Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 6Johan13-08-2019

Mooie camping. Bij matig weer beperkt. Geen WiFi !

Hadden eind juli/begin augustus een comfort stacaravan gehuurd voor 12 dagen. Caravan en omgeving prima. 3hoek Luifel buiten zinloos aangezien zon en regen eronder door komt. Douche met aanwijzing (eerst superheet zetten en dan voorzichtig koud erbij anders ineens koud). Vaatwasser deed het pas na reset. WiFi was gratis en dat snappen we want deze deed het totaal niet. Bij klagen bij de receptie werd dat ook bevestigd. Er was gekozen voor beperkte WiFi, anders zou het betaalde WiFi worden en dat wilde de directie niet. Weer was matig 21-24 graden overdag met soms wat spetters. Het superleuke zwemmeer was helaas niet interessant omdat het iets te koud was. Bij mooi weer wel superleuk denken wij. Binnenzwembad was superklein en de jongens (12) waren daar snel op uitgekeken. Het ontbreken van WiFi, het te kleine zwembad en het geboden entertainment vonden de kids uiteindelijk niet leuk genoeg. Na 10 dagen zijn we 2 dagen eerder vertrokken.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Johan, wat jammer dat de vakantie niet helemaal aan uw verwachting voldeed. De wifi is inderdaad gratis. We hebben afgelopen seizoen ook weinig problemen ondervonden met de wifi. Wellicht dat er veel gebruikers tegelijk waren. Daardoor kan er inderdaad beperkte wifi zijn op sommige momenten. Wat jammer dat jullie jongens het zwembad niet zo leuk vonden. Buiten zwemmen was inderdaad wat minder lekker vanwege het weer helaas. Hopelijk hebben de jongens verder wel genoten van de vakantie, en jullie natuurlijk ook. Graag tot ziens.

• 7KONI33213-08-2019

prima

Leuke camping ondanks de grote hoeveelheid mensen super goed georganiseerd en schoon

• 7Activiteiten

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Goedemiddag! Bedankt voor de review. Fijn dat jullie onze camping leuk vonden. Graag tot ziens

• 10Kim12-08-2019

Fantastisch, super mooi

Fantastische mooie en zeer schone camping. Complimenten voor het schoonmaak team! Jammer dat je bij de bar afrekend en niet aan tafel en alleen via de pin want ze lopen aardig wat fooi mis. Oja en zand bij het zwembad hoeft van ons niet zo maar kan aan ons liggen:))

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Met jonge kinderen

• 6Jessica10-08-2019

Mooie camping met een aantal verbeterpunten

Het Stoetenslagh is een mooie camping. Ruime plaatsen, prima sanitair en leuk zwemmeer. Zwembad is erg klein. Er wordt veel georganiseerd op de camping. Er zijn naar ons idee echter ook een aantal verbeterpunten: * op de camping staan veel eikenbomen waarin nesten van de eikenprocessierups. Een aantal bomen hebben een lint. De meeste bomen echter niet (ook niet na onze melding over de boom die vlak naast onze camper stond). De camping informeert de gasten niet. Wij hadden het fijn gevonden enige informatie te hebben zodat je bv niet je was te drogen zet onder deze boom etc. We hebben last gehad van huidirritatie waarbij we er later achterkwamen dat dit hiervan was. Op mijn mail naar de camping heb ik geen reactie gehad. * Veel personeel is onervaren. Hierdoor o.a. lange wachttijden bij de Horeca etc. en geen optimale kwaliteit.

• 8Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

• 8Familie Stam10-08-2019

Volgend jaar weer!

Erg leuke camping , veel te doen voor tieners en ook genoeg leeftijdsgenoten. We hebben veel gezwommen in de prachtige zwemplas met het mooie aquapark. We vinden het binnenbad erg klein voor zo'n grote camping. Ook het aantal douches is beperkt, helaas regelmatig moeten wachten.

• 9Hanneke10-08-2019

Super goed vermaakt

Mooie camping met mooie velden. Binnenzwembad is klein dat is echt jammer. Verder voor kinderen van 12 super leuk maar de box is meer voor de wat oudere.

• 10Fam. Peters07-08-2019

Topcamping!

Wij zijn voor het eerst op camping Het Stoetenslagh geweest en wij waren erg verrast door de prachtige aanleg van deze camping. Als je van strand en water houdt zit je hier helemaal goed! Wij hadden echt een supergrote plek voor onze tent. Onze kinderen van 10 en 13 jaar hebben zich hier prima vermaakt.De animatie is heel erg afwisselend en erg goed verzorgd door de Happy Fun Brigade! Alle medewerkers op deze camping even vriendelijk en behulpzaam. Schoon sanitair, werd echt een aantal keren per dag schoongemaakt. Niets op aan te merken. Prachtige en superleuke camping, een aanrader dus!

• 10Activiteiten

• 9margit sleeuwenhoek07-08-2019

happy kids, happy mother!

deze enrome camping is een walhallah voor de jeugd! een prettig huisje, lekkere bedden, happy tieners!

• 8Activiteiten

• 5Hj Jonkman05-08-2019

Ik ga hier niet meer heen

De aankomst was slecht met maar een inrit. De douche en wc ruimte was er weinig en met douchen lang wachten dat je aan de beurt bent. Werd weinig schoongemaakt was meestal vies. De horeca was helemaal slecht uit die harde plastic beker drinken bier was gelijk al dood. Bij de ijs verkoop lang wachten en vaak vies daar ijsmachine verkeerd afgesteld. Pizza waren koud. Cafetaria de patat was niet lekker de frikandel speciaal werd niet los gesneden de saus werd er naast gegooid. De camping plaatsen waren heel mooi en netjes en er waren genoeg te doen voor de kids.

• 1Eetgelegenheden

• 6Linda Verstegen03-08-2019

Redelijke camping

Het meer is enorm vies en stinkt vreselijk. Badkleding is niet meer schoon te krijgen in de was van de viezigheid. Binnenzwembad is erg klein. Animatie voor de kinderen is leuk, voor iedere leeftijd is er van alles te doen. Kwaliteit van het eten in het restaurant is goed (tapas is een aanrader). Ijsbar is het erg druk, door onervaren personeel. Wij hadden een chalet comfort, eerste paar dagen geen warm water, koelkast sloot niet goed. Uiteindelijk is het opgelost, maar heeft wat dagen geduurd. I.v.m. de hitte werden wij op ons vingers getikt omdat wij een klein zwembadje voor ons huisje gevuld hadden met water, we moesten zuinig doen met water. Inchecken was een ramp, ruim drie kwartier in de rij gestaan voordat we binnen konden.

• 7Activiteiten

Met jonge kinderen

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan