Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8S. Greving18-09-2019

Heerlijk weekendje weg!

Wij hadden dit weekendje gewonnen, natuurlijk hartstikke leuk! Nooit eerder voor gekozen om zo dicht bij huis (20 minuten rijden) een weekendje weg te boeken, maar het is goed bevallen! We zaten in een zes-persoons chalet. Omdat we met zijn vieren waren paste dit prima, maar ik denk dat ik zelf voor een iets groter chalet had gekozen als ik het zelf had geboekt. Wij zaten nu in de basic, en een luxere is aan te raden als je met meer dan 4 personen bent in het najaar. Wij hadden prima weer en waren veel buiten, maar als je regen hebt zou ik een aparte zithoek en een aparte eettafel wel fijn hebben gevonden. Het park is rustig, ruim opgezet en vol speelgelegenheden voor de kinderen. Mijn kinderen (tweeling van 8 jaar) heeft vooral op het strandje gespeeld. Jammer dat het al te koud begon te worden voor het buitenbad. Ook mooie wandelmogelijkheden in de buurt (Rheeze is een aanrader). Kortom, heerlijk weekendje uitgerust!

• 10Fam Slingerland17-09-2019

Geweldig genoten

Heerlijk strand vakantie met familie. Voor vis liefhebbers, karpers genoeg!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 7Hartmann17-09-2019

Super

Mooi chalet basic hadden wij. Wel Klein maar prima. Netjes en schoon. Leuk speeltuintje op het veld. Wel een beetje ver lopen naar de horeca en zwembad met een Klein kindje van 3. Maar we hebben een hele leuke vakantie gehad.

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Simon04-09-2019

Geweldige camping met een ontzettend leuk animatie team. De lieve mascotte was er altijd, hoe warm het ook was. De discos waren leuk en ook de activiteiten waren geweldig! Kom hier zeker nog is weer!

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Simon. Bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie ons een geweldige camping vinden. Dat horen we natuurlijk graag. En zo te lezen hebben de kinderen ook genoten. Graag tot ziens!

• 9Maurice03-09-2019

2e jaar op rij geweldig!

Voor het 2e jaar op rij de zomer doorgebracht met onze caravan. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in en rondom de recreatieplas. Vriendelijke medewerkers en leuke activiteiten! Winkel mag iets uitgebreider en binnenzwembad aan kleine kant met slecht weer.

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Maurice! Super dat jullie het voor de 2e keer zo naar de zin hebben gehad. Dat horen we graag. Hopelijk komt er nog een 3e keer! :)

• 8Anita03-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar =)

Wij hebben een super weekje gehad, het was erg rustig op de camping, maar het personeel was heel vriendelijk, het animatieteam deed enthousiast, de disco vonden ze leuk, lekker knuffelen met Joepie de kikker, wat later op de avonden lekker meegezongen met de karaoke! Ook hebben we er lekker gegeten, de toiletgebouwen waren netjes!

Al met al een geslaagde vakantie, we komen zeker nog eens weer!

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Anita, bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie nog een keer zullen komen! Zo te lezen hebben jullie inderdaad genoten van de vakantie. Daar doen we het voor! Graag tot ziens!

• 8mulder29-08-2019

zeker voor herhaling!!!

is echt prachtige omgeving je ben in Nederland wel afhankelijk van het weer. Wij hadden een strand chalet met mooi weer. Mooi vakantie park, schoon vriendelijk.Geen geluidsoverlast in de avond. In de avond veel te doen

• 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo familie Mulder, wat een leuke review. Wat fijn dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden. Zo te lezen hebben jullie genoten. En een strandchalet met mooi weer is inderdaad super. Heerlijk aan het strand en aan het water. Perfect voor een heerlijke vakantie. Tot ziens!

• 9Brouwer29-08-2019

Heerlijk

Wat een super leuke gezellige en mooie camping. We hadden met onze 4 kinderen een strandchalet aan het water. Wat een prachtige accommodatie en uitzicht. Lekker water voor de deur en wateractiviteiten. Echt een aanrader voor andere

Mariska, Receptie, 05-09-2019

hallo familie Brouwer, Bedankt voor de review! Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Super om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Dat horen we natuurlijk graag. Graag tot ziens!

• 8Marijke28-08-2019

Het waren 2 heerlijke weken met 2 kids van 9 en 12

Wij hebben 2 geweldige weken gehad met 2 kinderen. Genoeg te doen, laatste week was prachtig weer dus veel in het meer geweest. Leuke plekken om naar toe te gaan zoals Dedemsvaart en Hardenberg. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Marijke! Wat super dat jullie 2 heerlijke weken hebben gehad met de kids. Zo te lezen hebben jullie genoten. Het was ook inderdaad prachtig weer, dus dat is dan extra genieten! Vooral aan het water inderdaad. Fijn dat jullie wellicht nog eens komen. Graag tot dan!

• 10Maurice Weij28-08-2019

Volgend jaar weer

Een heerlijke plek... kinderen kunnen naar hartenlust zwemmen en spelen. Vader en moeder hadden zo ook een heerlijke vakantie . Het meer is groot en schoon en wordt keurig bijgehouden... iedere ochtend worden de springkussens nagekeken en de hele dag is er toezicht .

Het eten in het restaurant was 5 sterren waardig... en het IJs stiekem wel 6.

Heel betaalbaar en keurig onderhouden park... volgend jaar komen we zeker weer

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan