Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

• 8.1Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun het Stoetenslagh voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Vakantiepark Het Stoetenslagh hebben kampeerders ruime plekken en zijn de huuraccommodaties goed verzorgd. Kinderen en tieners vermaken zich bij het zwemmeer met springkussen en tijdens de activiteiten. Een minpunt is de afgelegen locatie, maar wie gewoon lekker wil relaxen en zwemmen in de natuur is hier op de juiste plek.

Contact

570 reviews over Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

• 9Suzanne E.06-11-2019

Geweldige camping voor het hele gezin (+ honden)!

Inmiddels zijn wij vaste gasten op Stoetenslagh; altijd om te komen kamperen. We hebben dit zowel (lange) weekendjes als langer dan een week in de zomervakantie gedaan. En we komen altijd enthousiast terug (de tijd gaat op Stoetenslagh veel te snel!!!). Wij gingen in beginsel met een tent en stonden dan op een veld met privé-sanitair. Voordeel was dat dit achter op de camping was, waardoor het altijd lekker rustig was. Er is een uitgebreid animatieprogramma en met kinderen in zeer diverse leeftijden (4, 6 en 12) liggen de interesses ook ver uit elkaar. In het animatieprogramma wordt hiermee rekening gehouden. Het animatieteam is heel enthousiast en persoonlijk betrokken. Ook onze honden worden altijd enthousiast ontvangen en mogen mee naar binnen (op de bar staat zelfs een pot hondenkoekjes). Enige nadeel is zeer slecht internet (ook 3G en 4G). Hopelijk wordt dat beter in de toekomst. Onze vakantie is alweer geboekt voor 2020!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 03-12-2019

Hoi Suzanne, bedankt voor jullie leuke review. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben op ons vakantiepark. Super dat we jullie volgend jaar weer mogen begroeten! Groetjes Mariska

• 8S. Greving18-09-2019

Heerlijk weekendje weg!

Wij hadden dit weekendje gewonnen, natuurlijk hartstikke leuk! Nooit eerder voor gekozen om zo dicht bij huis (20 minuten rijden) een weekendje weg te boeken, maar het is goed bevallen! We zaten in een zes-persoons chalet. Omdat we met zijn vieren waren paste dit prima, maar ik denk dat ik zelf voor een iets groter chalet had gekozen als ik het zelf had geboekt. Wij zaten nu in de basic, en een luxere is aan te raden als je met meer dan 4 personen bent in het najaar. Wij hadden prima weer en waren veel buiten, maar als je regen hebt zou ik een aparte zithoek en een aparte eettafel wel fijn hebben gevonden. Het park is rustig, ruim opgezet en vol speelgelegenheden voor de kinderen. Mijn kinderen (tweeling van 8 jaar) heeft vooral op het strandje gespeeld. Jammer dat het al te koud begon te worden voor het buitenbad. Ook mooie wandelmogelijkheden in de buurt (Rheeze is een aanrader). Kortom, heerlijk weekendje uitgerust!

Mariska, Receptie, 03-12-2019

Hallo familie Greving! Bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie hebben genoten. Dat horen we graag. Graag tot ziens!

• 10Fam Slingerland17-09-2019

Geweldig genoten

Heerlijk strand vakantie met familie. Voor vis liefhebbers, karpers genoeg!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Mariska, Receptie, 03-12-2019

Hallo familie Slingerland, Wauw een 10! Bedankt voor deze super review. Zo te lezen hebben jullie erg genoten. Graag tot ziens!

• 7Hartmann17-09-2019

Super

Mooi chalet basic hadden wij. Wel Klein maar prima. Netjes en schoon. Leuk speeltuintje op het veld. Wel een beetje ver lopen naar de horeca en zwembad met een Klein kindje van 3. Maar we hebben een hele leuke vakantie gehad.

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Mariska, Receptie, 03-12-2019

Hallo familie Hartmann, bedankt voor de review. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! zien we u nog eens? :)

• 6Iris15-09-2019

Wij zouden niet snel terug komen.

Een grote camping met grote sta plekken. Maar helaas toen we aankwamen was er niets mogelijk met betrekking om even snel met twee auto’s op de camping te mogen voor het brengen van onze spullen. Vervolgens werden we door het personeel niet serieus genomen en met een enorme grijns, lach aangekeken. Erg jammer... Voor een snelle hap een patatje gehaald op de camping, aangekomen bij de tent was het eten gewoon koud. Ook is er een kleine ruimte om te wassen en douchen.

Mariska, Receptie, 03-12-2019

Hallo Iris, bedankt voor de eerlijke review. We hebben inderdaad de regel dat gasten maar met 1 auto het terrein op mogen. Dit omdat de ruimte op het terrein beperkt is en we willen voorkomen dat de 2e auto er toch blijft staan. Ik zal uw opmerkingen over de horeca doorgeven aan het horeca team.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Wendy kleine medeweker05-09-2019

Het was leuk en goed geregeld

Iedereen op het park is vriendeljjk, de activiteiten voor de kinderen waren altijd goed geregeld en leuk!😁

• 8Onderkomen

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hoi Wendy, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op ons park. Tot ziens!

Zakelijk gereisd in augustus 2019

• 9Simon04-09-2019

Geweldige camping met een ontzettend leuk animatie team. De lieve mascotte was er altijd, hoe warm het ook was. De discos waren leuk en ook de activiteiten waren geweldig! Kom hier zeker nog is weer!

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Simon. Bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie ons een geweldige camping vinden. Dat horen we natuurlijk graag. En zo te lezen hebben de kinderen ook genoten. Graag tot ziens!

• 9Hans de Vries04-09-2019

Super!

Samen met mijn vrouw en 2 kinderen ( 6 en 15 ) hier 2 geweldige weken gehad! Voor de kleinste was er elke ochtend een knutsel en elke avond een mini disco! Deze werden begeleid door een leuk en gevarieerd animatieteam! Wij hebben deze weken echt geluk gehad met het weer, dus weinig tot geen gebruik gemaakt van het zwembad. We hadden een plek geboekt voor onze caravan. Uitgegaan van een plek die kleiner was en tot onze verbazing was dit echt een een grote en ruime plek! 2 x gegeten in het tapas restaurant en het was echt heerlijk! De oudste had direct sinds dag 1 een leuke en hechte vriendengroep. We hebben haar praktisch alleen gezien met ontbijt, lunch en avondeten. Heerlijk! Kortom een geweldige vakantie! Echt een aanrader!

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Hans, wat een leuke review! Bedankt! Wat goed om te horen dat jullie zo hebben genoten. En vooral ook de kinderen natuurlijk. Want het is toch waar wat ze zeggen: als de kinderen genieten, genieten de ouders ook. Fijn dat jullie dochter een goede aansluiting had. Graag zien we jullie nog eens. Tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Maurice03-09-2019

2e jaar op rij geweldig!

Voor het 2e jaar op rij de zomer doorgebracht met onze caravan. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in en rondom de recreatieplas. Vriendelijke medewerkers en leuke activiteiten! Winkel mag iets uitgebreider en binnenzwembad aan kleine kant met slecht weer.

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Maurice! Super dat jullie het voor de 2e keer zo naar de zin hebben gehad. Dat horen we graag. Hopelijk komt er nog een 3e keer! :)

• 8Anita03-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar =)

Wij hebben een super weekje gehad, het was erg rustig op de camping, maar het personeel was heel vriendelijk, het animatieteam deed enthousiast, de disco vonden ze leuk, lekker knuffelen met Joepie de kikker, wat later op de avonden lekker meegezongen met de karaoke! Ook hebben we er lekker gegeten, de toiletgebouwen waren netjes!

Al met al een geslaagde vakantie, we komen zeker nog eens weer!

Mariska, Receptie, 05-09-2019

Hallo Anita, bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat jullie nog een keer zullen komen! Zo te lezen hebben jullie inderdaad genoten van de vakantie. Daar doen we het voor! Graag tot ziens!

19 tips over Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

• w.v.hengel, 11-07-2012

camping met mooie en ruime kampeerplaatsen.

• Sylvia de Moor, 24-07-2014

Bij slecht weer is Octo4kids in Ommen een aanrader. Huifkartocht vanaf de camping was erg leuk.

• royastrid7, 27-07-2013

Ga aan het begin van het seizoen, als het nog niet zo druk is, dan is het park schoon en is er weinig overlast van hang-jeugd of neem oordopjes mee als je een fijne nachtrust wenst. Voor ouders is er weinig/niets te doen. Camping winkel is schamel, dus neem boodschappen mee! Dorp ligt aardig eindje van de camping. Boodschappen doen in Dedemsvaart en Hardenberg is een aanrader. Tip voor de camping: Hou snackbar open tot na activiteit in de avond kinderen willen graag na afloop nog een ijsje!!

9 vragen over Vakantiepark Capfun het Stoetenslagh

• Aagje, 30-07-2019

Veld Zeehond

Ben heel benieuwd naar de indeling van dit veld. Heeft iemand informatie over de ruimte rondom de chalets of beter nog..foto's? Alvast bedankt

• Masja, 06-03-2019

Lawaai

Ik ben erg enthousiast over deze camping en heb goede reviews gelezen, maar ook reviews dat er in de zomervakantie veel overlast van oudere jeugd is, lawaai tot diep in de nacht, dit schrikt mij wel af en twijfel om te gaan met mijn kinderen van 6 en 9..... wie kan mij vertellen of het ook echt zo is.... ik zal dan gaan staan op de haaibaai en de inktvis

• Esther, 10-02-2019

Voetbalveld

Heeft de camping ook een voetbalveld? Alleen dan wil mijn zoon van 15 mee;))

Bernadette Peters, 02-05-2019

Hi, Nee geen 'echt' voetbalveld. Wel een kleine pannakooi (schrijf ik dit goed????)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan