Hotel WestCord Hotel Salland ***

Hotel WestCord Hotel Salland
8,1

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Salland voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel WestCord Hotel Salland in het Nederlands

Fantasties

oud en nieuw str, 27-1-2018

alles was goed heerlijk eten erg mooie kamer zeer ruim en erg gezellig

Zeker voor herhaling vatbaar!

Chantalle, 15-11-2017

Zeer vriendelijk personeel, mooi ruime en vooral ook schone kamers. Badkamer ook mooi schoon, zelfs geen vochtplekken zoals je toch wel vaak tegenkomt.

Heerlijk ontbijt.

Heel goed

CC, 8-11-2017

Wij hadden in eerste instantie een kamer voor 4 pers geboekt. Een dag voor vertrek werd 1 persoon ziek. Meteen het hotel gebeld of de kamer omgeboekt kon worden naar een 3 pers kamer, dit was geen probleem, fantastisch. Mooie en rustige omgeving. Kamer was ruim voor 3 pers, badkamer ook prima, alleen de badkamerspiegel hangt een beetje te hoog voor mensen die klein zijn, 1.60 lang. Prima kamerprijzen en dat is met ontbijt inbegrepen. Ontbijt was ook prima, genoeg keuze voor elk wat wils. Voor herhaling vatbaar!

Uitstekend ontbijt, prima locatie, zeer behulpzaam en erg vriendelijk personeel.

Geen minpunten

Prima verblijf met service

Fve, 4-11-2017

Goede ontvangst en mooie ruime kamer.

Badkamer wat gedateerd.

Wel gehorig

super gezellig en schoon

fam. de wildt, 26-10-2017

heerlijk ontbijt, veel keus! goede bedden, en de slaapkamer (boven) van de familiekamer van 6 personen was echt heeeeel erg ruim!

wij en onze kinderen hebben echt genoten.

jammer was wel het verkeer wat op de doorgaande weg te horen was, ook het rooster in het dak was lek, en zaten we met bekers en gedrup op te letten dat de baby het water niet pakte. de monteur was al ingeschakeld maar het zat echt in het dak en dan is het helaas niet snel te verhelpen. er werd gekeken voor een andere kamer evt. maar ze zaten allemaal vol.

Fantastisch mooi hotel.

Familie Wullems, 12-10-2017

Schone nette verzorgde kamers, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.

Echte aanrader voor het mooie Salland

Prima hotel

Menno, 11-9-2017

Schone, ruime kamers, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Prima hotel om de omgeving (Salland) te verkennen.

Fantastisch en gastvrij

Hommes, 1-8-2017

Mooi hotel. Schone ruime kamer. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Mooie strakke inrichting. Minpuntje is wel dat de deuren zo hard dicht 'knallen'.

Ontbijtbuffet is grandioos. Menukaart mag wel iets 'verfijnt' worden. Jammer dat er niet met streekproducten zoals kaas, jam etc wordt gewerkt. Dat zou dan ook een goede promotie zijn van de streek.

Het hotel is zeker een aanrader!

Mooi hotel maar rumoerige groepjes motorgasten

Rinske van der Wal, 18-9-2016

Fijn en mooi hotel, aardige bediening, lekker ontbijt en goede kamers. Alleen jammer dat het dichtbij een rotonde ligt en sommige groepjes motorrijders waren in de dagen dat wij er waren ' s ochtends vroeg luidruchtig op de binnenplaats waar ze hun motoren kunnen stallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Salland in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Salland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Salland scoort een 8.08 uit 10 op basis van 67 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: