Vakantiepark

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,2

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

562 reviews over Vakantiepark Het Stoetenslagh in het Nederlands

Het was leuk en goed geregeld

Wendy kleine medeweker
5-9-2019
  • Onderkomen8

Iedereen op het park is vriendeljjk, de activiteiten voor de kinderen waren altijd goed geregeld en leuk!😁

Gereisd Zakelijk in augustus 2019
Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hoi Wendy, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op ons park. Tot ziens!

Simon
4-9-2019
  • Onderkomen9

Geweldige camping met een ontzettend leuk animatie team. De lieve mascotte was er altijd, hoe warm het ook was. De discos waren leuk en ook de activiteiten waren geweldig! Kom hier zeker nog is weer!

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo Simon. Bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie ons een geweldige camping vinden. Dat horen we natuurlijk graag. En zo te lezen hebben de kinderen ook genoten. Graag tot ziens!

Super!

Hans de Vries
4-9-2019
  • Onderkomen9

Samen met mijn vrouw en 2 kinderen ( 6 en 15 ) hier 2 geweldige weken gehad! Voor de kleinste was er elke ochtend een knutsel en elke avond een mini disco! Deze werden begeleid door een leuk en gevarieerd animatieteam! Wij hebben deze weken echt geluk gehad met het weer, dus weinig tot geen gebruik gemaakt van het zwembad. We hadden een plek geboekt voor onze caravan. Uitgegaan van een plek die kleiner was en tot onze verbazing was dit echt een een grote en ruime plek! 2 x gegeten in het tapas restaurant en het was echt heerlijk! De oudste had direct sinds dag 1 een leuke en hechte vriendengroep. We hebben haar praktisch alleen gezien met ontbijt, lunch en avondeten. Heerlijk! Kortom een geweldige vakantie! Echt een aanrader!

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo Hans, wat een leuke review! Bedankt! Wat goed om te horen dat jullie zo hebben genoten. En vooral ook de kinderen natuurlijk. Want het is toch waar wat ze zeggen: als de kinderen genieten, genieten de ouders ook. Fijn dat jullie dochter een goede aansluiting had. Graag zien we jullie nog eens. Tot ziens!

2e jaar op rij geweldig!

Maurice
3-9-2019
  • Onderkomen9

Voor het 2e jaar op rij de zomer doorgebracht met onze caravan. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in en rondom de recreatieplas. Vriendelijke medewerkers en leuke activiteiten! Winkel mag iets uitgebreider en binnenzwembad aan kleine kant met slecht weer.

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo Maurice! Super dat jullie het voor de 2e keer zo naar de zin hebben gehad. Dat horen we graag. Hopelijk komt er nog een 3e keer! :)

Zeker voor herhaling vatbaar =)

Anita
3-9-2019
  • Onderkomen7

Wij hebben een super weekje gehad, het was erg rustig op de camping, maar het personeel was heel vriendelijk, het animatieteam deed enthousiast, de disco vonden ze leuk, lekker knuffelen met Joepie de kikker, wat later op de avonden lekker meegezongen met de karaoke! Ook hebben we er lekker gegeten, de toiletgebouwen waren netjes!

Al met al een geslaagde vakantie, we komen zeker nog eens weer!

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo Anita, bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie nog een keer zullen komen! Zo te lezen hebben jullie inderdaad genoten van de vakantie. Daar doen we het voor! Graag tot ziens!

Niet nog een keer

M de mooij
30-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

2 weken kamperen was gezellig maar camping zeker geen 5sterren waard!! Velden niet mooi (was meer zand en hooi als gras) Auto die snel over park rijden. Glijbaben met zeer regelmaat dicht. Ijscorner om 21:00 dicht bij 30graden. Animatie was ook niet zoals er mee geadverteerd wordt. Toilet niet altijd even schoon. Visvijver was zo klein. Betonblokken in meer op gevaarlijke plekken waar kinderen hun voeten open haalde. Het waren veel punten die ik niet bij een 5sterren camping verwacht en dat viel ons zwaar tegen zeker voor de laatste week van school vakantie als het nou na zomervakantie zou zijn kan ik daar begrip voor tonen maar niet zo

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo familie de Mooij, wat jammer dat jullie vakantie niet helemaal was zoals jullie hadden gehoopt. Het was inderdaad al rustig op ons park de laatste week van de vakantie. We hebben hier al even contact over gehad maar zullen uw punten natuurlijk meenemen in onze evaluatie. Mocht u nog een keer voor ons kiezen, u bent van harte welkom

Goed!

Anoniem
30-8-2019
  • Onderkomen7

Mooie chalets, mooie omgeving, heel rustig, veel voorzieningen alleen het zwembad binnen is heel klein. 1 klacht dat is een vrouw en werkt in het restaurant. Ze is heel arrogant naar klanten toe en vooral tegen collega’s. We hebben binnen gegeten, we konden haar horen schreeuwen naar collega’s. 1 meisje liep achter de bar langs, ze werd gelijk helemaal boos. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen! Niet zo aantrekkelijk voor mensen om een 2e keer te komen eten. Vind het totaal geen nette vrouw naar klanten en collega’s toe!!!!!!

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo! Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad in het restaurant. We zullen dit even gaan oppakken! Fijn dat u de chalets en de omgeving mooi vond. Wellicht tot ziens.

zeker voor herhaling!!!

mulder
29-8-2019
  • Onderkomen8

is echt prachtige omgeving je ben in Nederland wel afhankelijk van het weer. Wij hadden een strand chalet met mooi weer. Mooi vakantie park, schoon vriendelijk.Geen geluidsoverlast in de avond. In de avond veel te doen

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo familie Mulder, wat een leuke review. Wat fijn dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden. Zo te lezen hebben jullie genoten. En een strandchalet met mooi weer is inderdaad super. Heerlijk aan het strand en aan het water. Perfect voor een heerlijke vakantie. Tot ziens!

Heerlijk

Brouwer
29-8-2019
  • Onderkomen9

Wat een super leuke gezellige en mooie camping. We hadden met onze 4 kinderen een strandchalet aan het water. Wat een prachtige accommodatie en uitzicht. Lekker water voor de deur en wateractiviteiten. Echt een aanrader voor andere

Mariska, Receptie, 5-9-2019

hallo familie Brouwer, Bedankt voor de review! Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Super om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Dat horen we natuurlijk graag. Graag tot ziens!

Het waren 2 heerlijke weken met 2 kids van 9 en 12

Marijke
28-8-2019
  • Onderkomen8

Wij hebben 2 geweldige weken gehad met 2 kinderen. Genoeg te doen, laatste week was prachtig weer dus veel in het meer geweest. Leuke plekken om naar toe te gaan zoals Dedemsvaart en Hardenberg. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mariska, Receptie, 5-9-2019

Hallo Marijke! Wat super dat jullie 2 heerlijke weken hebben gehad met de kids. Zo te lezen hebben jullie genoten. Het was ook inderdaad prachtig weer, dus dat is dan extra genieten! Vooral aan het water inderdaad. Fijn dat jullie wellicht nog eens komen. Graag tot dan!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Stoetenslagh in Rheezerveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Stoetenslagh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.