Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 6De Jong23-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Leuke camping met ontzettend veel jongeren. Onze kids vonden dit geweldig. Enige nadeel hiervan is dat we elke nacht wakker lagen van de jeugd die uit “De Box” kwam. Helaas hielden ze er geen rekening mee dat er ook al mensen lagen te slapen. Na ongeveer 3 uur werd het eindelijk rustig op de camping. Verder vinden wij 4 minuten douchen per persoon per dag erg weinig. Je betaalt al een behoorlijk bedrag voor de camping. WiFi is drama. 3 weken eigenlijk geen WiFi gehad. Met minder weer was dit erg jammer. Verder is de vis- en zwemvijver erg leuk. Binnenzwembad had wel groter gemogen. In de omgeving is weinig te beleven. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad!

• 6Onderkomen

• 10Familie van Asch23-08-2019

Geweldig!

Hele mooie camping! Alles is keurig verzorgd en met het mooie weer hebben onze kinderen zich geweldig vermaakt in het meer met glijbanen en een groot springkussen. Personeel heel aardig en in de Happy Fun elke avond entertaint. Echt een leuk park voor wanneer je liever niet heel ver wilt rijden maar toch op een mooie camping wilt zitten. Wij gaan misschien zelfs wel volgend jaar weer terwijl we normaal wel naar een nieuwe camping gaan.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 8Fam. Mulder22-08-2019

Plezierig vakantiepark, voor herhaling vatbaar

Een plezierige vakantie voor het hele gezin, ondanks het iets tegenvallende weer 🌦️ op enkele dagen, konden we ons op het park prima vermaken.

• 7Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo familie Mulder! Wat een leuke review. bedankt. Fijn dat jullie een plezierige vakantie hebben gehad! Dat horen we graag. Graag tot ziens!

• 9Fam J De Lange20-08-2019

Heerlijk genoten,Super veel Leuke avonden meegemaakt in Happy Beach Heerlijk gegeten, Qua Camping Super schoon Sanitair, ECHT compliment vóór,mooie ruime plekken, alles lopende goed te doen. Wij hebben genoten!! Als de jeugd zich hier niet vermaakt ....ligt het aan hun zelf...alleen bij slecht weer buiten, voor t mooie zwembad te klein..

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo! Bedankt voor de leuke review. Fijn dat jullie zo ontzettend hebben genoten. Dat horen we natuurlijk graag. Tot ziens!

• 9miranda18-08-2019

super kindvriendelijk

super camping/vakantiepark met kinderen ...veel activiteiten

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Miranda! Bedankt voor de 9! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en ons een super camping vindt! Graag tot ziens!

• 4Huizing16-08-2019

Nee niet nogmaals!!

We zijn hier welgeteld 5 dagen geweest. Betaald voor 10 dagen. Wat een verveeld gevoel kregen we hier. Er lopen allemaal groepjes jongeren rond(14/20)waar de woorden beginnend met een K voor in hun mond liggen. Ook komen je eigen kinderen(die best sociaal zijn) nergens tussen en in de avond zijn er knokpartij en opstoten waarvoor er dus zeker 5 beveiligers rondlopen maar dit niet kunnen voorkomen.. Nee voor ons niet weer deze "tiener"camping

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo familie Huizing, wat jammer dat jullie maar 5 dagen bij ons zijn geweest en dat jullie kinderen geen aansluiting hadden bij de rest. Onze beveiliging loopt inderdaad iedere avond rond om alles in goede banen te leiden. We zijn tenslotte een gezinscamping voor gezinnen met kinderen en tieners. Het is gelukkig niet zo dat wij iedere avond knokpartijen hebben op ons park, dit gebeurt gelukkig weinig. Een opstootje kan gebeuren maar is vaak ook snel opgelost. Nogmaals jammer dat jullie maar een korte vakantie hebben gehad.

• 2Manuel15-08-2019

Geen gezinscamping, maar een herrie camping.

Nog nooit op een camping zoveel herrie gehad en nog wel vanuit de camping zelf. Zeker geen camping voor gezinnen met kleine kinderen. Elke avond veel te harde muziek vanuit de camping zelf. S avonds en ‘s nachts hangen er mede daardoor tot een uur of 3 jongeren rond, met de nodige geluidsoverlast. Jammer want het personeel doet haar best, maar voor ons was dit eens maar nooit weer.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Manuel, wat jammer dat jullie het niet zo naar de zin hebben gehad. We zijn inderdaad een gezinscamping voor gezinnen met kinderen en tieners. Dat betekent dat we een programma hebben tot ongeveer middernacht. Natuurlijk willen we niet dat gasten overlast ervaren. We zullen de klachten hierover zeker meenemen in onze evaluatie.

• 9Fam. Schipper15-08-2019

Mooi, schoon, veel voor de kinderen om te doen.

Behalve een hele leuke, mooie kindvriendelijke camping, is het ook een heel hondvriendelijke camping. Een losloopveldje, mooie, nette, schone huisjes, waar je met je hond kan verblijven. Kortom wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

• 9Activiteiten

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo familie Schipper! Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Dat horen we natuurlijk graag. Ook super dat de kinderen hebben genoten. Graag tot ziens

• 9Natasja15-08-2019

Geweldige vakantie gehad!

We waren met onze kinderen van 14 en 16 en ze hebben het geweldig gehad er was heel veel jeugd van hun leeftijd

• 10Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Natasja. Bedankt voor de review. Wat fijn dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. Dat horen we natuurlijk graag! Zo te lezen hebben jullie kinderen ook een super tijd gehad. Graag tot ziens!

• 9Hof14-08-2019

Rustige, veilige en gezellige vakantiebestemming

In augustus twee weken sta caravan gehuurd. Bij aankomst hing er een vreemde geur in de caravan. Na melding kwam de schoonmaakservice binnen 30 min , vriendelijk personeel en loste het probleem in 5 minuten op. Ondanks mindere weer hing er toch een leuke en gezellige vakantie sfeer. Jongens van 14 en 16 jaar hebben na een dag aansluiting , leeftijdgenoten gevonden en vrijwel gehele vakantie met een leuke groep opgetrokken. Iedere avond verzamelen en lekker chillen in en nabij jongeren club “ the box” . Als ouders altijd gevoel gehad dat er voldoende toezicht was maar zeker zo belangrijk dat het veilig was en geen gedoe met andere groepen. Heerlijk gevoel . Na een week mankementen met de tv . Na melding binnen het uur service van technische dienst en hing dezelfde dag een gloednieuw tv op . Hulde voor de service . Avond programma voor volwassenen is okay maar wat ons betreft mogen er nog vaker live bands komen spelen.

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo familie Hof. Wat een ontzettend leuke review. Bedankt! Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie en dat jullie jongens een leuke groep met leeftijdsgenoten hadden gevonden. Dat de kinderen en jeugd veilig zijn doen wij ook ons uiterste best voor. Dat vinden we namelijk erg belangrijk. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren. De tip over de live bands zal ik doorgeven aan de teamleider van de animatie. Nogmaals bedankt en graag tot ziens!

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan