Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 5royastrid727-07-2013

Helaas geen 5 sterren waardig

Net terug van drie weken Stoetenslagh. Wi-fi/G3 verbinding erg erg slecht. Ook bellen vaak een probleem. Toiletten en douches vaak smerig (maar dat komt ook door de houding van de gasten), toilet papier vaak niet aanwezig. Mag vaker gecontroleerd worden. Veel overlast van tieners, wordt erg weinig/niets aan gedaan. Helaas veel hondenpoep op het park. Geen rustige camping voor mensen met jongere kinderen, veel gedoe met de plaatselijke jeugd in "the Box", heel jonge kinderen worden daar ook gewoon toegelaten. Parkregels worden helaas zelfs door de medewerkers niet nageleefd (harde muziek na 23.00 uur etc) zwemmeer is erg leuk, animatie erg amateuristisch maar ze doen hun best., valt wel tegen voor de kinderen rond de 10-11. er gebeurt veel en gasten worden niet ingelicht, zo was er een grote brand in een tent en er was geen info voor de gasten over oorzaak/gewonden etc. Plekken zijn lekker ruim (ruime comfortplaats), zwembad leuk, alleen jammer van de stenen die erin liggen.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 9claudia van milligen17-11-2008

de stoetenslagh

we zijn hier van de zomer een midweek geweest met8 personen in 2 stacaravans deze zijn mooi ingericht..alles is aanwezig...behalve handoeken en thee doeken maar het scheelt een hoop inpakken er is heel veel te doen voor de kinderen goed annimatieteam en de camping zelf ziet er mooi uit personeel is vriendelijk en natuurbad ook erg mooi op ieder veld een speeltuin voor de kleintjes en ook als je geen zin hebt om te koken zijn er ook voldoende mogelijkheden op het park...en vanaf volgend jaar een overdekt zwembad wij waren en zijn er tevreden over de stoetenslagh

• 9Fam Slotboom13-11-2008

Super camping

Een geweldige camping voor jong en oud met een geweldig animatie team.

• 9Eetgelegenheden

• 8Patricia & Danny11-09-2008

Goede camping

Mooie schone camping, met veel entertainment voor kinderen. Mooi groot strandbad. leuke bar en bowlingbaan. Enige minpunten: Huurcaravans staan erg dicht op elkaar en zijn erg gehorig waardoor je toch in ons geval (kleine kinderen van de buren) last hebt. Restaurant is het eten niet echt geweldig, personeel in zowel restaurant als Patatzaak zouden wel iets meer aandacht voor hun werk mogen hebbben, moet regelmatig vragen naar drinken.

• 9Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

• 8De Koster26-08-2008

Mooie particuliere chalets

Wij gingen er van uit dat wij een chalet op de camping hadden geboekt. Bij het inchecken bleek dat wij in het chaletpark zaten, wat aan de overkant van de weg is gelegen. Voor onze drie grote kinderen was dat geen probleem. Daar hebben we fietsen voor gehuurd. Maar voor gezinnen met kleine kinderen kan het hier zeer stil zijn. Het chalet zelf, wat particulier eigendom is, was zeer schoon, netjes en goed onderhouden. Wij hebben het prima naar onze zin gehad en de service was prima.

• 9Onderkomen

• 8Huisman28-07-2008

mooie camping

We hebben net een caravan gekocht op deze caravan en het valt ons op dat de service bij de receptie heel goed is. Wel is de wachttijd bij de snackbar groot. Dat is jammer maar verder tot nu toe alleen maar positief. Schone douches en een groot vermaak voor de jeugd in alle leeftijden.

• 9joop janny tamara en allan13-05-2008

wij zijn in de meivakantie geweest geweldige camping voor de kids leuk animatieteam en over heel de camping speelmogelijkheden plus de grote plas dus echt geweldig

• 6Eetgelegenheden

• 8Ellen12-05-2008

We zijn net terug van een pinsterweekend en hadden via de camping zelf een joepie stacaravan geboekt. De prijzen waren dermate dat we voor 25 euro meer onze caravan echt niet uit de staling gehaald hebben. De joepie caravan in eenvoudig maar prima. De Joepie express was echt super voor de kids, bij de dansjes e.d. had het wat dynamischer gekund, Het meer is prima, heerlijke glijbanen. De snackbar is goed, echter de wachttijden te lang! Een top camping en we komen zeker terug.

• 8Fam. Wijma31-10-2007

Wij waren hier in de herfstvakantie in een 4+2 stacaravan met z'n 3en. Caravan was netjes ingericht en schoon. Doortrekken toilet veel lawaai (uiteraard met name voor 's-nachts. Service prima. Eten in restaurant was matig, vlees (Sate 2x)wat taai en mixed grill idem dito en tevens veel te donker gegrilled. Lang wachten op het eten, ondanks dat het rustig was. Vooral met mooi weer leuke zwemplas met veel speelmogelijkheden en zand. Park verder heel netjes en schoon.

• 9Willeke21-05-2007

Mooie camping; mooie velden, schoon/prima sanitair en enthousiast recreatieteam.

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan