Camping De Molenhof

633 reviews over Camping De Molenhof in het Nederlands

prima camping.

John Bockmeulen
19-6-2018

Alles is prima geregeld. Goede plek bij de visvijver. Leuk gevist.

Supertof

E Huilmand
19-6-2018

Sanitair was super, lekker verwarmt, vooral fijn voor alle (7) kinderen!

Winkeltje op camping klein, maar de belangrijkste producten hebben ze.

Binnen-en-buitenzwembad echt super, alleen de douche bij het zwembad was echt koud, met koude wind... brrrr.. dus erna weer bij de andere douche warm geworden!

Verder alles perfect, broodjes in de ochtend ook heerlijk vers en je kunt fietsen voor een mooie prijs huren! Goede ervaring!

18 persoons familiehuis is prima. Zwembad en speeltuinen zijn top. Vriendelijke medewerkers. We waren met groep 7/8 op kamp en komen al heel veel jaren op de Molenhof vanwege de goede faciliteiten en fijne speelmogelijkheden.

verbazingwekkend goed

Wim Lindenhovius
14-6-2018

de gehele camping is voortreffelijk goed en mooi aangelegd. Hygiëne bij de moderne toilettengebouwen staat hoog in het vaandel. Enige minpuntje is de wifi-verbinding. Deze is zwak. Voor de rest een super camping waar ik graag weer heen ga.

Emming
13-6-2018

Alles was weer goed geregeld en eindelijk hadden we een keer weer mooi weer.

We waren met een hele grote groep 45 mensen, iedereen vermaakt zich hier al jaren. Veel te doen in de buurt en gezellige dorpen en steden in de buurt.

Zware tegenvaller.

Olaf
9-6-2018

Nieuw aangelegde plonsplas is voor de kinderen is niet veilig. Veel puin in het zand en in het opkomende nieuwe gras zoals glasscherven en keramische tegelstukjes. Bij de receptie geven ze aan dat het eigen risico is, oftewel jammer. Men is erg kortaf. Toilet bij de plons plas (veld C)is erg vies. Wc’s te weinig voor de veld gasten en vele mensen die bij de plonsplas recreëren. Dit toiletgebouw wordt ook nog eens niet goed schoongehouden. Zwembad......is simpel maar wel leuk. Het buiten bad is leuk voor de kleintjes binnen hebben ze niet veel. Wederom is de hygiëne bij deze wc’s ook weer ver te zoeken. Er hangt een enorme sterke urine lucht. Tot onze grote verbazing zijn de douches bij het zwembad koud afgesteld. De reden is volgens andere kampeerders dat kinderen te lang onder de douch stonden....WTF! Nu zie je van die kleintjes rillen van de kou en met blauwe lipjes. WiFi is een lachertje. De camping is een wolf in schaapskleren.

Leuk maar massaal!

Desiree Groot
23-5-2018

Mooie camping..heerlijk lang weekend genoten!

Paar minpuntjes: Te weinig toiletten en douches, camping stond zo goed als vol en dan is 3 damestoiletten en 3 herenroiletten echt te kort op zoveel mensen. Ondanks meerdere toilergebouwen vind ik dit echt te kort! Ook vind ik het ronduit slecht dat je in minusculen wastafels..kleine hoekdingetjes (zonder spiegels)..je handen moet wassen na toiletgang...Op n 5 sterrencamping verwacht je meer en beter sanitair!

In de horeca loopt veel jong en onervaren personeel..werden ingewerkt in de topdrukte van het Pinksterweekend..wat mij niet heel handig lijkt!

Verder fijne dagen gehad!!

Bij problemen mee denkend personeel

Tiny Bais
10-3-2018

Een super fijne camping in de September maand voor senioren in het hoog seizoen voor gezinnen wij hebben na deze maand meteen geboekt voor het jaar er op voor september maar door ziekte kon dat niet door gaan en we hadden wel al betaald geen probleem we boeken het bedrag door naar volgend jaar met onze toestemming dus dit jaar staan wij weer op de Molenhof

Meta en Aad
27-10-2017

Goed: Service,sanitair,omgeving,zwembad

Niet goed:Controle op honden uitlaten

Een geweldige camping zeer schoon en verzorgd

B.dircksens
7-10-2017

De toiletgebouwen zeer schoon. Een geweldige camping met geweldige voorzieningen overdekt zwembad vlakbij weerselo zes kilometer van Ootmarsum en Tubbergen. Fijne fietsmogelijkheden enz enz

We hebben een aantal aanbieders voor De Molenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhof in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molenhof scoort een 8.67 uit 10 op basis van 635 reviews.