18 vragen over Camping De Molenhof

• Wilma, 26-07-2018

Gasfles

Weet iemand of je op de camping gasflessen kunt kopen/ruilen?

• Monique, 02-04-2018

WiFi

Hoe goed is de gratis WiFi op veld A?

• Mirjam Hamstra , 13-12-2016

Help

Welke velden grenzen of zijn in debuut van de waterspeelplaats? Wij hebben 2 jongens die modder,water en pompen geweldig vinden dus zou het voor ons ideaal zijn een plek daar in de buurt te boeken. Nu Is het wel zo dat wij graag op een niet al te groot veld staan. Ik hoor graag wat jullie denken dat het beste zou zijn. Groeten Fam. Hamstra

• Jolanda, 18-06-2016

Lodge inhoud

Wij hebben een lodge gehuurd. Kan iemand me vertellen wat er allemaal aanwezig is of waar ik dat kan vinden

stefanie, 02-06-2017

Hallo Jolanda, op deze pagina staan de indelingen en inventarislijsten van de lodges: http://www.demolenhof.nl/accommodaties/lodges/huurcaravan/glamping/indeling-lodges.html fijne vakantie.

Jolanda, 03-06-2017

Bedankt voor je antwoord maar de vraag is al een jaar oud dus we zijn al heel lang weer terug. Maar het was super!

We hebben een aantal aanbieders voor De Molenhof voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
    De Jong Intra
    Allcamps
    Allcamps
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• I, 15-06-2016

Veld A

Wie kan mij vertellen, hoe groot de plaatsen op veld A zijn. Op google earth lijken ze erg klein.

boelie, 11-07-2016

Zie hier de reactie van de camping. Had nl dezelfde vraag hierover.

Goedemiddag,

Deze plaatsen zijn ca. 9 meter breed en ca. 10 meter lang. Ze worden van elkaar gescheiden door minstens een struik. Wij hopen u hiermede voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet, Familie Kleijsen

• Marijke, 18-08-2014

Extra ruimte lodge

Kan iemand me vertellen die al eens in een Lodge heeft gezeten of er ook een extra ruimte is waar je nog wat spullen kunt opbergen én of er daar ook een stofzuiger e.d. aanwezig zijn!

paulajdv, 22-08-2014

Wij vonden dat er opbergruimte genoeg is. Stofzuiger = aanwezig. Wasdroogrek ook

• Ursula, 23-04-2014

Veld L comfort tent

Weet iemand wat er voor speeltoestel op veld L staat waar de comfort te ten staan?

Ha, 14-06-2014

zandbak en schommel en lekker dicht bij de visvijver

stefanie, 15-06-2014

Op de site van de camping staat bij de verhuur-comforttenten een foto van de tenten en het speeltuintje.

• Natasja, 22-03-2014

alleenstaande ouders

Hallo, zijn er misschien nog meer alleenstaande ouders, die met hun kind vanaf de 1e week van augustus in de Molenhof zijn? Het lijkt me leuk om jullie te ontmoeten.

gr.

leeuw1957_1, 09-05-2015

Nee sorry

• Johanna, 03-03-2014

veld F

Deze zomer willen we graag naar deze camping en kijken naar veld F. We hebben 3 kinderen (4 tot 11 jaar). Nu schijnt dat het veld te zijn waar 'alles gebeurd' mbt de sport en spel animatie, maar tegelijkertijd zijn we een beetje bang dat het continu een veld vol kinderen is. Heeft iemand hier ervaringen mee?

annemarie, 20-03-2014

Op veld F worden veel aktiviteiten van het recreatie-team georganiseerd. Gezellig veld. Er zijn inderdaad de hele dag wel kinderen op dit veld aan het spelen, maar dat zijn voornamelijk de kinderen van de plekken om het veld. Ik vind dit veld niet geschikt voor hele kleine kinderen.

Ha, 14-06-2014

er is een voetbalkooitje , touwen klimtoren,tafeltennis ,basket,volleybalnet ,schommels en een groot animatieveld

• L, 17-07-2013

Leuke tips

Ik ben benieuwd naar de leuke dingen in de omgeving. Wij zijn een gezin met twee kinderen van 4 en 6 jaar en zijn op zoek naar leuke dingen (om te doen) in de omgeving van De Molenhof. Wie heeft er een leuke tip voor ons. Bijvoorbeeld kaasboederij, klompen beschilderen etc... we willen er een echte hollandse vakantie van maken en jouw tips zijn van harte welkom!

Leonie, 10-08-2013

Naar de kaasboerderij kan je gaan en de molen bezichtigen bij de camping, je kan heerlijk fietsen in de omgeving prachtig!

annemarie, 20-03-2014

Wij zijn ook naar Duitsland geweest. Bad Bentheim is erg leuk, met een spannend kasteel op een berg. Ook de dierentuin in Nordhorn is echt heel leuk, en voordelig.