Camping De Molenhof

666 reviews over Camping De Molenhof in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Hoving
17-8-2018

Onze eerste keer dit jaar op deze camping. En we hebben het goed ervaren. Qua schoonmaak sanitair. Logisch dat soms toiletten vies zijn. Er maken zoveel mensen gebruik van. Sommige mensen laten ze ook erg vies achter. Belachelijk vind ik dat. De schoonmaaksters deden tenminste hun best.

Snackbar en het eten in de plaza was lekker.

Alleen jammer dat wifi het slecht deed.

En het padje veld b naar sanitair kan beter bestraad worden. Dat zand padje maakt de inloop vies.

Sommige veldjes na 22 uur nog erg roemoerig door schreeuwde kinderen.

Verder heerlijke vakantie gehad.

De camping is leuk opgezet. Prima voor kleine kinderen, die zelf rond kunnen lopen. Animatie voor de kinderen is leuk. De nieuwe plonsplas is ook erg leuk opgezet en biedt uren speelplezier.

Wel twee kritiekpunten; het toiletgebouw bij de plonsplas (waar wij gebruik van maakten) is toch wel vies. De schoonmaak is daar niet zoals het zou moeten zijn, of liever gezegd er is geen schoonmaken aan. Het was denk ik handiger geweest als ze een toiletgebouw bij de plonsplas zelf hadden gemaakt.

Wat we ook wel een negatief punt vonden is dat er op het veld richting de plonsplas constant 4 honden los lopen. We hoorden al dat een van de honden een andere hond had gebeten. Meerdere mensen om ons heen liepen daardoor om om bij de plonsplas te komen. Een medekampeerder heeft melding gemaakt bij de receptie, maar daar is helaas geen gevolg aan gegeven, of de eigenaren hebben niet geluisterd. Ik zou graag zien dat de camping hier toch meer aan doet!

Meer van verwacht

Ruben
15-8-2018

Qua prijs (58€) per nacht, hadden we veel meer verwacht van de camping. De hygiëne van het sanitair gebouw houd absoluut niet over. Het animatie team heeft te weinig aansluiting tot alle leeftijd categorieën. En het zwembad is gewoonweg te klein.

De Jong Intra

Super toffe Camping we hebben weer enorm genoten!

Fam Boogert
11-8-2018

Voor het derde Jaar weer enorm genoten op deze super toffe camping. We zaten weer in een 6 persoons lodge. Prachtige ligging met uitkijk op speeltuintje. Kinderen hebben genoten met vele andere kinderen op het veldje. Zwembad is mooi niet groot maar kinderen vermaken zich er geweldig,en zeker met prachtig weer is het genieten,als het dak open gaat. Plonsplas is mooi geworden.

Animatie ook erg leuk,er ging geen dag voorbij,de kinderen wilden elke middag om 17.00 naar het theater,en dan nog een dikke knuffel aan de meiden geven. Bij de plaza kan je heerlijk eten. Bij de receptie wordt je goed geholpen en zeer klant vriendelijk.

Deze mensen werken allemaal keihard,zeker met de hitte van afgelopen weken.Kortom mocht je nog twijfelen niet doen,deze camping is super tof. Wij komen zeker nog een keer terug!

Top vakantie gehad (3 weken)

Molenveld
11-8-2018

Leuke camping, met een leuk zwembad en overal speeltoestellen bij elk grasveld.

Plekken groot genoeg voor tent met auto.

Toilet gebouwen zien er netjes en verzorgd uit. Worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Winkel en restaurant hebben een ruime voorraad. Voor de dagelijkse boodschappen zit er binnen 5 km een winkel.

Plonsplas is niet diep en ziet er netjes uit. Met een leuk hindernis parcour en water niet dieper dan 50 cm.

In het hoogseizoen is het zwembad wat aan de kleine kant. Bij extreme hitte was het niet goed begaanbaar door de drukte.

Animatie valt tegen voor oudere kinderen.

En helaas gaat de snackbar e.d. buiten de 3 weken bouwvak pas om 14:00 uur open.

Super vakantie

Sharon

Superleuke familiecamping

Wij verbleven in een lodge (4-persoons) met een geweldige speelplek op het veld. Zwembad is prima en Plonsplas leuk voor de afwisseling.

Lof voor de molenhof!

Moes
9-8-2018

Met deze drukke warme dagen werkt het personeel zich echt in het zweet om te zorgen dat alles schoon en netjes blijft!!

Het animatieteam is supertof!!

Ook erg profecioneel. Mijn neefje heeft zijn hak verwond en het animatieteam heeft voortreffelijk eerste hulp verricht!!!

Molenhof is supertof!! In alle opzichten!!

De plonsplas is nog algen vrij (erg knap! Met dit weer hebben veel plassen hier last van)

Alleen maar lof voor de Molenhof! !!

Super leuke camping

Remco
9-8-2018

Wat een heerlijke vakantie gehad hier met mijn dochter. Van alle gemakken voorzien.

Zwembad water was soms wel wat troebel en begon wat te ruiken vooral het diepe bad en het bad van de glijbaan. Sanitair was schoon en goed te doen geen problemen mee gehad of vieze dingen gezien. Ik zou hier zo weer heengaan :). Alleen het eten zoals hamburgermenu vond ik het geld niet waard maar goed het is een camping restaurant volgens mij konden ze de drukte niet echt aan.

Super genoten

fam van den Heuvel
6-8-2018

superleuke vakantie gehad met onze kinderen van 4 en 6, zwembad was erg leuk en de plonsplas ook! ligging van de lodges ook erg leuk met uitzicht op een speeltoestel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Never nooit meer!!

S Wagenaar
4-8-2018

Wat een smerige ranzige slecht onderhouden camping!

Eigenaren zijn verschrikkelijk asociaal

En het recreatie team is onprofessioneel en totaal niet gemotiveert.

Het sanitair is echt smerig!

En in het zwembad dreven allemaal zwarte vlokken. Bij navragen werd ons verteld dat dat smeer van de voegen is wat loslaat. Pardon!

Het water werd met de warme temperaturen steeds ranziger. Het stonk echt naar algen. Er zat naar mijn mening geen chloor in het water.

En die nieuwe plonsplas? 😂

Wat een vieze gore stinkende plonspoel!

Als men graag ziek wil worden?

Ga dan gezellig lekker zwemmen op de molenhof. Want de molenhof is supertof! 😂😂

stefanie, mede-eigenaar, 9-8-2018

hé bedankt voor je review. Tsja als je je niet aan de regels houdt kun je verwachten dat je daarop wordt aangesproken door de eigenaren, je kunt dan je verlies nemen en toegeven dat je fout zat of je toevlucht nemen tot zoover.

In jullie geval vonden wij het ook asociaal om ondanks de droogte, het sproeiverbod en het verbod op zwembaden bij de plek deze regels aan je laars te lappen en een enorm zwembad bij de plek op te bouwen waar 24 uur per dag een tuinslang in ligt om bij te vullen.

Wat ons betreft sluiten we ons helemaal aan bij uitspraak "never nooit meer!"

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhof in Reutum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molenhof scoort een 8.56 uit 10 op basis van 666 reviews.