Camping De Molenhof

Weer vandaag4°-2°
Camping De Molenhof

Omschrijving
Camping De Molenhof ligt in het plaatsje Reutum. Er is hier genoeg te doen met het binnen/ buitenzwembad, de animatie in het hoogseizoen en in de bijzondere plonsplas, met meerdere speeltoestellen en ondiep water. Camping De Molenhof is gelegen in het hart van Twente, dus je kan shoppen in Enschede of naar de dierentuin in Nordhorn.

671 reviews over Camping De Molenhof in het Nederlands

leuke camping

erik,
4-11-2018

Schitterende locatie, genoeg te doen voor jong en oud.

Geen 5 sterren camping meer!

Brunnekreef,
29-9-2018

Na een enorm leuke kampeervakantie eind aug2016, kwamen we vol verwachtingen terug in juli 2018.. wat een teleurstelling. Te weinig toiletgebouwen die alleen maar 2X per dag (1x‘smorgens & 1x‘savonds) schoongemaakt werden. Toilet waren vies, oa door langdurig slecht schoonmaken (geel kalkaanslag, vieze (douche)muren. Zwembad VEEEL te klein voor aantal gasten!! Zwembad met warm weer tot de NOK toe gevuld, aan eind vd middag is water troebel. Veel te weinig zit en zon gelegenheid bij zwembad. Er gingen campinggasten bij een zwembad in de buurt zwemmen omdat ze het niet verantwoord vonden. In plonsplas veel vreemde beestjes, wel schoon maar we werden gewaarschuwd voor glas in zand. Mascotte Mollie komt hooguit 1 of 2x in de week kwartiertje naar buiten, in 2016 was dit elke dag dus kinderen teleurgesteld. Kantine/restaurant pas om 12.00u open??

Maar nog steeds goede sfeer, léuke speeltuintjes, erg vriendelijk personeel en goede animatie!

Mooie gezellige camping voor jong en oud

Jennie haverhoek,
7-9-2018

Een hele fijne camping met een goede sfeer. Genoeg eetgelegenheid op de camping . Winkel is voldoende te krijgen en s’ochtends lekker verse broodjes . Voor de kinderen veel te doen , veel speeltuintjes mooie overdekte speeltuin en super zwembad .

Fijne twentse camping!

Aalberts,
3-9-2018

Hele goede camping. Veel faciliteiten. Leuke animatie.

Onze tent stond in een hoek van 2 weggetjes, dat was met o.a. een baby niet handig.

We komen hier al 18 jaar en kijken altijd met bewondering naar de innovaties. Onze dochter van 19 was op bezoek en was (nog) steeds lyrisch over de “kippendouches en de fohnboom” we hadden nu een lodge, prima voor elkaar. Ik snap werkelijk de negatieve reacties niet, voor kinderen is het hier een paradijs

Een erg leuke camping!!

Fam: savenije,
26-8-2018

Voor het tweede jaar hier 3 weken op de camping gestaan.. en wat hebben wij en de kinderen zich weer goed vermaakt! Animatie top! Sanitair goed onderhouden! Wij konden onze kinderen van 4 en 5 gerust alleen over de camping laten gaan omdat de zwemgedeelte goed afgeschermd waren! Op de gehele camping altijd vriendelijk geholpen door het personeel van de camping ! Wij gaan normaal ieder jaar naar een andere camping omdat er zoveel leuke campings zijn, maar op deze camping kwamen we graag voor een tweede keer terug!

5 sterren gaan in mijn optiek echt niet op.

Wildeboer,
23-8-2018

De animatie is prima en speeltuintjes plenty!! Dat is goed geregeld.

Het veld richting de plonsplas is drama! Met name de vaste gasten op het eind. Deze mensen leven het hele jaar al in caravan en zijn kennelijk heer en meester op de zo gewaardeerde camping de Molenhof.

Er is geen controle met betrekking tot gemotoriseerd verkeer. Kinderen vliegen als ongeleide projectielen met hooverboards over de velden. Bij het zwembad is geen toezicht dit natuurlijk omdat qua formaat van het zwembad hier geen professioneel iemand voor hoeft worden ingehuurd.

Ook de schoonmaak van de toiletgebouwen laat te wensen over. Vieze inloop door zand, toiletten die niet vaak genoeg schoongemaakt worden. Dit ligt uiteraard ook aan de gasten die na het doen van hun natuurlijke behoefte niet de moeite nemen om de boel fatsoenlijk achter te laten. Ik vraag mij af hoe dat bij deze mensen thuis eruit zal zien ( o nee laat maar ).

En de honden! Tja!

Leuke vakantie gehad

Hoving,
17-8-2018

Onze eerste keer dit jaar op deze camping. En we hebben het goed ervaren. Qua schoonmaak sanitair. Logisch dat soms toiletten vies zijn. Er maken zoveel mensen gebruik van. Sommige mensen laten ze ook erg vies achter. Belachelijk vind ik dat. De schoonmaaksters deden tenminste hun best.

Snackbar en het eten in de plaza was lekker.

Alleen jammer dat wifi het slecht deed.

En het padje veld b naar sanitair kan beter bestraad worden. Dat zand padje maakt de inloop vies.

Sommige veldjes na 22 uur nog erg roemoerig door schreeuwde kinderen.

Verder heerlijke vakantie gehad.

De camping is leuk opgezet. Prima voor kleine kinderen, die zelf rond kunnen lopen. Animatie voor de kinderen is leuk. De nieuwe plonsplas is ook erg leuk opgezet en biedt uren speelplezier.

Wel twee kritiekpunten; het toiletgebouw bij de plonsplas (waar wij gebruik van maakten) is toch wel vies. De schoonmaak is daar niet zoals het zou moeten zijn, of liever gezegd er is geen schoonmaken aan. Het was denk ik handiger geweest als ze een toiletgebouw bij de plonsplas zelf hadden gemaakt.

Wat we ook wel een negatief punt vonden is dat er op het veld richting de plonsplas constant 4 honden los lopen. We hoorden al dat een van de honden een andere hond had gebeten. Meerdere mensen om ons heen liepen daardoor om om bij de plonsplas te komen. Een medekampeerder heeft melding gemaakt bij de receptie, maar daar is helaas geen gevolg aan gegeven, of de eigenaren hebben niet geluisterd. Ik zou graag zien dat de camping hier toch meer aan doet!

Meer van verwacht

Ruben,
15-8-2018

Qua prijs (58€) per nacht, hadden we veel meer verwacht van de camping. De hygiëne van het sanitair gebouw houd absoluut niet over. Het animatie team heeft te weinig aansluiting tot alle leeftijd categorieën. En het zwembad is gewoonweg te klein.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhof in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.