Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 117 reviews

9.1FenomenaalScore uit 117 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

117 Reviews over Mini Camping 't Linderhof

• 9Corrie de Haan25-10-2022

Camping om te genieten van rust, ruimte, vrijheid.

We stonden op de camping i.v.m. onze deelname aan de jaarlijkse Sallandse Wandelvierdaagse. Speciaal voor dit evenement is de camping dan weer open, eind oktober. De afstand naar het centrum van Raalte is heel goed te fietsen, een kleine 3 km. De ontvangst was heel hartelijk en de plaatsen keurig voor elkaar. Trouwens de hele camping ziet er uit om door een ringetje te halen. Terrein goed gemaaid en onderhouden, schoon sanitair, veilige en droge fietsenstalling. Plaatsen hebben heggen en er is een open veld om bij elkaar te staan. Voor ons is het de ideale camping in deze prachtige omgeving van Salland. We hopen er in 2023 weer te verblijven tussen de prachtige bomen met herfstkleuren. Rick en familie dankjewel voor alle goede zorgen.

• 8Ton18-09-2022

Voor herhaling vatbaar

Rustig gelegen mooie camping met schoon sanitair, ruime plekken en prima verzorgd. Ideale uitvalsbasis om te fietsen. Vriendelijke en behulpzame campingeigenaren, kortom een camping om naar terug te gaan

• 8Eetgelegenheden
  • 9Lia Kiewiet23-06-2022

Heerlijk wat een rust.

Wat hebben wij hier genoten. De keurig verzorgde camping de rust wat een fijne minicamping. Toch dichtbij het centrum van Raalte. En de mooie omgeving om te fietsen.

• 9Fam Schonewille22-09-2021

Fantastisch, zeer de moeite waard. GAAN

We hebben hier 6 nachten gestaan met onze camper. Geweldige camping waar je echt kunt genieten van de rust en ruimte. Zeer net sanitair en goede verlichting s'nachts. Gastvrije ontvangst, gezellige en meedenkende camping eigenaar. Zeer mooie omgeving om te fietsen.

• 9Ans en Koob Schelhaas13-09-2021

Voor herhaling vatbaar.,

Zeer mooie camping en heel gastvrij ontvangen en behandeld! Geschikte uitvalsbasis voor mooie fietstochten in de omgeving. Echte aanrader!

• 8Jan Pothoven10-08-2021

Het was fantastisch, niets op aan te merken.

Wij, Jan en Greet, uit Naaldwijk hebben ruim een week op camping ''t Linderhof" gestaan. Het is een geweldige mooie camping met ruime plaatsen. Je kan zowel een beetje privé, als gezamenlijk op een ruim groot veld staan. De eigenaar is heel bereidwillig en alleraardigst. Het sanitair is brandschoon en de afwasplaatsen zijn binnen. Ik vind het niet zo geschikt voor kinderen, meer voor 55+ kampeerders. De omgeving is prachtig om te fietsen. We hebben er een fijne tijd gehad. Dank voor alles.Groet Jan en Greet Pothoven-Hiemstra.

• 9Tosca Moonen10-08-2021

Rust en ruimte

Prima camping, goed en heel schoon sanitair.Mooie ruime plaatsen. Prettige en betrokken beheerdersWij gebruikten de fietsendrager, om ook wat verder weg steeds nieuwe routes te fietsen.Zeker bij een wat langer verblijf is dat fijn.

• 9Tosca en Jan Moonen10-08-2021

Een super camping in alle opzichten.

Twee weken genoten, mede ook dankzij prima weer.Wij raden aan om een fietsendrager mee te nemen omdat je snel uitgekeken raakt op de eerste 6/7 kilometers vanaf de camping. Iets verder weg heb je schitterende en gevarieerde gebieden , ongeacht welke richting je uitgaat. Wij hebben enorm genoten.

• 10Kees en Brigitte Vreeburg10-08-2021

Absolute aanrader!

Net terug van deze geweldige, mooie, zeer netjes onderhouden supercamping. Ontzettend aardige en behulpzame eigenaars, die daarnaast ook nog tijd hebben voor een praatje. Prachtige, zeer grote plekken, sommige omringd door beukenhagen. Verrassende hoekjes met planten en bloemen, oog voor detail. Sanitair zeer schoon, alsmede de afwasgelegenheden.Ruim aanbod van informatie uit de omgeving, waaronder vele fiets- en wandeltochten (omgeving is geweldig!).Kortom: zeker een aanrader!

• 10Henry en Anja10-08-2021

Geweldig goed!!

Tja, wat kun je nog zeggen als alle reviews zo lovend zijn.Groot gelijk, het is een geweldige plek, hele aardige eigenaren, prachtige omgeving!! Super genoten!! Dikke 10

Camping Mini Camping 't Linderhof info

Camping-informatie