Appartement Nieuw Salland boerderijappartementen

Appartement
Appartement Nieuw Salland boerderijappartementen
9,2

6 reviews over Appartement Nieuw Salland boerderijappartementen in het Nederlands

Met jonge kinderen

hele leuke en leerzame vakantie gehad

ilona
29-7-2016

Een weekje vertoeft op deze mooie boerderij. De kids hebben zichtbaar genoten en allen hebben we zeer veel gezien en geleerd. Tijdens ons verblijf zijn er 4 kalfjes geboren.

Verder was het huisje prima en van alle gemakken voorzien. Vooral het bubbelbad viel bij allen goed in de smaak.

Al voor de 5e keer gaan we dit jaar... het voelt als "thuiskomen"!

Altijd een warm welkom met verse eitjes, sap en iets lekkers voor de kinderen. Prachtig, compleet verzorgd en schoon appartement met veel ruimte en een heerlijk bubbelbad !

Dan het echte boerenleven: samen met boer Berend en boer Rob koeien melken en voeren, meerijden op de trekker, de geitjes verzorgen en vooral ook de paarden verzorgen en soms rijden: onze kinderen willen het erf niet af !

Samen met een airhockeytafel, een skelter, trampoline, schommel en glijbaan is er genoeg te doen !

De boer is erg gastvrij en een enthousiaste verteller over het wel en wee van de melkveehouderij, maar ook over de kuikens/kippen die leven op de naastgelegen boerderij die er ook bij hoort. Erg leerzaam !

Op het terras van het appartement kun je heerlijk buiten zitten.

De omgeving heeft veel moois te bieden : kinderboerderijen, leuke dorpen, attracties etc.

Kortom : een heerlijk vakantie-adres mede dankzij deze vriendelijke bewoners !

Echt uitrusten op je vakantie

Familie Vreugdenhil
4-3-2013

Ruimtelijk gelegen appartement op het boerenerf. Schoon en modern ingericht. Mooie badkamer met bubbelbad. Grote bedden met goede boxspring matrassen. Ramen voorzien van insectengaas. Parkeerplaats voor de deur. Terras op het zuiden met goede stoelen. Voorzien van draadloos internet.

We hebben met het gezin een fantastische week vakantie beleeft. De kinderen (10 & 8) wilde absoluut NIET naar huis, dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Het is heerlijk vrij verblijven op de boerderij. Niets moet, veel dingen mogen. De boer is erg enthousiast en voor belangstellenden vertelt hij honderd-uit. Zoveel te doen voor de kinderen: helpen met melken, trampoline springen, skelteren op het erf, en veel speeltuinen in de omgeving. In het weiland naast de boerderij is het uitstekend vliegeren.

Leuke winkelcentra en restaurants in de diverse dorpen en steden in de directe omgeving.

Voor 2013 hebben we inmiddels al geboekt, we kunnen niet wachten.

SUPER

mark van wieiringen
2-3-2013

Komen we er aan bedjes opgemaakt, verse bloemen, koek, snoep en een sapje op de tafel.

Ongelofelijk echt echt aan alles is gedacht en is aanwezig,

Wel ff zelf de koelkast vullen, maar dat is echt echt het enigste.

Waar o waar maak je dit nog mee.

En deze lieve mensen hebben alle tijd en aandacht voor de gasten.

Mijn zoon zegt bij het horen van het woord vakantie gelijk boer Berend.

Ja voor kids uit een grote stad is dit SUPER.

Vorig jaar bij toeval geboekt, en dit jaar gaan we weer.

Geweldige locatie

Elly
2-3-2013

Inmiddels zijn we vier keer te gast geweest op Nieuw Salland en we komen zeker terug. Wat een geweldige locatie! Een schitterend appartement, gezellig en heel compleet ingericht, veel luxe, schoon, heerlijke bedden (2.10m!) en prachtig landelijk gelegen. Gastvrij welkom met o.a. verse eitjes, iets lekkers bij de koffie en verse bloemen. Heel erg leuk en leerzaam voor kinderen. Ze mogen de stallen in en er is kinderspeelgoed en een kindertractor. Niets is teveel en je vraagt nooit tevergeefs. Door de goede isolatie merk je ook in het voorste appartement bijzonder weinig van de verkeersweg. Echt een aanrader!

luxe appartement, veelzijdig boeren bedrijf

jeni.roes
30-12-2010

Uitstekende kennismaking met een modern boerenbedrijf. Zowel melkvee, paarden maar ook kuikens (wel informeren de kuikens zijn er niet altijd, want eenmaal kip geworden.....). Veel geleerd over de bedrijfsvoering, er werd echt alle tijd voor ons genomen.

Bovendien een heerlijk appartement, bedden waren opgemaakt, drankje en koekje stond klaar, super bad, goede internetverbinding, air hockey spel, schoon, ruim en vooral lekker warm (wij waren er met de koude herfstvakantie). Dicht bij Hellendoorn en miden in het mooie Salland. Wel staat de boerderij aan een drukke rijksweg maar in het achterste appartement merk je dat niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nieuw Salland boerderijappartementen in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nieuw Salland boerderijappartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.