Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

Nederland, Overijssel, Rheezerveen

7.6Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun het Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

655 reviews over Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

• 10tamara03-10-2020

Top vakantie!

Wat hebben wij een leuke vakantie gehad! mijn tiener kinderen hebben ontzettend genoten van de glijbanen en de box. er waren veel leeftijd genootjes en ze hebben veel vrienden gemaakt. klein minpuntje is het zwembad, deze is wat een de klein kant. maar met het mooie weer dat wij hadden, zijn wij vooral in de zwemplas wezen zwemmen. de animatie was ook erg leuk, met name de avondshows vonden wij top. op de terugweg vroeg mijn dochter al of we volgend jaar weer heen gingen. ook was de kampeerplaats ruim, dat vonden mijn man en ik erg prettig. kortom een top vakantie en binnenkort maar weer boeken voor volgendjaar!

• 5CorH25-09-2020

Prachtige camping, maar niet met een hond!

Samen met echtgenoot en klein hondje, prachtige camping met geweldige faciliteiten bezocht. Echter maar een grote maar, ik betaal voor de hond maar overal waar de actie is, mag ik me niet met het dier vertonen. Gezien de temperaturen van dit jaar laat je hem niet in je kampeermiddel, dus maar bij hem blijven onder de parasol. Daar betaal ik de hoofdprijs van deze camping niet voor, kan ik net zo goed naar een goedkoper adres. Moet me nog een ding van het hart, ik accepteer dat er velden zijn waar honden niet zijn toegestaan. Maar laat dat dan ook voor iedereen gelden. Niet dat het ongemerkt is gebeurt, want die daar wel stonden met een hond, die zaten s`middags bier te drinken met medewerkers van de camping, vindt niet dat dit kan, ook ik had wel opdat veld willen staan!

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10negenman15-09-2020

Fantastich

Wat een goed park is dit! Enorm genoten van het lekkere weer en ook van de regen dagen in de mooie Happy Fun Beach. Het restaurant was erg lekker en er stond goed personeel. Ook al waren sommige wat jong ze leverde zeker kwaliteit. De schoonmaak doet goed hun best in deze corona tijd alsnog een fijne nette douche plek. De animatie op dit park is helemaal leuk. Veel afwisseling en een fijn team. Onze kinderen waren helemaal fan van Joyce en wij trouwens ook . Ze was altijd vrolijk en vertrouwde haar echt toe aan onze kleintjes. De rest van het team niet heel veel gezien omdat we er maar kort waren maar ook hun deden het heel fijn .

Kort om een geweldige plek. Nu we weer thuis zijn gaan we graag terug.

Mariska, Receptie, 22-09-2020

Hallo! Bedankt voor deze fantastische review. Daar zijn we blij mee. Fijn dat jullie zo hebben genoten en dat jullie ons park zo goed vindt! Dat horen we graag. We zien u heel graag nog eens. Groetjes Mariska

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Thomas De Wit03-09-2020

HEERLIJK

Het was er heerlijk en alles qua Corona top geregeld 👌. Beetje jammer dat het Zwembad super klein is.

• 7Onderkomen

Mariska, Receptie, 22-09-2020

Hallo Thomas! Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten. Dat vinden we leuk om te horen. We zien u graag nog eens! Groetjes Mariska

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Stephanie31-08-2020

Super leuke camping!

Super leuke camping! Zeker met mooi weer een hoop te doen. Leuke glijbanen en een heerlijk meertje om in te zwemmen. Vriendelijk personeel en leuke animatie voor de kinderen.

Mariska, Receptie, 22-09-2020

Hoi Stephanie. Wat leuk dat je een review hebt achter gelaten! Bedankt voor de 9! Dat zien we natuurlijk graag! Graag tot ziens!

• 8Leo30-08-2020

Leuk en voor herhaling vatbaar.

Leuke camping met voor ieder wat wils. De directe omgeving is wel wat saai, maar met de auto zit je al snel in slagharen of Ommen en Harderberg. Op de camping is het zwemmeer echt heel leuk. Het zou wel iets autoluwer gemaakt mogen worden. Het zwembad is klein, maar doordat er in Corona tijd gereserveerd moest worden tot een maximum aantal gasten was het juist lekker.

Mariska, Receptie, 22-09-2020

Hoi Leo, Bedankt voor de review. Fijn dat uw verblijf voor herhaling vatbaar is. Dat vinden we fijn om te horen. tot ziens!

• 7Esther30-08-2020

Niet DE tienercamping die wij verwacht hadden

Wij hebben het heel leuk gehad maar het is niet DE tienercamping die wij hadden verwacht. Animatie is er veel maar mn voor onder de 12 jaar! Avond animatie vonden wij echt helemaal niet leuk, bingo en spelletjes. WiFi er is alleen bij het restaurant. Zwembad binnen is erg klein en er is geen buiten zwembad. Meer is groot (het cola meer genoemd) en glijbanen en wipe out erg leuk. Wc en douche huis: schoonmaak doet erg hun best maar gasten maken er een zooitje van! Er is trouwens geen campingwinkel. Je kan broodjes halen maar daar moet je wel vroeg bij zijn want dan is het op. Winkel is 15 min rijden met de auto.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 8Ik-Ik28-08-2020

Leuke camping!

We zijn totaal een weekje geweest op Capfun. We hadden gekozen voor een comfort huisje voor 6 personen. Bij binnenkomst was het huisje netjes en de bedden slapen heerlijk! Verder hadden wij echt een regenweek. Dan heb je weinig aan het meer met het strandje, maar anders heel erg leuk. Wel stinkt het water verschrikkelijk als je van de blauwe glijbanen afgaat. Geen stromend water in dat gedeelte. Erg vies! Andere glijbanen waren met droog weer meteen open en soms ook zelfs met regen. Top geregeld! Verder mogen er meer afvalbakken staan, nu moet je steeds ver lopen. Vriendelijk personeel! Ze denken met alles mee en alles is goed geregeld. Wij hadden omgeboekt van het buitenland naar Nederland en geen rekening gehouden dat dit een camping is met een disco. Snachts redelijk wat overlast. Maar al met al een leuke camping en met betaalbare prijzen!

• 7S.M Stein & J.M.Mulder27-08-2020

Hier moet ik toch nog even over nadenken of ik ooi

Was jammer dat we geen gebruik konden maken van de bowlingbaan of van de Bingo. Maar alleen van een uurtje zwemmen in het binnenbad. En ook een nadeel was dat je alleen met pin en niet met contant geld kon betalen. Daar zullen vast en zeker wel meer over geklaagd hebben. Dit zou in de toekomst ondanks de corona wel moeten kunnen, omdat het in heel veel winkels gewoon met cash geld kan.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Huub25-08-2020

Geweldig park!

De nieuwe water glijbanen zijn geweldig! En de wipeout course is ook top. Aleen de automaat werkt niet bij de box. Mijn zoon stopt er geld in en dan kwam er niets uit. Voor de rest was het Geweldig goede service blijf zo door gaan!😄

Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh info

• BBQToegestaan