Camping Recreatiepark De Weuste

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°6°
Camping Recreatiepark De Weuste
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Weuste voor je op een rij gezet:

161 reviews over Camping Recreatiepark De Weuste in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar, volgend voorjaar weer !

Mike en Carla , Zoetermeer
11-10-2018

Dit was ons 3e verblijf op deze camping , 1 maal in de maand juni en 2 maal in de maand september. Aangezien alle keren buiten het hoogseizoen vallen kan ik over een verblijf in die periode geen oordeel vormen. Een verblijf in voor-en naseizoen is vooral voor rustzoekers maar ook voor gezinnen met kleine kinderen.Daar leent deze camping zich uitstekend voor. Wandel en fietsgelegenheid in overvloed. Leuk zwembad, keurig verwarmd sanitair, goede prijs kwaliteit verhouding.

Fantastisch!

A.J.Hogenstijn
21-9-2018

Er was eigenlijk niets op aan te merken. Zeer schoon toiletgebouw, géén douchemuntjes of SEP Key. Vriendelijk personeel. Mooie plekken.

Een aanrader!

komen zeker weer

T Everts
12-9-2018

rustige schone camping en betaalbaar

Konijnendijk 18 03
6-9-2018

Een mooie camping met een goede sfeer. Een prachtig redelijk groot zwembad en een zeer ruim, schoon en modern toiletgebouw.De campingeigenaar is zeer behulpzaam en hanteert het hele jaar door naseizoenprijzen!!

Een camping om elk jaar aan te doen.

Sanitaire voorziening zag er prima, goed onderhouden en schoon uit

Animatie team organiseerde leuke activiteiten voor de kinderen

De omroep installatie op het terrein is slecht. moet verbeterd worden

De camping ligt centraal tussen Weerselo,Tubbergen, Ootmarsen en Oldenzaal en deze plaatsen zijn goed te befietsen

Mooi gelegen camping met goede voorzieningen

H. Wadman
2-9-2018

Leuke ontvangst, prima sanitair, ideale uitvalsbasis om leuk per fiets de omgeving te verkennen. Grote en ruime plaatsen. Minpuntje: WIFI niet gratis.

Zeker weer voor herhaling

Ellen
2-9-2018

Was weer een gezellige boel. Gewoon zo als het hoort, schoon, rust, gezellig en voor de jonge kids leuke en uitdagende animatie.

Geweldig!

Ronald en Heidi Hofsink
26-8-2018

Heerlijke camping! Rustig, maar met heel veel plezier voor kids.(ookal hebben wij ze niet😉) Veel lol gehad met het helpen met de speurtocht die georganiseerd werd en met het kampvuur met alle mooie verhalen. Voor mij is het belangrijk dat het mindervaliden sanitair goed is, en dat is het! Leuke campingbaas en een gezellige kantine, waar je ook nog eens heel lekker kunt eten. Gewoon een knusse camping met leuke mensen😊

Voor herhaling vatbaar

Jan
23-8-2018

Fijne camping vriendelijk personeel mooie omgeving om te wandelen en te fietsrn

Prima camping

Peter
17-8-2018

Prima camping. Frietjes op de camping wat minder, maar sfeer, zwembad en sanitair dik in orde

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Weuste in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Weuste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.