Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

Contact

569 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• 8Wendy kleine medeweker05-09-2019

Het was leuk en goed geregeld

Iedereen op het park is vriendeljjk, de activiteiten voor de kinderen waren altijd goed geregeld en leuk!😁

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hoi Wendy, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op ons park. Tot ziens!

Zakelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Het Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

19 tips over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan