Camping Recreatiepark De Weuste

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°14°
Camping Recreatiepark De Weuste
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Weuste voor je op een rij gezet:

140 reviews over Camping Recreatiepark De Weuste in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een camping waar je heerlijk kunt onthaasten.

fam. de Vries
13-7-2018

De camping beviel ons zeer goed. Zeer geschikt voor de senior kampeerders vanwege de rust en ideale fietsmogelijkheden.

Geen kritische opmerkingen.

prima

G.a. koster
13-7-2018

ondanks reservering was er bij aankomst niets te vinden in het systeem maar alles werd goed opgelost. Super sanitair; schoon en helder. Zaterdag met dochter en klein kinderen naar het eethuis, er wordt geadverteerd dat ze open zijn dus lekker makkelijk ; op het terras een gevraagd of we konden eten en dat was mogelijk. Na een drankje besteld te hebben vroegen we om de kaart en toen werd er gezegd dat dat niet mogelijk was omdat alleen gefrituurd werd die avond een domper. Zijn dus opgestapt en een ander eethuis in het dorp opgezocht. Maak op tijd veranderingen in opening tijden bekend zou ik zeggen dat voorkomt teleurstellingen.

Pachtige camping en een mooie omgeving.

Hendrik
11-7-2018

Prachtige camping, we hebben een leuke vakantie gehad. Helaas vonden we het onthaal ver van prettig, erg norse eigenaar die ons onnodig liet wachten bij het inchecken. En dit laatste deelde meerdere vakantiegasten met ons.

En een race verbod voor tractoren over het pad achter de camping zou een goed plan zijn, want de stofoverlast met deze droogte was enorm.

We komen zeker terug als het mag vanHenny

Leo Veenman
    11-7-2018

Een heerlijk rustige camping met een prachtig sanitair gebouw een heerlijk zwembad en waar je ook nog lekker kan eten in het eetcafé bij het zwembad.

Het enige minpuntje is dat je de extender niet mag gebruiken.

Ik ben zeer positief!

Ingrid
    10-7-2018

Prima camping, rustig, schoon en fijn zwembad.

Hele goede camping prima sanitair alles klopte

Fam Molles
    10-7-2018

Het geheel kwam zeer goed op ons over had je een vraag werd hij netjes beantwoord het terrein werd zorgvuldig schoon gehouden iedere dag werd het vuil opgehaald.

Zeker aan te bevelen 👍🏻

Wiggers
    10-7-2018

Een super leuke camping voor jong en oud. Schoon en mooi toiletgebruik wat goed wordt onderhouden.

We hebben het goed naar de zin gehad.

Anoniem
    10-7-2018

Mooie omgeving om te fietsen. Camping ligt mooi naast het kanaal.

Erg aardige en behulpzame eigenaar.

Tijdens ons verblijf liet de schoonmaak van sanitair soms wat te wensen over.

Geweldig

Fam. Kemper
    10-7-2018

Mooie verzorgde camping met prima sanitair. Het zwembad is zeer aantrekkelijk, evenals de speeltuin voor kinderen. Prachtige fietsomgeving. Wij bevelen deze camping aan.

Mooie omgeving om te fietsen

in den Haak
    10-7-2018

Je met een goed gevoel hier heen kan gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Weuste in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Weuste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark De Weuste scoort een 8.44 uit 10 op basis van 140 reviews.