Géén boekingskosten

Meer camping info

115 Reviews over Mini Camping 't Linderhof

• 9Lia Kiewiet23-06-2022

Heerlijk wat een rust.

Wat hebben wij hier genoten. De keurig verzorgde camping de rust wat een fijne minicamping. Toch dichtbij het centrum van Raalte. En de mooie omgeving om te fietsen.

• 9Fam Schonewille22-09-2021

Fantastisch, zeer de moeite waard. GAAN

We hebben hier 6 nachten gestaan met onze camper. Geweldige camping waar je echt kunt genieten van de rust en ruimte. Zeer net sanitair en goede verlichting s'nachts. Gastvrije ontvangst, gezellige en meedenkende camping eigenaar. Zeer mooie omgeving om te fietsen.

• 9Ans en Koob Schelhaas13-09-2021

Voor herhaling vatbaar.,

Zeer mooie camping en heel gastvrij ontvangen en behandeld! Geschikte uitvalsbasis voor mooie fietstochten in de omgeving. Echte aanrader!

• 8Peter Coppers10-08-2021

Mooie, rustige goed verzorgde camping

Vriendelijke eigenaar, goed verzorgde rustige camping in buitengebied 3 km van centrum Raalte. Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. Bezoek de Hanzesteden, Zwolle, Kampen en Deventer.

• 8Jan Pothoven10-08-2021

Het was fantastisch, niets op aan te merken.

Wij, Jan en Greet, uit Naaldwijk hebben ruim een week op camping ''t Linderhof" gestaan. Het is een geweldige mooie camping met ruime plaatsen. Je kan zowel een beetje privé, als gezamenlijk op een ruim groot veld staan. De eigenaar is heel bereidwillig en alleraardigst. Het sanitair is brandschoon en de afwasplaatsen zijn binnen. Ik vind het niet zo geschikt voor kinderen, meer voor 55+ kampeerders. De omgeving is prachtig om te fietsen. We hebben er een fijne tijd gehad. Dank voor alles.Groet Jan en Greet Pothoven-Hiemstra.

• 10Gregor van de Ven10-08-2021

Geweldig.

Een camping waar je je direct thuis voelt. Erg vriendelijke eigenaar. Uitstekend sanitair. Mooie ruime plaatsen. Een tien!

• 10Fam. Timmers10-08-2021

Geweldige camping!

De camping zag er prachtig en verzorgd uit. Een spontane beheerder.De omgeving is perfect om te fietsen en te wandelen. Raalte, dat ligt ook erg dichtbij.Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug! Deze camping is een echte aanrader!

• 9Tosca Moonen10-08-2021

Rust en ruimte

Prima camping, goed en heel schoon sanitair.Mooie ruime plaatsen. Prettige en betrokken beheerdersWij gebruikten de fietsendrager, om ook wat verder weg steeds nieuwe routes te fietsen.Zeker bij een wat langer verblijf is dat fijn.

• 9Tosca en Jan Moonen10-08-2021

Een super camping in alle opzichten.

Twee weken genoten, mede ook dankzij prima weer.Wij raden aan om een fietsendrager mee te nemen omdat je snel uitgekeken raakt op de eerste 6/7 kilometers vanaf de camping. Iets verder weg heb je schitterende en gevarieerde gebieden , ongeacht welke richting je uitgaat. Wij hebben enorm genoten.

• 10Kees en Brigitte Vreeburg10-08-2021

Absolute aanrader!

Net terug van deze geweldige, mooie, zeer netjes onderhouden supercamping. Ontzettend aardige en behulpzame eigenaars, die daarnaast ook nog tijd hebben voor een praatje. Prachtige, zeer grote plekken, sommige omringd door beukenhagen. Verrassende hoekjes met planten en bloemen, oog voor detail. Sanitair zeer schoon, alsmede de afwasgelegenheden.Ruim aanbod van informatie uit de omgeving, waaronder vele fiets- en wandeltochten (omgeving is geweldig!).Kortom: zeker een aanrader!

Camping Mini Camping 't Linderhof info

Camping-informatie