Hotel WestCord Hotel Salland

Hotel WestCord Hotel Salland

5.6Voldoende

Nederland, Overijssel, Raalte

Op vakantie geweest naar WestCord Hotel Salland?

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Salland voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel WestCord Hotel Salland

• 3anoniem28-08-2020

veel aandachtspunten

Nog voor de overgang naar de andere formule hier geweest. Geen aanrader, onwijs veel aandachtspunten en ondanks dat ik deze door wilde geven werd hier geen notie van genomen. Lekkage in de kamer die reeds al eens eerder had plaatsgevonden. Waarom dan niet opgelost. Slapeloze nacht gehad vanwege het voortdurend druppen van het water. Niet huiselijk en karig ingerichte kamers. Raam niet goed sluit. Zeer harde matrassen. Kapotte lampjes in de kamer en badkamer en vide ruimte. Kamer schoonmaak niet goed (stofzuigen en vieze kopjes bleven staan).Te weinig ruimte om spullen neer te zetten in badkamer zeker in familie kamer met meerdere personen.Groot grasveld maar te weinig parkeer ruimte. Ontbijt karig .Geen streekproducten zoals de Deventer koek. Gehorige kamers. Geen lift bij meerdere etages. Halfgare tv en ontvanger constructie, afstandbediening kapot. Niet meelopen naar de kamer bij inchecken

Gereisd met partner in augustus 2020

• 5Daniel11-08-2020

Voor ons niet meer.

Gehorig hotel met matige bediening. Letten zelf niet op met de eindafrekening en proberen je vervolgens een naheffing te sturen. De familiekamers zijn overigens prima en ruim, maar het geheel is wel gehorig. Ook is het ontbijt erg karig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Klaas Bakker02-07-2019

Goed hotel, mooie schone kamers, goede keuken

Het enige nadeel is de ligging, vlak bij een drukke rotonde. S'avonds/s'nachts weinig drukte, s'ochtends wel Voor vroege vogels geen enkel probleem. Voor mezelf ook niet want ik was er voor werk.

Alleen gereisd in juni 2019

• 6Bert01-01-2019

Slapen ja eten nooit weer

Verblijf was goed. We hebben met een groep gedineerd de bediening was zeer slecht. Bediening was erg onvriendelijk en traag met serveren zat totaal geen structuur in tussen het eerste bord en de laatste bord zat veel Te lang tussen. Terwijl het klaar stond in de keuken. Na de vraag waar ons eten bleef kregen we een kort onvriendelijk antwoord terug. Een persoon in de keuken wel respect voor de kok eten te bereiden voor een vol restaurant

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    9Ann23-08-2018

Echt vakantie!

We sliepen in een ruime gezinskamer die netjes en verzorgd was. Het ontbijtbuffet was gevarieerd en lekker. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een klein minpuntje is de ligging, namelijk naast een drukke autoweg en dat geeft lawaai 's nachts. Wij hebben genoten van het verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Shannon23-08-2018

Vriendelijk personeel

prima hotel voor de prijs/kwaliteit

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Smid05-05-2018

Nooit meer!

Wilt u genieten van uw nachtrust dan moet u zeker niet in dit hotel een overnachting boeken. Er waren tal van werklieden uit Duitsland en Polen als hotelgast. Deze mannen bleven tot 23.45 uur op de binnenplaats praten/schreeuwen. We hebben toen de receptie gebeld, deze hebben toen de Duiters verzocht om naar binnen te gaan. Hier werd luidkeels verder gepraat/geschreeuwd tot ca. 01.15 uur in de nacht. Omstreeks 05.45 uur ging het weer verder. Het hotel is zeer lawaaiig en een drukke autoweg belemmert om een raam te openen. De minibar was aanwezig maar was leeg en stuk. De hangshampoo in de douche was vrijwel leeg en na 1x douchen leeg.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Hans en Yvonne12-04-2018

Vriendelijk personeel

Helaas hebben wij s'nacht een brandalarm gehad.Brandweer was er pas na 20 minuten en kreeg het alarm niet uit,daarna ging het inbraakalarm ook af en dit duurde ook een tijd voor dat beide uit waren,het bleek gelukkig loos alarm,íemand had s'nacht met open douchedeur gedouched?Jammer dat we niet een kleine attentie kregen voor het ongemak.Alarm en inbraak alarm aan te bevelen.De badkamervloer was bij aankomst niet schoon,tijdens verblijf ook niet schoon gemaakt. Vol met vlekken. De omgeving was mooi en hebben mooie tochten gemaakt.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Kasper Stevense23-02-2018

Prima hotel

Fijn hotel wat aan de verwachtingen voldeed. Bij aankomst stond het gevraagde kinderbedje keurig opgemaakt klaar en de kamer was schoon en ruim. We hebben goed geslapen en ook het ontbijt was goed met voldoende keus. Grote pluspunt voor dit hotel is de fijne familiekamer waarover ze beschikken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 9oud en nieuw str27-01-2018

Fantasties

alles was goed heerlijk eten erg mooie kamer zeer ruim en erg gezellig

Gereisd met vrienden in december 2017

Hotel WestCord Hotel Salland info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen