Géén boekingskosten

Camping Capfun Het Stoetenslagh

NederlandOverijsselRheezerveen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Het Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 753 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info
UPDATE 1-3-2022 : Deze camping is zeer recentelijk vernieuwd. De nieuwe foto's zijn nog niet verwerkt op Zoover. Kijk op de website van Capfun voor de meest recente foto's.

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

755 Reviews over Capfun Het Stoetenslagh

• 10Alissa18-05-2022

Geweldig verblijf gehad

Wij hebben een geweldig verblijf gehad op Capfun het Stoetenslagh. Ik raad het iedereen aan om hier vakantie te komen vieren!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Maartje17-05-2022

Fijn verblijf!

Wij hebben het erg naar onze zin gehad! Het personeel is vriendelijk, het park is mooi en netjes, en de hygiëne is top! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Henkes17-05-2022

Zeer mooi in mooie omgeving! Zeker moeite waard👍👍

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Sandra07-05-2022

Mooi uitzicht op het water

Wij verbleven in Kim beach ; strandhuisje. Huisje is piepklein, vooral de slaapkamers. Je hebt bijna geen ruimte naast het bed waardoor uitstappen lastig is. Verder veel schoonmaken bij vertrek. Wanneer je dit laat doen kost dit 120 euro !! Geen stofzuiger dus heel het huisje vegen met een bezem….. Wel mooi uitzicht op het water. Veel animatie. Sfeer is erg goed. Binnenzwembad erg koud water. Heel erg jammer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Danielle07-05-2022

Echt een park voor in de zomer

Echt een park voor in de zomer. Er is veel buiten te doen en weinig binnen. De huisjes zijn wel nieuw, mooi en schoon en het park ligt mooi aan het water. Het binnenzwembad was wel echt een minpunt. Er waren weinig omkleedruimtes en ook de vloer was vies. Het water was erg koud. Ook de douches en het kinderbad waren koud en je moest 10 keer drukken op die knoppen om de douches aan te krijgen..... Het is wel leuk voor kleine kinderen, alleen je hebt geen glijbaan binnen, alleen maar buitenglijbanen. Die hadden wel wat ruimer gemogen, ik stootte 2 keer mijn hoofd. Ik ben ook heel erg tevreden over de friet, die was erg lekker. Ze hebben een erg uitgebreid annimatieprogramma en de bingo waar we aan mee hebben gedaan was goed georganiseerd, gratis en ook heel leuk! We hebben genoten van onze vakantie!

• 7Staat v/h sanitair
  • 4A.C Douma29-04-2022

Helaas

Voor ons 1e keer Capfun Nederland. Vandaag aangekomen en gelukkig konden wij al optijd het huisje in. Vandaag een frisse dag, 12 graden...en bij aankomst huisje 3 x stroom uitval... zeker 3 uren ge3n stroom gehad en voor oma werd het erg koud. Huisje erg vies, wc vol met spetters...eettafel en stoelen vies, badkamer deuren vies...melding gemaakt daar werd mondeling gelijk actie op ondernomen...de uitvoering helaas niet...tot 3x aan toe gebeld, nu 1 dag verder en nog steeds geen schoonmaker hier, nu zelf maar gedaan...heb je vakantie....maar stiekem toch niet.

Owja De afzuig ventilatie valt ook uit het plafond, de handdoek haakjes vallen van de kast. Jammer Capfun

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Frederieke26-04-2022

Vroeger was deze camping leuker

Wij zijn nu op de camping en zijn er eigenlijk weer naar toe gegaan omdat de kinderen het hier altijd zo leuk vinden. Helaas is de Box dicht, wat de kinderen juist het leukste vinden. Het commentaar wat we krijgen bij de receptie is dat we al blij mogen zijn dat er een animatie programma is, dit was eigenlijk pas voor volgende week geregeld. Dit valt erg tegen, het is meivakantie! Verder jammer dat er zoveel huisjes bij zijn gekomen en er nu veel minder kampeerplekken zijn, dit geeft toch een andere sfeer. Veel is ook nog niet af, het buitenzwembad, de huisjes in aanbouw. Ook vinden we het erg jammer dat er geen voorseizoensplekken meer zijn te krijgen. Al met al maken we er wel wat van en doet het animatieteam goed zijn best, maar of we nog weer terug komen?

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. Wemmenhove24-04-2022

Super. Wij komen terug!

Tijdens het Paasweekend hebben wij, samen met onze dochter van 7 en zoon van 9 jaar verbleven in een prachtige accommodatie. Onze kinderen konden voor de huisje spelen in de speeltuin, ook praten ze nog steeds over het grote Carabouille kasteel. De buitenglijbanen zijn goedgekeurd door onze zoon en zo ook de animatie die van “s ochtends tot “s avonds actviteiten organiseert voor alle leeftijden. Het Paasbuffet en alle gekregen paaseieren waren heerlijk. Kortom, wij hebben genoten en komen zeker nog een keer bij jullie terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Kailey15-04-2022

Niet doen!

Een dikke bende over het gehele park en zware machines rijden de hele dag af en aan. We dachten een leuk paasweekend weg te gaan, maar nu al spijt als haren op ons hoofd. De chalets staan zo dicht op elkaar dat als de buurman een scheet laat in zijn bed wij dat binnen kunnen horen. Geen voetbalveld te bekennen en een zwembad in aanbouw die pas in juli open gaat.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Jeremy14-01-2022

Mooi park

Afgelopen zomer op vakantie hier geweest bedrijf heeft mij uitgenodigd voor het schrijven van een review.

Personeel is wel jong maar wel aardig en zeer klantvriendelijk gericht. Restaurant heeft lekker eten tegen een goeie eerlijke prijs. Recreatie heeft een breed programma en het team maakt van elke dag wel een spektakel met hun enthousiasme. Zwembad is wel aan de kleine kant maar wordt goed gecompenseerd met de buiten glijbanen en de Recreatie plas.

Kom zeker in het seizoen 2022 terug.

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen

Capfun, Eigenaar, 16-02-2022

hoi Jeremy,

Bedankt voor je complimenten en feedback over je vakantie in 2021. Het personeel staat inderdaad met een glimlach voor iedereen klaar om onze gasten een geweldige vakantie te laten beleven. Het animatieteam is al weer druk bezig om een geweldig programma klaar te maken voor het komende seizoen. En verrassing! Een heel mooi groot nieuw zwembad is deze winter in aanbouw, waardoor er nog meer waterplezier is op het park.

We zien jullie met veel plezier weer terug komende zomer!

Gastvrije groeten, Frank, Parkmanager Capfun het Stoetenslagh

Camping Capfun Het Stoetenslagh info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (348)

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne