Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 6Iris15-09-2019

Wij zouden niet snel terug komen.

Een grote camping met grote sta plekken. Maar helaas toen we aankwamen was er niets mogelijk met betrekking om even snel met twee auto’s op de camping te mogen voor het brengen van onze spullen. Vervolgens werden we door het personeel niet serieus genomen en met een enorme grijns, lach aangekeken. Erg jammer... Voor een snelle hap een patatje gehaald op de camping, aangekomen bij de tent was het eten gewoon koud. Ook is er een kleine ruimte om te wassen en douchen.

• 9Fam Reints24-08-2019

Fantastische beleving

Mooi strand thema. Prachtige chalets langs het zandstrand. Kindvriendelijk animatieteam met veel verschillende activiteiten. Kortom een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

• 8A05-07-2019

Top camping, echt fantastisch!

Super camping waar genoeg te beleven is voor groot en klein! Meer met strand echt prachtig! Chalet comfort was prima en keurig schoon. Alleen zit er geen gordijntje voor het raam bij de badkamer en het toilet, maar dat is het enige minpuntje. Ik raad deze camping zeker aan!

• 8Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 05-07-2019

Hallo! Wat een super leuke review. Bedankt dat jullie dit hebben gedeeld. Dat waarderen wij enorm. En super dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk zien we u nog eens.

• 10Lunah13-06-2019

Geweldige vakantie voor herhaling vatbaar.

Ontzettend leuke vakantie gehad. Eerste dag was het slecht weer, maar we hebben ons echt heel goed vermaakt in de binnen beachvolleybalvelden, de animatie en de bowlingbaan. 's Middags zijn we gaan zwemmen in het erg mooi onderhouden zwembad, waar ze overigens erg goede leiding aanwezig was (personeel). Het personeel was erg vriendelijk en hielp waar kon. De overige dagen hebben we opgevuld buiten, want het was heerlijk weer. Lekker gezwommen in het buitenwater, in de speeltuin gespeeld, van de banden afgegaan en van de glijbanen natuurlijk. De laatste dag zijn we gaan kanoën voor een lage prijs, wat echt ook weer heel leuk was. Er waren eigenlijk geen negatieve puntjes te benoemen van de camping. Wel is het ver lopen als je achter in de hoek van de camping staat, maar dat is natuurlijk bij elke camping zo. Camping zat helemaal vol in dit pinksterweekend, maar heel druk en vervelend hebben we het niet ervaren. Kortom een top vakantie!!!

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 27-06-2019

Hallo Lunah! Wat een super leuke review. Bedankt! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad en dat jullie eigenlijk alleen maar positieve ervaringen hebben gehad. Dat horen we natuurlijk graag. Graag tot ziens!

• 2018
    8Mieke de Jong11-08-2018

Vakantietopper.

Het natuurlijke buitenbad had een riool lucht helaas. En het binnenbad was af en toe gesloten in verband met zwemlessen. De animatie was heel leuk. Wel een beetje duur restaurant gezien de prijs kwaliteit verhouding. Verder prima om te vertoeven ook voor langere tijd.

• 6Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 13-08-2018

Hallo Mieke, Bedankt voor de review. :) De recreatieplas kan inderdaad een onaangename lucht hebben maar dit is absoluut geen riool. De grond en het water bevat veel ijzer en wanneer dit aan de oppervlakte komt kan dit een vervelende geur geven. IJzerhoudend water is daarentegen erg gezond water en ook de waardes zijn dit jaar super. Perfect zwemwater dus. In het laagseizoen is inderdaad het zwembad een paar uurtjes gesloten in verband met zwemles. Daarvoor en daarna kan uiteraard wel gezwommen worden. Wat jammer dat jullie het restaurant wat minder vonden. Mochten jullie nog eens willen komen, jullie zijn van harte welkom!

• 7maria19-06-2018

zeker nog een keer, erg leuke camping voor de kind

prachtige camping , mooie accommodatie op mooie plek. heerlijk meer. zwembad stelt niet zoveel voor. erg leuk personeel

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 05-07-2018

Hallo Maria! Leuk dat jullie nog eens komen! Fijn dat jullie hebben genoten. Tot de volgende keer!

• 8Janny22-05-2018

Stoetenslagh top,restaurant slecht.

Mooie schone luxe chalets. Leuk opgezet park. Vriendelijk personeel.maar de horeca krijgt een dikke nul.eerst konden we niet reserveren, toen weer wel met bowlingarrangement. Sommige van ons kozen tapas.deze waren t.o.v. drankjes op het park peperduur.b.v. Een rauwe champignon met likje paturain en klein stukje zalm, 4,95. Plateservice kabeljouwfilet zonder groente, zonder patat of aardappeltjes. Sateschotel precies hetzelfde. De serveerster zei dat de boekhouding de prijs bepaald van de gerechten. En dat je b.v. Bij bestellen van 4 tapas genoeg zou hebben. Dacht het niet hee.Zo jammer,anders was het voor ons idd een 5sterrencamping.uiteindelijk hebben ze 1 hoofdgerecht van de rekening gehaald.als we nog eens terugkomen zullen we zorgen dat we voor alle dagen eten in huis hebben,want dit was niks.onze kinderen hadden dit etentje geregeld voor mijn man zijn 65e verjaardag. Echt jammer om aan die avond slechte herinnering aan te hebben.

• 1Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 04-06-2018

Hallo Janny, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u ons vakantiepark en de chalets top vond. Wat jammer van uw ervaring in het restaurant. Ik ga het doorgeven aan de leidinggevende van de horeca om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Wij kunnen hier van leren. Mocht u nog een keer voor het Stoetenslagh kiezen dan hopen wij de kans te krijgen om het beter te doen. Graag tot ziens!

• 2017
    9Familie Hommes15-09-2017

Heerlijk ontspannen

Toen we aan kwamen rijden kreeg ik al helemaal vakantiekriebels, we reden een prachtig in thema gemaakte entree op. Waar we zo door konden rijden naar een kleine mini receptie, hier werden we hartelijk ontvangen. Zonder dat we iets hoefden te doen reden we gelijk door naar ons plekje. Echt top! De toiletgebouwen zijn ruim en zeer schoon. Al hadden er wel wat meer douches mogen zijn, in de 'spits' moet je wel eens wachten nu.. sochtends konden we vers afgebakken broodjes halen in het winkeltje, dit was elke dag weer heerlijk. Al met al hebben wij het super fijn gehad en wanneer het regende konden we alsnog lekker op het strand een cocktail drinken. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 18-09-2017

Hallo familie Hommes. Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te horen dat het zeker voor herhaling vatbaar is! Graag tot ziens!

• 9Annelien08-06-2017

Heerlijk

Schone huisjes, goede bedden, uitgebreid animatie programma, volop speelmogelijkheden, prachtige stranden, mooi meer, lekkere ijsjes, pizza's. Een heel klein minpuntje: het binnenzwembad is wat klein in vergelijking tot de rest. Restaurant was niet ingesteld op veel gasten.

• 6Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 12-06-2017

Hallo Annelien! Bedankt voor uw leuke review. Een 9! Fijn dat ons vakantiepark zo goed is bevallen, dat vinden we fijn om te horen. Tot ziens!

• 7Berg, van den01-06-2017

Prima camping. !

Mooi opgezette velden, prima ontvangst,.. Wat ons betreft meer aandacht zou mogen krijgen is de nauwkeurigheid van het cafetaria personeel. (verkeerde bestellingen, en lange wachttijden... een stukje onkunde. ( kan ook de opstartfase van het seizoen zijn!) Wellicht ook een idee om meer dan 1 douche label per gezin uit te geven. Gezin van 5 is 1 label beperkt..

Beperkt aanbod in de winkel.. De weg naar de lokale supermarkt maak je zo wel erg makkelijk ipv de gasten op je accommodatie te houden. Wij als groep hebben verder erg genoten, en komen volgend jaar weer terug.. !!

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 03-06-2017

Hallo familie van den Berg, bedankt voor uw leuke review. Fijn dat u heeft genoten! Bedankt ook dat u een aantal verbeterpunten bij ons aangeeft. Daar kunnen we wat mee! Tot volgend jaar!

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan