Hotel WestCord Hotel Salland

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°2°
Hotel WestCord Hotel Salland

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Salland voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel WestCord Hotel Salland in het Nederlands

Echt vakantie!

Ann
23-8-2018

We sliepen in een ruime gezinskamer die netjes en verzorgd was. Het ontbijtbuffet was gevarieerd en lekker.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een klein minpuntje is de ligging, namelijk naast een drukke autoweg en dat geeft lawaai 's nachts.

Wij hebben genoten van het verblijf.

Vriendelijk personeel

Shannon
23-8-2018

prima hotel voor de prijs/kwaliteit

Nooit meer!

Smid
5-5-2018

Wilt u genieten van uw nachtrust dan moet u zeker niet in dit hotel een overnachting boeken. Er waren tal van werklieden uit Duitsland en Polen als hotelgast. Deze mannen bleven tot 23.45 uur op de binnenplaats praten/schreeuwen. We hebben toen de receptie gebeld, deze hebben toen de Duiters verzocht om naar binnen te gaan. Hier werd luidkeels verder gepraat/geschreeuwd tot ca. 01.15 uur in de nacht. Omstreeks 05.45 uur ging het weer verder. Het hotel is zeer lawaaiig en een drukke autoweg belemmert om een raam te openen. De minibar was aanwezig maar was leeg en stuk. De hangshampoo in de douche was vrijwel leeg en na 1x douchen leeg.

Vriendelijk personeel

Hans en Yvonne
12-4-2018

Helaas hebben wij s'nacht een brandalarm gehad.Brandweer was er pas na 20 minuten en kreeg het alarm niet uit,daarna ging het inbraakalarm ook af en dit duurde ook een tijd voor dat beide uit waren,het bleek gelukkig loos alarm,íemand had s'nacht met open douchedeur gedouched?Jammer dat we niet een kleine attentie kregen voor het ongemak.Alarm en inbraak alarm aan te bevelen.De badkamervloer was bij aankomst niet schoon,tijdens verblijf ook niet schoon gemaakt. Vol met vlekken.

De omgeving was mooi en hebben mooie tochten gemaakt.

Prima hotel

Kasper Stevense
23-2-2018

Fijn hotel wat aan de verwachtingen voldeed. Bij aankomst stond het gevraagde kinderbedje keurig opgemaakt klaar en de kamer was schoon en ruim. We hebben goed geslapen en ook het ontbijt was goed met voldoende keus. Grote pluspunt voor dit hotel is de fijne familiekamer waarover ze beschikken.

Fantasties

oud en nieuw str
27-1-2018

alles was goed heerlijk eten erg mooie kamer zeer ruim en erg gezellig

Zeker voor herhaling vatbaar!

Chantalle
15-11-2017

Zeer vriendelijk personeel, mooi ruime en vooral ook schone kamers. Badkamer ook mooi schoon, zelfs geen vochtplekken zoals je toch wel vaak tegenkomt.

Heerlijk ontbijt.

Heel goed

CC
8-11-2017

Wij hadden in eerste instantie een kamer voor 4 pers geboekt. Een dag voor vertrek werd 1 persoon ziek. Meteen het hotel gebeld of de kamer omgeboekt kon worden naar een 3 pers kamer, dit was geen probleem, fantastisch. Mooie en rustige omgeving. Kamer was ruim voor 3 pers, badkamer ook prima, alleen de badkamerspiegel hangt een beetje te hoog voor mensen die klein zijn, 1.60 lang. Prima kamerprijzen en dat is met ontbijt inbegrepen. Ontbijt was ook prima, genoeg keuze voor elk wat wils. Voor herhaling vatbaar!

“Ideale uitvalslocatie voor wandel-4-daagse”

A.
4-11-2017

Uitstekend ontbijt, prima locatie, zeer behulpzaam en erg vriendelijk personeel.

Geen minpunten

Prima verblijf met service

Fve
4-11-2017

Goede ontvangst en mooie ruime kamer.

Badkamer wat gedateerd.

Wel gehorig

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Salland in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Salland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.