9,1

44 reviews over Camping Mini Camping 't Linderhof in het Nederlands

Een seniorencamping met een geweldige ligging.

Ernest de Groot
21-8-2019

Een prachtige camping met ruime plekken. De eigenaar die met veel passie en plezier de camping beheerd.

fantastisch super gezellig

Huib en José Versluis
16-8-2019

Een geweldige camping, prachtige plekken, sanitair bijzonder schoon. mooie omgeving leuke plaatsjes. Voor herhaling aan te bevelen!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Een gezellige camping, waar je tot rust komt.

J.A. de Faria
10-8-2019

Een heerlijke minicamping, ruime plaatsen, vriendelijke eigenaar. Het sanitair is ruim voorzien, schoon. Ik zou hier best nog eens willen staan.

Heel goed schoon en netjes

Rossing
7-8-2019

Dit is een echte aanrader fijne plaatsen en de eigenaren vriendelijk . We vinden het jammer dat ze dit jaar stoppen. We zijn hier drie keer geweest,hopen nog wel eens terug te komen.... Hopelijk doen jullie opvolgers het ook zo.... goed.

Een super vakantie

Gina Groen
30-7-2019

Een hele mooie verzorgde camping. Je word zeer hartelijk ontvangen met koffie. De plaatsen zijn groot en prima onderhouden. Het sanitair gebouw is heel leuk ingericht en zeer schoon. De dierenweide is ook leuk Deze camping is zeer zeker een aanrader. Wij hebben er genoten. Gezellig was ook het zwembadje die de beheerder er heeft neergezet om te pootje baden ,wat wel goed beviel met de warmte die we er hadden. We zijn vandaag weer thuisgekomen van de camping en het was top

Gereisd Met partner in juli 2019

Top , Aanrader

Peet
23-7-2019

Erg mooie camping met relaxte sfeer. Super aardige eigenaars, jammer dat zij ermee stoppen maar ook veel succes voor de nieuwe eigenaar. Dat gaan we volgend jaar dan weer meemaken!

Gereisd Met partner in juli 2019

Heel tevreden.

Fam. Gerritsen
16-7-2019

Toen we de camping op kwamen rijden, voelden we ons meteen thuis! Vriendelijke campingeigenaren en prachtig ingerichte camping met veel privacy. Uitstekende sanitaire ruimte, gezellig ingericht. Gratis douchen en uitstekende gratis WiFi. Mooie omgeving om te fietsen. Mooie supermarkten in Raalte op 3 km afstand.

Fantastische vakantie gehad.

Mary van den Dorpe
14-7-2019

Prachtige camping, hele ruime velden met hagen ertussen voor meer privacy. Hele hartelijke ontvangst met info over de omgeving. Ruime douches waar je ook je spullen neer kan leggen. Sanitair is schoon. Binnen kun je de afwas doen en er staan een wasmachine, een droger ( uiteraard moet je hiervoor betalen ) en voor de handwarm een centrifuge. Prachtige wandel en fiets omgeving. Helaas stoppen in november de huidige eigenaren ermee. Ik wens de nieuwe eigenaar heel veel succes met deze mooie camping.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij

Moon
30-6-2019

Wij werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en info betreft omgeving en camping. Mooi aangelegen camping met ruime plaatsen. Wij hadden een plek aan de bosrand ivm de te verwachte hoge temperaturen en dat was achteraf een heel goed idee. Voldoende schaduw , mooi en schoon sanitair gebouw. Douches zijn lekker ruim om je meegenomen spulletjes even neer te leggen/ hangen. Buiten kun je de afwas doen , en voor een klein handwasje staat er een centrifuge . Mocht je toch een was willen draaien kan dat ook maar moet je dat even vragen aan Anja en kost €4,00 incl waspoeder. Dan doet zij het voor je . Goede uitvalswegen om te wandelen en te fietsen . Voor boodschappen rij je naar Venray want in Merselo zelf is niet veel bijzonders . Maar dat is een paar kilometer verderop en goed te doen .
Ijsjes zijn op de camping te koop . Tevens is er een informatie ruimte waar je genoeg info vind over de directe omgeving en omstreken .

Top camping

Peter Claassen
30-6-2019

Wat een prachtige camping Zo verzorgd in alles.Het gras,de hagen degrootte van de percelen waarop je mocht staan Vriendelijke en gastvrije camping eigenaren Top

Gereisd Met partner in juni 2019

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini Camping 't Linderhof in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini Camping 't Linderhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.