Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 3Ron16-09-2013

Nooit meer

We dachten een leuke camping gevonden te hebben voor onze kinderen (14, 10 4 en 2 jaar oud), maar niets is minder waar. Zwemmeer te vies voor woorden, er dreven dode vissen in. Drugshandel en vechtpartijen bij The Box. Animatie teams die meerder malen NIET kwamen opdagen zonder tegen bericht. We hadden voor twee weken geboekt, maar zijn na 6 dagen gauw weer vertrokken. Dit was eens maar NOOIT meer.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 1J.Moes05-08-2013

Nooit weer

We zijn er één week geweest en dat was eigenlijk al te lang!!! Wat een slechte camping. Wij hebben nog nooit zoveel tieners dronken gezien, meisjes van 13 jaar die gewoon niet meer op de benen kunnen staan, belachelijk gewoon en daar moet je dan je kind aan toevertrouwen!! In het regelement staat rust om 00.00 uur nou dan moet je niet de jeugd tot 00.30 in de box toelaten dat werkt toch niet!! die gaan dan met veel kabaal over de Camping.... lekker schreeuwen en de boel slopen. De sanitair werd wel een paar keer schoongemaakt maar naar mijn mening niet goed genoeg als je zo veel campinggasten hebt, heel vaak was het toiletpapier op en dan krijg je toch snel een smeer boel.Er zou ook bewaking zijn ik heb ze niet gezien..... en als ze er wel zijn mogen die wel eens wat harder op treden! op andere campings word je er gewoon opgewezen dat je te veel lawaai maakt, dat moeten ze hier ook gaan doen! en alcohol moeten ze helemaal NIET schenken. Wij komen hier NOOIT weer!!!!!!!!!!!!

• 3Onderkomen
    • 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

beheerd, Receptie, 12-08-2013

Jammer zo'n ervaring. De ouders zijn net zo veel verantwoordelijk en daar hoor ik u niet over? Dat ouders niet voor hun kinderen zorgen kunt u ons niet helemaal toerekenen

• 5C.Kamphuis03-08-2013

Nooit weer!!

Gisteren thuisgekomen van 2 weken Stoetenslagh. Maar ze zien ons daar nooit weer terug. ze noemen dat een 5* camping. Nou ik weet niet hoe die punten verdient zijn maar terecht is het lang niet. De sanitair op de camping is ronduit smerig. Overal slingert clostetpapier, afval in de hoeken van de wc's. Veel haren op doucheputjes, vieze douchewanden met zwarte schimmel. Schoonmaken gebeurt daar met een doekje en een spuitbusje het hele gebouw schoonmaken.Hoge druk zie je als je geluk hebt 1 keer per week. Ik trof geregeld wc's met bloed aan op de bril, poep aan de muren enz enz. Te gek voor woorden. Melding bij receptie leverdere standaard antwoorden op.We proberen er wat aan te doen. 3 dagen heeft er een borstelhouder op de grond gelegen op dezelfde plek.Schoongemaakt?? Waar?? En dan de dronken jeugd die s nachts over de camping struint en dan hebben ze het er over dat er nachtbewaking rondloopt. Zwembad waar steentjes op de bodem liggen. Ronduit:Slechte camping!!!!

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

beheerder, Receptie, 05-08-2013

Jammer zo'n ervaring die door als zeer negatief word geplaatst. Wij doen er veel aan om dit op te lossen, maar als er veel gasten zijn is het gebruik ook erg hoog en liggen er vaak snippers wc papier.

• 8Patsy12-08-2005

mooie camping, gaaf recreatiemeer met glijbanen, kabelbaan, sportvelden en animatie.

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan