29 tips over Camping De Molenhof

• albert schaapman, 17-09-2013

grote plekken met cai aansluiting en een heel goed werkend wifi systeem

• rick-evelien, 31-08-2013

morskieft = speeltuin binnen/buiten in de buurt, super leuk!

• Koen, 05-07-2013

Tegenover de camping zit Antje en Billie hier kun je lekker en betaalbaar eten. Wij zijn naar de dierentuin in Nordhorn (Duitsland) geweest een aanrader. Mooi ingericht en betaalbaar (met kortingskaarten verkrijgbaar bij de receptie van de camping €7.50 per volwassene en een kind per volwassene gratis, wij hadden 2 kortingskaarten en zijn apart met een kind per volwassene naar binnen gegaan).

• Robert, 10-06-2013

Voor de Geocacher ligt er dichtbij de camping een verstopte cache.

• Simone, 25-08-2013

Het maisdoolhof op fietsafstand van de camping is een leuk uitje voor de kinderen.

• Een seizoenskampeerder, 09-06-2013

Tierpark Nordhorn, Morskieft (overdekte speeltuin) en de zwarte markt. Fietsen in de omgeving is prachtig!!

• Robert, 10-06-2013

Vraag bij het inchecken om de wifi code. zodat je gratis gebruik kunt maken van internet op je kampeerplaats

• Saskia, 18-05-2013

Ga eens eten bij Antje en Billy. Verder ligt Slagharen in de buurt wat ook leuk is. Ootmarsum is ook zeer de moeite waard en als je van kastelen houdt is Bad Bentheim ook leuk. Verder kun je leuk winkelen in Enschede en ook Oldenzaal is wel leuk.

• Bert van der Woerd, 26-09-2012

Wandelen en wandelen, restaurant Antje & Billie heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel ruimte en "alles komt goed" aldus de eigenaar.

• Sylvia, 31-08-2012

Er was een braderie op de camping in de tweede week, erg leuk opgezet. Daarbij was er in de omgeving ook veel te doen op het moment dat wij er waren. Allerlei zomerfairs (Denekamp en Weerselo) Feestweek in Oldenzaal en Twente Ballooning. Weerselose markt (elke zat) is geen aanrader, wat een rommel! Dierentuin Nordhorn (Duitsland) is ook erg leuk voor een klein prijsje. In het animatieprogramma op de camping worden dergelijke festiviteiten ook vermeld!

• Henk Hagedoorn, 13-07-2012

Beter eten aan de overkant bij Antje en Billie Ceel beter voor minder geld

• PineApple, 21-04-2010
    • Restaurant Antje en Billie (net buiten de camping): zeer goed en ruime porties eten voor weinig geld.
    • Dagje naar Morskieft (Reutum): grote binnen en buitenspeeltuin met zeer vriendelijke entree prijzen. Ook consumpties nog goed betaalbaar.
    • Dagje naar de dierentuin in Nordhorn: vriendelijke entree prijzen, vooral voor wat jongeren kinderen (tot 10 jaar) erg leuk opgezet. Leuke speeltuin erbij.

• Tjarco, 06-08-2014

Wat mij betreft mogen de toilet gebouwen vaker en beter worden schoongemaakt. Wellicht dat er te wening douches en vooral wc zijn. ( per veld afhankelijk)Uiteraard moeten wij er wel bewust van zijn dat de camping gasten deze zelf vies maken. Zwembad is prachtig maar veel te klein zeker met dit prachtige weer. Hutje mutje vol. Voor een 5 sterren camping met deze prijzen hadden wij hier meer van verwacht. In ieder geval een groter zwembad.

• Kitty janssen, 31-07-2014

Zorg dragen voor meer Hygiëne, Betere kwaliteit eten.

• marlene15, 29-06-2015

Uiteten bij Watermolen Bels, Vasse. Erg lekker

• Familie Mensen, 20-07-2015

Als tip voor de camping zou ik nog mee willen geven dat het wellicht handig is om ergens aan te geven waar het chemisch toilet kan worden gereinigd. Het is er wel, maar het is even zoeken.

• M. Schepers, 14-02-2017

-Braderie 'Boeskool is los" in Oldenzaal in de bouwvakvakantie (gezellige braderie, met van alles wat) -Oldenzaal is ook een gezellig winkelstadje met veel terrasjes , met koopavond op vrijdag. -Winkelen in Enschede (grotere stad met veel verschillende winkels (op zaterdagen/zondagen wel erg druk) -Tuincentrum Borghuis, te Deurningen. Prachtig tuincentrum waar je ook nog eens voor maar 4,95 heerlijk uitgebreid kan ontbijten

• Job Olde Bolhaar , 04-08-2014

Het restaurant is wel toe aan een opfrisbeurt, ik hoorde van de eigenaren dat dit deze winter op de planning staat.

• z_ten_hoor, 09-08-2014

Dierentuin in Nordhorn vonden wij leuk. Voor maar 24 euro voor een heel gezin. Ook Tubbergen en Oldenzaal zijn leuke plekjes om even te winkelen.

• paulajdv, 22-08-2014

Wat wij o.a. gedaan hebben en leuke uitjes vonden (met jonge kinderen) Recreatiepark het hulsbeek, oldenzaal parkeerplaats 1; mooi zwemwater en lek natuur peuterbad met speeltuin, wc en kiosk. Maisdoolhof op 2,5 km. Afstand Pretparkje waarbeek Burcht in bentheim, de Dierenpark nordhorn, de Factoty Outlet Center in Ochtrup, de Openluchtmuseum Ootmarssum Zomerbraderie oldenzaal

• marion, 31-08-2014

We zijn naar kaasboerderij Kaamps geweest en hebben daar een rondeiding gehad, was erg leuk. Ook een dagje naar De Waarbeek is met kleine kinderen echt een aanrader niet duur en echt leuk! Dierenpark Nordhorn is ook erg leuk en zeer betaalbaar

• Tmeershoek, 07-08-2014

Over het algemeen vonden wij het sanitair niet echt schoon. Reden is waarschijnlijk dat er wening wc zijn op sommige velden. En dat te wening wordt schoongemaakt . Natuurlijk zijn de camping gasten zelf verantwoordlijk als het smerig is. ( er zitten natuurlijk wel viespeuken tussen). Het zwembad is prima als deze 3 x zo groot zal zijn met zoveel gasten en met dit mooie weer was hutje mutje vol. Viel ons tegen gezien de prijs voor deze camping.

• Marieke, 08-08-2015

Dierentuin in Nordhorn, erg leuk en niet duur.

• K, 06-08-2014

Extra zwembad (wellicht in de buurt van veld F) Onmiddelijk de controleur weghalen bij de receptie!!

• Rob, 09-08-2014

Eten en drinken net buiten de camping bij antje en Billy. Ook leuk voor de Kids met springkussen en trampolines.

• Brenda, 30-08-2014

Breng een bezoek aan de watermolen " de bels " en eet daar een heerlijke pannenkoek

• Andre, 10-06-2015

Neem de fiets mee! Ootmarsum is op fietsafstand en leuk om naar toe te gaan. Twente is sowieso mooi.

• clemens_1, 05-07-2015

Molen bezoeken, als deze open is

• ECO, 10-09-2015

tierpark Nordhorn (vooral voor de kids)