Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 9Hans de Vries04-09-2019

Super!

Samen met mijn vrouw en 2 kinderen ( 6 en 15 ) hier 2 geweldige weken gehad! Voor de kleinste was er elke ochtend een knutsel en elke avond een mini disco! Deze werden begeleid door een leuk en gevarieerd animatieteam! Wij hebben deze weken echt geluk gehad met het weer, dus weinig tot geen gebruik gemaakt van het zwembad. We hadden een plek geboekt voor onze caravan. Uitgegaan van een plek die kleiner was en tot onze verbazing was dit echt een een grote en ruime plek! 2 x gegeten in het tapas restaurant en het was echt heerlijk! De oudste had direct sinds dag 1 een leuke en hechte vriendengroep. We hebben haar praktisch alleen gezien met ontbijt, lunch en avondeten. Heerlijk! Kortom een geweldige vakantie! Echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Hans, wat een leuke review! Bedankt! Wat goed om te horen dat jullie zo hebben genoten. En vooral ook de kinderen natuurlijk. Want het is toch waar wat ze zeggen: als de kinderen genieten, genieten de ouders ook. Fijn dat jullie dochter een goede aansluiting had. Graag zien we jullie nog eens. Tot ziens!

• 5M de mooij30-08-2019

Niet nog een keer

2 weken kamperen was gezellig maar camping zeker geen 5sterren waard!! Velden niet mooi (was meer zand en hooi als gras) Auto die snel over park rijden. Glijbaben met zeer regelmaat dicht. Ijscorner om 21:00 dicht bij 30graden. Animatie was ook niet zoals er mee geadverteerd wordt. Toilet niet altijd even schoon. Visvijver was zo klein. Betonblokken in meer op gevaarlijke plekken waar kinderen hun voeten open haalde. Het waren veel punten die ik niet bij een 5sterren camping verwacht en dat viel ons zwaar tegen zeker voor de laatste week van school vakantie als het nou na zomervakantie zou zijn kan ik daar begrip voor tonen maar niet zo

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo familie de Mooij, wat jammer dat jullie vakantie niet helemaal was zoals jullie hadden gehoopt. Het was inderdaad al rustig op ons park de laatste week van de vakantie. We hebben hier al even contact over gehad maar zullen uw punten natuurlijk meenemen in onze evaluatie. Mocht u nog een keer voor ons kiezen, u bent van harte welkom

• 6Anoniem30-08-2019

Goed!

Mooie chalets, mooie omgeving, heel rustig, veel voorzieningen alleen het zwembad binnen is heel klein. 1 klacht dat is een vrouw en werkt in het restaurant. Ze is heel arrogant naar klanten toe en vooral tegen collega’s. We hebben binnen gegeten, we konden haar horen schreeuwen naar collega’s. 1 meisje liep achter de bar langs, ze werd gelijk helemaal boos. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen! Niet zo aantrekkelijk voor mensen om een 2e keer te komen eten. Vind het totaal geen nette vrouw naar klanten en collega’s toe!!!!!!

• 9Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo! Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad in het restaurant. We zullen dit even gaan oppakken! Fijn dat u de chalets en de omgeving mooi vond. Wellicht tot ziens.

• 7Ariëlle van den Berg26-08-2019

Super vakantie gehad,met name ook door het goede w

Mooi zwem meer met leuk aqua park!De animatie was niet aan onze kids besteed,dit is met name erg leuk voor de jongere kids.Maar de box,voor de oudere jeugd is super!Onze accomodatie was top en vrij nieuw(cottage de luxe 4 pers).Handig om met 2 pubers ook 2 badkamers te hebben!

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 6De Jong23-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Leuke camping met ontzettend veel jongeren. Onze kids vonden dit geweldig. Enige nadeel hiervan is dat we elke nacht wakker lagen van de jeugd die uit “De Box” kwam. Helaas hielden ze er geen rekening mee dat er ook al mensen lagen te slapen. Na ongeveer 3 uur werd het eindelijk rustig op de camping. Verder vinden wij 4 minuten douchen per persoon per dag erg weinig. Je betaalt al een behoorlijk bedrag voor de camping. WiFi is drama. 3 weken eigenlijk geen WiFi gehad. Met minder weer was dit erg jammer. Verder is de vis- en zwemvijver erg leuk. Binnenzwembad had wel groter gemogen. In de omgeving is weinig te beleven. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad!

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 10Familie van Asch23-08-2019

Geweldig!

Hele mooie camping! Alles is keurig verzorgd en met het mooie weer hebben onze kinderen zich geweldig vermaakt in het meer met glijbanen en een groot springkussen. Personeel heel aardig en in de Happy Fun elke avond entertaint. Echt een leuk park voor wanneer je liever niet heel ver wilt rijden maar toch op een mooie camping wilt zitten. Wij gaan misschien zelfs wel volgend jaar weer terwijl we normaal wel naar een nieuwe camping gaan.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Fam J De Lange20-08-2019

Heerlijk genoten,Super veel Leuke avonden meegemaakt in Happy Beach Heerlijk gegeten, Qua Camping Super schoon Sanitair, ECHT compliment vóór,mooie ruime plekken, alles lopende goed te doen. Wij hebben genoten!! Als de jeugd zich hier niet vermaakt ....ligt het aan hun zelf...alleen bij slecht weer buiten, voor t mooie zwembad te klein..

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo! Bedankt voor de leuke review. Fijn dat jullie zo ontzettend hebben genoten. Dat horen we natuurlijk graag. Tot ziens!

• 9miranda18-08-2019

super kindvriendelijk

super camping/vakantiepark met kinderen ...veel activiteiten

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Miranda! Bedankt voor de 9! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en ons een super camping vindt! Graag tot ziens!

• 4Huizing16-08-2019

Nee niet nogmaals!!

We zijn hier welgeteld 5 dagen geweest. Betaald voor 10 dagen. Wat een verveeld gevoel kregen we hier. Er lopen allemaal groepjes jongeren rond(14/20)waar de woorden beginnend met een K voor in hun mond liggen. Ook komen je eigen kinderen(die best sociaal zijn) nergens tussen en in de avond zijn er knokpartij en opstoten waarvoor er dus zeker 5 beveiligers rondlopen maar dit niet kunnen voorkomen.. Nee voor ons niet weer deze "tiener"camping

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo familie Huizing, wat jammer dat jullie maar 5 dagen bij ons zijn geweest en dat jullie kinderen geen aansluiting hadden bij de rest. Onze beveiliging loopt inderdaad iedere avond rond om alles in goede banen te leiden. We zijn tenslotte een gezinscamping voor gezinnen met kinderen en tieners. Het is gelukkig niet zo dat wij iedere avond knokpartijen hebben op ons park, dit gebeurt gelukkig weinig. Een opstootje kan gebeuren maar is vaak ook snel opgelost. Nogmaals jammer dat jullie maar een korte vakantie hebben gehad.

• 9Natasja15-08-2019

Geweldige vakantie gehad!

We waren met onze kinderen van 14 en 16 en ze hebben het geweldig gehad er was heel veel jeugd van hun leeftijd

• 10Onderkomen

Mariska, Receptie, 23-08-2019

Hallo Natasja. Bedankt voor de review. Wat fijn dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. Dat horen we natuurlijk graag! Zo te lezen hebben jullie kinderen ook een super tijd gehad. Graag tot ziens!

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan