Camping Krieghuusbelten

Met jonge kinderen

Mooie camping

Ingrid
10-6-2017

ruime camping, 2 sanitairgebouwen, schoon, campingwinkel met heerlijke verse broodjes. Wij stonden op een veld buiten de camping ivm een festival. Helaas was het hierdoor een stuk lopen naar de WC, wij gingen op de fiets. Tip: misschien een dixie?

heerlijke camping

Cor
9-6-2017

een top camping

niets op aan te merken veld 8 prima

leuke speeltoestellen op de veldjes

heel groot maar merk je niet van

zwembad prima geen controle(af en toe) maar vind het ook de verantwoording van de ouders

voor nederlandse camping een top organisatie

Zeer nette camping

Ria
28-5-2017

Net terug van een lang weekend op deze camping en we hebben ons uitstekend vermaakt. De plaatsen zijn zeer ruim en dit is de meest netjes verzorgde camping die ik gezien heb. Erg leuke ruime velden. De camping was bijna volgeboekt maar ik heb nergens viezigeheid gezien en nooit hoeven wachten bij een douche. Zeer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn zwembad en erg veel leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Al met al de beste camping die wij sinds onze kampeerloopbaan hebben gezien in Nederland. TOP!!

Top camping!

Bianca
28-5-2017

Heerlijke familie camping waar service heel hoog in het vaandel staat.

Wij verbleven in een kampeer lodge voor 5 personen en alles was aanwezig daar. Wij hadden een pallet kachel waarvoor de korrel netjes iedere dag gratis werden gebracht.

De wc's en douche en zwembad verder perfect bij gehouden kwa schoonmaak.

De heerlijke broodjes missen we nu al die we elke ochtend vers haalde.

Het enige wat we miste was een leuke douche voor de kinderen maar ja dat is een extra luxe ;)

Komen zeker nog een keer genieten bij jullie!

Wat een supercamping!

Conny van Dam
26-5-2017

Wij zijn met de meivakantie een week op deze camping geweest. We verbleven in een luxe safarilodge, deze was van alle gemakken voorzien, echt een aanrader. Speeltuintje voor de deur was ook handig. De camping zelf is schoon en voorzien van een heerlijk zwembad. De kinderen waren wild van de kabelbanen en het interactieve spel. Aan de overkant ligt een mooie vijver net strandje waar het bij goed weer lekker vertoeven is. Helaas was het weer daar nu niet goed genoeg voor. Een camping met veel voorzieningen waar je je geen moment verveeld. Wij gaan Volgend jaar zeker weer.

Erg leuk park!

Sanne Wortelboer
15-5-2017

Afgelopen meivakantie hebben we hier gekampeerd. Ondanks het slechte weer hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt.

Het sanitair werd erg goed schoongehouden maar dit werd eigenlijk over het hele park gedaan. Mooi groot overdekt zwembad met waterglijbaan en apart peuterbadje. Het water was heerlijk warm.

Heel veel speeltuintjes en een interactief gedeelte met pannaveld en speelpalen. Nooit eerder gezien maar de kinderen vonden dit erg leuk.

Wij kamperen nu al een aantal jaartjes maar dit was de eerste camping waar het WiFi wel werkte.

Fantastisch weekend in de Safarilodge

Ankie Ipenburg
27-10-2016

Weekendje weg op camping Krieghuusbelten in een van de safari lodges deluxe. Heerlijk relaxen en alles bij de hand. Prachtig gelegen in de natuur. Genieten op het ruime terras. Een bijzondere buitenbeleving

Echt gewoon geweldig

Bart Borst
11-10-2016

Wij komen hier al heel wat jaren met een groep bestaande uit volwassenen, tieners en kleine kinderen. Ze vermaken zich allemaal. Staan op een veld, waar ook andere gasten staan. Dit geeft geen enkel probleem. In overleg kunnen we alles organiseren. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Het is gewoon echt top .Veel mensen uit onze groep gaan er later nog weer naar toe om te kamperen, dat wil iets zeggen. Dus ik zou zeggen tot september 2017 :)

Geweldige twee weken gehad!

Remco en Jeanette en 2 kids
27-8-2016

Voor de derde keer op rij met onze kinderen 4 en 6 jr en de caravan naar deze camping geweest. Heerlijk genoten. Fijn overdekt zwembad (dak kan open).. Per veld is er een speelgelegenheid voor de kinderen. Receptie erg vriendelijk en behulpzaam zoals elk jaar. Het wandelbos dit jaar gelopen. Kinderen hebben genoten ook met de toppers van het recreatieteam.

Meteen weer een plek gereserveerd voor 2017

Marcel en Maria
23-8-2016

Met onze vouwwagen en drie kinderen hebben wij ons, ondanks het minder goede weer, twee weken uitstekend vermaakt.

Mooi overdekt zwembad met lange waterglijbaan. Bij mooi weer kon het dak open zodat het niet benauwd werd binnen.

Op vrijdagavond werd er een bingo georganiseerd voor de kinderen en later op de avond voor de volwassenen, erg gezellig.

In het restaurant is het ook goed vertoeven, goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor de kinderen was er veel te doen, als je zou willen waren ze de hele dag onder de pannen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.