Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 6Anoniem30-08-2019

Goed!

Mooie chalets, mooie omgeving, heel rustig, veel voorzieningen alleen het zwembad binnen is heel klein. 1 klacht dat is een vrouw en werkt in het restaurant. Ze is heel arrogant naar klanten toe en vooral tegen collega’s. We hebben binnen gegeten, we konden haar horen schreeuwen naar collega’s. 1 meisje liep achter de bar langs, ze werd gelijk helemaal boos. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen! Niet zo aantrekkelijk voor mensen om een 2e keer te komen eten. Vind het totaal geen nette vrouw naar klanten en collega’s toe!!!!!!

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo! Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad in het restaurant. We zullen dit even gaan oppakken! Fijn dat u de chalets en de omgeving mooi vond. Wellicht tot ziens.

Met oudere kinderen

• 8mulder29-08-2019

zeker voor herhaling!!!

is echt prachtige omgeving je ben in Nederland wel afhankelijk van het weer. Wij hadden een strand chalet met mooi weer. Mooi vakantie park, schoon vriendelijk.Geen geluidsoverlast in de avond. In de avond veel te doen

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo familie Mulder, wat een leuke review. Wat fijn dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden. Zo te lezen hebben jullie genoten. En een strandchalet met mooi weer is inderdaad super. Heerlijk aan het strand en aan het water. Perfect voor een heerlijke vakantie. Tot ziens!

• 9Brouwer29-08-2019

Heerlijk

Wat een super leuke gezellige en mooie camping. We hadden met onze 4 kinderen een strandchalet aan het water. Wat een prachtige accommodatie en uitzicht. Lekker water voor de deur en wateractiviteiten. Echt een aanrader voor andere

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 05-09-2019

hallo familie Brouwer, Bedankt voor de review! Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Super om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Dat horen we natuurlijk graag. Graag tot ziens!

• 8Marijke28-08-2019

Het waren 2 heerlijke weken met 2 kids van 9 en 12

Wij hebben 2 geweldige weken gehad met 2 kinderen. Genoeg te doen, laatste week was prachtig weer dus veel in het meer geweest. Leuke plekken om naar toe te gaan zoals Dedemsvaart en Hardenberg. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Marijke! Wat super dat jullie 2 heerlijke weken hebben gehad met de kids. Zo te lezen hebben jullie genoten. Het was ook inderdaad prachtig weer, dus dat is dan extra genieten! Vooral aan het water inderdaad. Fijn dat jullie wellicht nog eens komen. Graag tot dan!

• 10Maurice Weij28-08-2019

Volgend jaar weer

Een heerlijke plek... kinderen kunnen naar hartenlust zwemmen en spelen. Vader en moeder hadden zo ook een heerlijke vakantie . Het meer is groot en schoon en wordt keurig bijgehouden... iedere ochtend worden de springkussens nagekeken en de hele dag is er toezicht .

Het eten in het restaurant was 5 sterren waardig... en het IJs stiekem wel 6.

Heel betaalbaar en keurig onderhouden park... volgend jaar komen we zeker weer

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7André27-08-2019

Gezellig

Hartstikke leuk park. Nu al voor de 3e keer keer hier. Maar als we de volgende keer weer niks winnen met de bingo is het echt de laatste keer hoor.

• 6Eetgelegenheden

• 8Richard27-08-2019

Top vakantie

Hele vriendelijke mensen , mooi zwem meer mooi ruime plekkenvoor caravan en tent wij stonden aan het meer helemaal top

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 7Ariëlle van den Berg26-08-2019

Super vakantie gehad,met name ook door het goede w

Mooi zwem meer met leuk aqua park!De animatie was niet aan onze kids besteed,dit is met name erg leuk voor de jongere kids.Maar de box,voor de oudere jeugd is super!Onze accomodatie was top en vrij nieuw(cottage de luxe 4 pers).Handig om met 2 pubers ook 2 badkamers te hebben!

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Fam Reints24-08-2019

Fantastische beleving

Mooi strand thema. Prachtige chalets langs het zandstrand. Kindvriendelijk animatieteam met veel verschillende activiteiten. Kortom een aanrader.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Met vrienden

• 6P vd Berg23-08-2019

Voor ons niet weer!

Helaas voor ons deze camping niet meer. Veel geluidsoverlast tot in de late uurtjes (3 uur) van de tieners uit de box.(disco) Melding gedaan bij de receptie maar ondanks de beveiliging op het park wordt er niets aan gedaan! Het is echt een camping voor en met tieners, zeker geen gezinscamping met kleine kinderen. Animatie Is vooral vanaf 10 jaar. Voor de kleintjes zijn er maar 2 activiteiten per dag!. Zwembad is klein en heeft zoals beschreven op de site een kiezelstrand bij het zwembad waardoor er veel kiezels ook in het zwembad water liggen. Wat echt leuk is bij mooi weer, is het zwem meer en aqua park (juli/aug) Sanitair is "schoon" wordt vaak schoongemaakt. Netjes zeeppomp bij de toilet wastafel. Douches is de straal erg zacht van en moet er gedoucht worden met een sep-key waardoor je maar beperkt kan douchen of anders evt extra voor moet betalen. Er is een familie douche aanwezig en dat is fijn met kleinere kinderen!

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan