik aan de slag kan. Fam de Klercq en persneel. Bedankt.

• 4Activiteiten
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in juli 2017

• 6fam. schieman01-07-2017

slechte service

• mooie grote slaapkamers, privacy in de tuin, goeie bedden
    • goed tuinmeubilair
    • schoonmaak huisje
    • viezigheid van keukengerei en oven
    • meubilair hard aan vervanging toe (stoelen en bank doorgezakt en gevlekt)
    • koelkast koelt heel slecht (pas na 24 uur)
    • meubilair niet voldoende voor 8 personen
    • onvriendelijk personeel bij klachten
    • 6Onderkomen

Johan Klercq DGA, bedrijfsleider, 05-07-2017

Mevrouw Schieman,

Dank voor uw bijdrage op Zoover. Eerlijk gezegd begrijpen we niet waarom u ons op deze site een véél lagere waardering geeft dan bij touroperator, waar u heeft geboekt. Daarnaast is er wel degelijk voldoende meubilair voor 8 personen en zijn de bank en stoelen niet "doorgezakt", maar na 6 jaar zijn er enige gebruikssporen zichtbaar op de bank. De koelkast werkt normaal en als compensatie op uw opmerking hebben wij u direct een koelbox aangeboden en tijdelijke opslag in de koelkast in de receptie. De door u achtergelaten goederen hebben we direct teruggezonden. Naar onze mening hebben wij u keurig behandeld.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 3Arend27-01-2017

nooit meer

Zijn hier in een huisje geweest met 2 honden na de kerst dagen om geen last te hebben van vuurwerk. Hadden 2 keer nadrukkelijk geinformeerd over vuurwerk maar er zou alleen op oudejaarsdag carbid afgestoken worden op een km afstand. Er achter gekomen dat er ook de dagen voor oudejaar flink met lawinepijlen en ander vuurwerk in de buurt van dit park werd geknalt. Nee op het park zelf niet dat klopt. Ik heb het park hierover in een email mijn beklag gedaan maar er niets over terug mogen horen

Ook niet over klachten als * kapstok die van de muur viel * donker gekleurd toilet bij aankomst * etensresten aan bestek * verlichting die niet werkte * plasje in de woonkamer bijaankomst

Deze klachten werden ,door een oudere, meneer afgedaan als zaken "die voor kunnen komen".

• 1Activiteiten

Johan Klercq DGA, bedrijfsleider, 30-04-2017

Beste familie Smink,

Onderstaand de verkorte versie van de e-mail die wij u hebben gestuurd.

1 of 2 dagen voor “Oud & Nieuw” was er enig vuurwerk op 1½ km afstand. Tijdens de buitenritten is geen enkel paard is hiervan geschrokken omdat het op grote afstand was.

Wij hebben een “vuurwerkvrij park” beloofd en carbid schieten op ca 1 km afstand. U hebt dus exact gekregen wat we beloofd hebben.

Wat betreft uw overige klachten, hebben wij het volgende geschreven. Kapstok heeft u gemeld en is binnen 1 dag gerepareerd. Plasje urine in de woonkamer, is waarschijnlijk van uw eigen hond geweest. We hebben de schoonmaaklijst nagekeken en de vloer is met een machine geschrobd voor aankomst. Keukengerei met ei eraan, heeft u gemeld en daarvoor hebben wij onze verontschuldiging aangeboden. Toilet met bruine inhoud heeft u gemeld, is uiterst merkwaardig. Alle toiletten zijn met een wc reinigingsmiddel gereinigd. Buitenlamp die de 2e dag kapot was is binnen 2 uur vervangen. Defecte (lees)lampen zijn niet gemeld, waren anders direct vervangen. Over de stofzuiger heeft u ons ook niets gemeld. Kortom de defecten die er waren zijn direct opgelost en zijn niet afgedaan met “kan gebeuren”!! We vinden het erg naar dat u ons nu, na vertrek, zaken aanwrijft die u niet tijdens uw verblijf heeft gemeld en onwaarheden ventileert in uw reactie.

Het verblijf was zeker niet “duur” als u dit vergelijkt met andere parken. Dat u teleurgesteld bent vinden we vervelend, maar opvallend is dat alle andere gasten het uitermate naar hun zin hebben gehad en dat er niemand over het door u genoemde vuurwerk en carbid schieten op afstand heeft geklaagd. Het merendeel van de gasten was zo tevreden dat ze direct weer hebben geboekt voor “Oud & Nieuw 2017-2018”.

Gereisd met partner in december 2016

• 4Freddy Onderstal11-01-2017

Prachtig weekend met een minder leuk randje...

De plek is uitstekend. Ziet er allemaal zeer net en verzorgd uit. Ook het vakantiehuis was keurig verzorgd en zeer schoon. Met Oud&Nieuw hier verblijven is heerlijk stil (vuurwerkvrij) en rustig. Jammer, zeker voor de vrij hoge prijs voor dit weekend, is dat er in het huis niet veel aanwezig is. Iets simpels als een pakketje met hierin vaatwastabletten ontbreekt. Iets wat op een park van een keten gewoon aanwezig is. Paardrijden, wat volgens de website kan en leuk zou zijn geweest voor onze dochter, kon dat weekend niet. Op zaterdag was mogelijk, maar na zoeken van contact en kijken in de manege op diverse tijden, bleek dit toch niet te kunnen. Tevens werden we door een aantal dames soort van weggestuurd. We voelden ons alsof we 'in de weg liepen'. Grote domper, daar onze dochter zich daarop had verheugd. In de nabije omgeving is verder niet veel. Vaste gasten komen er veel, maar voor de 'nieuwe' bezoekers is er weinig tot geen informatie. Nog eens terug? Zeker, maar na verbetering.

• 2Activiteiten

Johan Klercq, bedrijfsleider, 17-01-2017

Dank voor uw review, maar we vinden het wel jammer dat u ons niets heeft gemeld tijdens uw verblijf. Standaard liggen er enkele vaatwasblokjes in het gootsteenkastje, wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Volgens ons en andere gasten zijn de woningen uiterst compleet. U bent bij ons aangekomen op 30-12-2016 na 15:00 uur en vertrokken op 1-1-2017. Op 31-12-2016 was een wandelpony 's-morgens mogelijk, 's-middag niet. 1-1-2017 was de manege alleen open voor onze pensiongasten en waren er geen activiteiten met pony's. Jammer dat u niet vooraf heeft geïnformeerd naar de mogelijkheden voor ponyactiviteiten voor uw dochter. Bij een volgend verblijf bieden wij u graag een gratis ponyactiviteit voor uw dochter aan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 10Thorsten Kahlert07-01-2017

Beste vakantie ooit en dat al voor de 3e keer

Horsetellerie is voor ons als een tweede huis. Geweldige vakantiehuizen veel beter dan huisjes in park van keten. Zeer huiselijk ingericht en compleet met alles wat je nodig hebt.

Wij kwamen hier nu voor de 3e keer en zijn nu al aan het kijken wanneer we terug kunnen komen. Vriendelijke gastheer, de meiden bij de manege (die ook op het terrein ligt) zijn zeer vriendelijk en geven je alle aandacht die je nodig hebt. Ook de paardrijlessen zijn echt de beste die wij ooit gezien hebben. Vriendelijke begeleiding en positieve instructies.

De omgeving is prachtig en autovrij. De schuifpui kan open en de kinderen amuseren zich een hele dag. Deze keer waren we er ruim 10'dagen en we waren bang dat we ons op het einde misschien uitgekeken waren, maar niets was minder waar.

Slagharen op steenworp afstand, Plopsa Coevorden en de binnenspeeltuin cowboys en indianen zijn echte aanraders. Wij komen hier graag weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Suykens27-11-2016

Super!

Ik heb hier het laatste weekend van oktober met mijn dochtertje van 9 geboekt omdat we nadien naar Pony Parc City gingen. Zij is een fervent paardenliefhebster. Eerst een groepsles op Marie, dan een bosrit op Fleur en dan mocht ze nog wat los in de binnenpiste rijden. Ook heeft zij een uur gereserveerd op Fleur om haar te verzorgen en op haar te rijden op de binnenpiste. Ze vond het geweldig! Katelijne was een heel goede begeleidster. Ook de hotelkamer was mooi verzorgd met alle luxe. Mooie bosomgeving om te wandelen en tot rust te komen. Het enige minpuntje was dat er geen cafetaria is voor 's avonds, of geen eetgelegenheid op wandelafstand.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Wagenaar17-10-2016

fantastische plek

Mooi en zeer goed onderhouden complex, alles nieuw en van zeer goede kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Vakantiepark Horsetellerie Rheezerveen info