Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8Ton Barendsen31-07-2019

Een geweldig vakantiepark voor jeugd en senioren

rustig en toch gezellig in een woord klasse

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Hans en Inès24-04-2019

Zeer zeker aanrader!

Samen met onze honden hebben we een paar prettige dagen op het park gehad. Het door ons geboekte privé sanitair naast onze caravan was zeer aangenaam, goede douche, fijne temperatuur van het water. Een ruime plek op het grote veld Rif, heerlijk rustig gelegen. Zeer zeker een aanrader, vooral voor gezinnen met kinderen. Wellicht een punt voor verbetering: een aparte ingang voor de campinggasten die al op de camping staan. Het was soms een lange rij bij daar nieuwe campinggasten bij de ingang meteen inchecken.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Brenda, Receptie, 10-05-2019

Hoi Hans en Ines! Wat fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad op ons park! Wij begrijpen inderdaad dat het vervelend is dat u lang moet wachten in de rij op een aankomstdag, daarom adviseren wij onze gasten ook altijd om dit niet op een aankomstdag te doen vanwege de drukte. Wellicht hebben wij u dit niet verteld en hiervoor dan ook onze excuses. Deze manier is de enige manier van inchecken die voor ons qua ruimte haalbaar is, vandaar dat wij het op deze manier doen. Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park!

• 2018
    9Ben12-09-2018

Comfortabele camping voor echt vakantiegevoel!

Alles was zo goed geregeld dat we geen enkel probleem ondervonden qua incheck/uitcheck etc. Prettig personeel. Prima winkel. Superschoon sanitair. N.B.: We kampeerden in het kader van de Vechtdal Fietsvierdaagse, dus kwamen niet speciaal voor de activiteiten.

• 9Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 21-09-2018

Hallo Ben, Fijn dat jullie hebben genoten. Jullie hadden er ook prachtig weer bij tijdens de Fietsvierdaagse. Bedankt voor de review. Graag zien we u nog eens

• 7Engel11-09-2018

Fantastisch park zowel voor jong en oud.

Alles is goed verzorgd. Personeel is vriendelijk. Chalets zijn zuiver, alleen in ons geval was het matras niet zuiver hadden we gemeld en werd correct behandeld. Broodjes kun je beter zelf afbakken als je die besteld zijn ze niet gaar, althans in de week dat wij er waren. Mooie fietsroutes in de omgeving. Zwembad is ook netjes zo ook het restaurant en bediening is vriendelijk. Heel het park geeft een sfeer als of je bij de zee en duinen bent. Is voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 21-09-2018

Goedemiddag, goed om te lezen dat u ons vakantiepark fantastisch vond. Excuses voor de broodjes, dat is denk ik niet helemaal goed gegaan want ze horen uiteraard gewoon gaar te zijn. Bedankt voor de review in ieder geval. Graag tot ziens.

• 8Van veen22-07-2018

Het was een super vakantie Personeel vriendelijk alleen de tapas vinden we erg prijzig . En zwembad niet handig met scherp grind

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten

Mariska, Receptie, 23-07-2018

Hallo familie van Veen! Wat fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad. Bedankt voor de review. Graag tot ziens!

• 7Wim Groothand08-07-2018

Heerlijke vakantie gehad ontbijtmand een flop

We hebben een heerlijke vakantie gehad alles was top behalve de ontbijtmand een groot fiasco we dachten dat die s'morgens bij je chalet zou worden gebracht maar moesten hem zelf halen en toen we haalde stond die niet klaar we stonde niet op de lijst en daarna nog twee dagen stond die niet klaar hebben we 3 morgens een tijd moeten wachten en maar 2 dagen een eitje erbij terwijl dat bij een ontbijtje hoort maar betaalden wel € 15,00 voor ons tweeën dus vonden we erg duur dus een fiasco

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 20-07-2018

Hallo Wim. Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad ondanks het ontbijtmand fiasco. Excuses daarvoor. Graag tot ziens

• 8Visser23-04-2018

Geweldig genoten.

Prachtig onderhouden park. Wij stonden er met de Caravan. De toilet en douche ruimtes zijn schoon en netjes. Wij stonden aan het water wat aangelegd was door het park heen. Ruime kampeerplaatsen. Restaurant was gezellig ingericht en je kon er heerlijk eten. Zwembad was ook erg leuk alleen had ik er persoonlijk geen speelzand om heen gedaan. Dat maakte het al gauw vies. Maar voor de kids was dat fijn natuurlijk. Wij hebben daar genoten.

Mariska, Receptie, 30-04-2018

Goedemorgen! Wat een ontzettend leuke review. Bedankt! Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie op jullie plekje aan het water. Graag zien we jullie nog eens!

• 10W van Maurik05-04-2018

We hebben er echt een super vakantie gehad met een snelle service. En was heel leuk en lekker dat er een appeltaartje klaar stond in de koelkast bij aankomst. Ook de hond heeft echt genoten dit omdat er een losloopveldje is dus echt een hondvriendelijke camping. De kinderen hebben heerlijk gezwommen. Dus al met al een echte aanrader

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Mariska, Receptie, 30-04-2018

Hallo familie van Maurik! Wauw een 10! Bedankt voor de review! Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie (en de hond ook natuurlijk!) Goed om te horen dat jullie het echt een aanrader vinden. Graag tot ziens!

• 2017
    1korsmit18-09-2017

Nooit nooit nooit meer!

Wij hebben enorm uitgekeken naar een leuke vakantie, zelfs een dag extra geboekt van te voren. Helaas is het ons vanaf dag 1 heel erg tegengevallen. Wij kwamen in een vies huisje, echt te smerig voor woorden, vuile sokken in de salontafel een bank die vies en zwart was en ook voor geen meter zit. Veel zand en troep op de grond overal. Wij wilden eigenlijk na 1 nacht al weg gaan, zo smerig alles was, wij zijn ook 4 dagen eerder weg gegaan dan gepland helaas. Wij kunnen echt niet begrijpen dat er zoveel goede reviews zijn, wij zijn na het lezen van deze reviews voor deze camping gedaan, maar wat hebben wij een spijt! Wij waren met zijn tweetjes en een hond in een 6 pers chalet, het was echt super krap kussens en dekens waren vies. Doucherand zat onder de schimmel en los, waardoor het leek of je er door ging zakken en als je een stap te ver deed spoot het water omhoog echt te smerig!! Terras wat verrot was en deuren die niet sluiten en vieze lucht. De horeca was ook erg vies!vliegen

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 19-10-2017

Hallo! Wat vervelend dat uw vakantie niet helemaal aan uw verwachting voldeed. Graag hadden wij direct bij aankomst een en ander voor u opgelost, helaas had u dit niet bij ons gemeld. Hopelijk zien we u nog eens en kunnen we het dan beter doen!

• 9Henk Roskam12-09-2017

Een fantastische lodgexen een mooie omgeving

Goede sanitaire voorziening met een hygiëne gehalte. De grasmat kon iets vlakker.

• 9Onderkomen

Mariska, Receptie, 15-09-2017

Hallo! Bedankt voor de review. Een 9! Daar zijn we blij mee! Graag tot ziens!

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan