Camping De Molenhof

• 7.9Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Molenhof ligt in het plaatsje Reutum. Er is hier genoeg te doen met het binnen/ buitenzwembad, de animatie in het hoogseizoen en in de bijzondere plonsplas, met meerdere speeltoestellen en ondiep water. Camping De Molenhof is gelegen in het hart van Twente, dus je kan shoppen in Enschede of naar de dierentuin in Nordhorn.

781 reviews over Camping De Molenhof

• 2019
    9Melanie30-08-2019

Verrassend leuke camping!

Er is volop vertier voor de kinderen. Ze hebben een heel leuk en spontaan animatieteam! Zo heb je een zorgeloze vakantie.

• 9Familie Mensen30-08-2019

Komen zeker nog eens weer!

Mooie camping, goede faciliteiten. Super schoon! Goede prijs/kwaliteit verhouding

• 9Remko Wisman30-08-2019

Super

Super leuke , schone camping

Heel.leuk voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Chan30-08-2019

Supertof!

Leuk, gezellig, veel te doen.

• 6Fam k27-08-2019

Niet 5 sterren waardig

Prima camping maar niet 5 sterren waardig, niet te vergelijken met de andere 5 sterren camping in Nederland. Animatie team zie je weinig, zwembad bij binnenkomst rook naar plas en geen toezicht. In t hoogseizoen zoveel lege plekken erg jammer.

Voor kinderen boven de 11 wird weinig georganiseerd jammer Voor ons geen molenhof weer....

• 7Eetgelegenheden

• 4Anne22-08-2019

Nooit meer molenhof!

Oogt leuk maar niets is minder waar. We hadden ons verheugt op een mooie vakantie op camping de molenhof in Reutum. Juli/augustus We stonden op veld C. Wat een drama! We dachten leuk dichtbij de plonsplas..... Een toiletgebouw waarvan de capaciteit veel te weinig is voor de camping gasten, weinig druk op het water en vaak geen warm water. Tot onze verbazing waren de douches tussen 12.00 en 18.00 niet te gebruiken. De botte camping eigenaar had deze laten afsluiten omdat mensen uit de plonsplas het gebouw teveel vervuilden. Het kan nog gekker ook met het slechtere frisse weer bleven ze uit. Geen kind of kuiken te bekennen bij de plonsplas want het was immers te fris. Dan s’avonds veel overlast van tieners die rond hangen bij de plonsplas en na 23:00 luidruchtig vanuit de WiFi schuur zich verplaatsen naar het toiletgebouw en daar de boel op stelten zetten.
    Veel geld voor een camping die zijn sterren niet verdient.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

stefanie meenderink, mede-eigenaar, 30-08-2019

Hallo Anne, Ik begrijp dat het vervelend kan zijn dat je tussen 12 en 18 uur niet in het gebouw dat bij jullie plaats in de buurt staat kan douchen. Dit gebouw staat dicht bij de plonsplas en omdat douchen gratis is wordt dit gebouw overdag vooral gebruikt als speelplaats voor kinderen die hier met hun boot, opblaaskrokodil uren onder de douche staan. (er is een warme buitendouche bij de PlonsPlas). Voor de schoonmaakdames is het daardoor haast onmogelijk om dit gebouw schoon te houden. Door de douches in dit gebouw tussen 12 en 18 uur uit te zetten wordt er overdag niet meer gespeeld in dit gebouw en wordt er 2000 liter water minder verspild. In alle andere gebouwen (150 meter lopen) zijn de gratis douches wel de hele dag open.

• 8fam. B21-08-2019

goede camping

Gezien aantal sterren toch wat aandachtspunten; Sanitair kan beter, wel schoon maar zeer weinig waterdruk. Bij de afwasbakken zijn de kranen te klein om er een afwasbak onder te zetten. Eten in het restaurant was erg goed! Animatie ook, de kinderen misten wel de kinderdisco. Knutselen en speurtochten waren erg leuk, ook de braderie was mooi opgezet. We komen volgend jaar terug vanwege de gezellige sfeer op de camping en omdat de kinderen zich prima hebben vermaakt. Ze hopen volgend jaar wel op disco, anders willen ze deze zelf op het veldje gaan organiseren😉

• 9Eetgelegenheden

• 5Fam.Janssen18-08-2019

Té groot/massaal

Wij verbleven in een van de lodges. Vond de schoonmaakkosten van €45,- erg hoog ten opzichte van hoe schoon onze lodge was. De vensterbanken smerig en ook onder de bedden. Het park zelf erg massaal. Knutselochtenden met minstens 100 kids.. Met z’n allen in een erg klein zwembad. Kleine kampeerplekken en echt hutjemutje. Nee voor ons niet meer.

• 2Eetgelegenheden

• 8Gaby16-08-2019

Echt Supertof!

Heerlijke vakantie gehad!

• 9Visser14-08-2019

Super leuke tijd gehad

Super leuke tijd gehad. Goede animatie, genoeg te doen, vriendelijk personeel. Vooral de plonsplas was fijn met onze dochter van bijna 3. Hij is ondiep waardoor ze samen met ons in de plas kon spelen. Sanitair werd goed schoongemaakt. Er wordt wel wat met de feedback gedaan want in de revieuws van vorig jaar stond dat de sanitairs niet altijd schoon waren. Bijna elke keer als ik kwam was er wel iemand bezig met schoonmaken. Mocht het dan toch nog een keer ergens vies zijn, dan komt het door de gasten die het toevallig niet netjes hebben achter gelaten. Enige minpuntje was dat we tijdens drukke momenten soms een koude douche of bijna geen water hadden.

29 tips over Camping De Molenhof

• albert schaapman, 17-09-2013

grote plekken met cai aansluiting en een heel goed werkend wifi systeem

• rick-evelien, 31-08-2013

morskieft = speeltuin binnen/buiten in de buurt, super leuk!

• Koen, 05-07-2013

Tegenover de camping zit Antje en Billie hier kun je lekker en betaalbaar eten. Wij zijn naar de dierentuin in Nordhorn (Duitsland) geweest een aanrader. Mooi ingericht en betaalbaar (met kortingskaarten verkrijgbaar bij de receptie van de camping €7.50 per volwassene en een kind per volwassene gratis, wij hadden 2 kortingskaarten en zijn apart met een kind per volwassene naar binnen gegaan).

18 vragen over Camping De Molenhof

• Wilma, 26-07-2018

Gasfles

Weet iemand of je op de camping gasflessen kunt kopen/ruilen?

• Monique, 02-04-2018

WiFi

Hoe goed is de gratis WiFi op veld A?

• Mirjam Hamstra , 13-12-2016

Help

Welke velden grenzen of zijn in debuut van de waterspeelplaats? Wij hebben 2 jongens die modder,water en pompen geweldig vinden dus zou het voor ons ideaal zijn een plek daar in de buurt te boeken. Nu Is het wel zo dat wij graag op een niet al te groot veld staan. Ik hoor graag wat jullie denken dat het beste zou zijn. Groeten Fam. Hamstra

Camping De Molenhof info

• Aantal sterrenstersterstersterster