Camping Krieghuusbelten

Camping Krieghuusbelten

137 reviews over Camping Krieghuusbelten in het Nederlands

Kindvriendelijk!

Fam. van Zwieten, 12-1-2016

Afgelopen jaar zijn wij op de Krieghuusbelten geweest. Het is ons zo goed bevallen dat wij overwegen om dit jaar wederom met onze caravan naar Raalte te gaan. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Er is vanalles te doen, mede door het leuke animatieteam. Het sanitair en zwembad zien er altijd tip en top uit. Het vriendelijke personeel maakt dat wij ons erg thuis hebben gevoeld.

Leuk voor een keer

judith, 9-1-2016

Leuke camping met veel speeltuintjes. Echter voor alles moet betaald worden dmv een sleutel. Als je die vergeet mee te nemen kan je de camping niet af of niet douchen. Water ook erg duur.

Als familie even spullen komt brengen omdat je dit vergeten bent moeten zij betalen ondanks we binnen eem half uur met hun van de camping af gingen. Alles draait om geld en dat is erg duidelijk te merken op deze camping. Ik snap het maar laat dat gewoon niet doorschemeren als eigenaar zijnde!

Voor ons 1x maar niet weer. Ook veel vaste bezoekers waardoor er kliekjes ontstaan.

mooie camping voor kleine kinderen

Mandy de Jong, 8-9-2015

leuk zwembad met leuke glijbaan, kinderen kunnen zich hier prima vermaken.

ook een snackbar vlakbij voor als je eens makkelijk wilt eten. waar onze caravan stond was een grote speeltuin in het midden van het veld waar elke dag meerdere kinderen aan het spelen waren. leuk meertje buiten de camping!

Geweldig!

Fam van Pelt, 30-8-2015

Wat een geweldige en schone camping. Helaas begonnen we met 2 dagen nonstop regen en werd t voor de tent een modderbende zelf wat winkels afgeweest maar konden geen goedkope oplossing vinden. We besloten even bij de receptie te vragen of hun een oplossing hadden, nog geen 5 minuten later stonden ze voor onze caravan met tegels en een grastapijt, echt super. Zwembad was echt super!! Leuke glijbaan en heerlijk warm water in het bad. Animatie was geweldig de kinderen hebben flink geknutseld, beide heren zijn opruimkampioen geworden en kregen een mooie medaille. Ook waterspelletjes, lampionnenoptocht, midgetgolven etc de kinderen hebben genoten. Indoor speelparadijs en de buitenspeelplekken vonden de kinderen echt cool. Ook op de visvijver gevist en geroeid met onze opblaasbootje. Winkeltje heelijke broodjes en croissantjes voor betaalbare prijs. Kortom we kunnen geen minpunten noemen en de kinderen wilde niet mee naar huis. Dus daar gaan we zeker nog eens terug.

Prachtige camping

Jeroen, 26-8-2015

Het is een zeer leuke kindercamping waar van alles wordt georganiseerd.

Wij zaten in een volledig ingerichte kampeerlodge. Deze stond op een ruime plek. Voor de kampeerlodge was er veel ruimte om te spelen.

Daarnaast zijn op de camping alle voorzieningen aanwezig om lekker vakantie te vieren.

De kinderen en wij hebben ons prima vermaakt en verwachten hier nog een keer terug te komen. Kortom: een aanrader.

Aanrader!! Geweldige camping!

Familie Slim Blaauw, 11-8-2015

Super relaxte en kindvriendelijke camping. Wij hebben geen 'kliekjes-vorming' ervaren, zoals veel genoemd in de beoordelingen.

Voor de kids een waar paradijs: er is elke dag van alles te doen. Van aparte sportevenementen tot en met leuke animatie, veel diverse speeltuinen op de velden met vaste volleybalnetten, pingpongtafels, etc.

De campingeigenaren zijn enorm aardig en niets is te veel. Ze hanteren regels, wat heel normaal en gangbaar is op campings. De meesten houden zich er aan, sommigen na een waarschuwing, enkelen worden simpelweg na een paar waarschuwingen verwijderd. Prima! Daardoor een veilig gevoel.

Sanitair werd prima onderhouden (nu sommige campinggasten nog even hun boel opruimen!), onder het genot van Sky Radio douchen (fantastisch!), prima zwembad, goed restaurant, snackbar en winkel met goeie prijzen.

In en om Raalte zat te doen! Fietsen, wandelen of met de auto er op uit.

Prima vakantie gehad met leuke mensen om ons heen en veel lol! Tot ziens!

Wij komen zeker terug!

Van de berg, 7-8-2015

Wij zijn net terug van 2 geweldige weken op deze camping. De kinderen hebben erg genoten van de indoorspeeltuin en het binnenzwembad, erg leuke glijbaan met “disco” verlichting. De camping is erg schoon, het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongehouden en dat vinden wij altijd erg belangrijk. Het animatieteam organiseerde veel leuke activiteiten. De plaatsen zijn netjes verzorgd en zeer ruim. Vriendelijk personeel. Lekkere verse broodjes in de winkel en nog betaalbaar ook. Door de drukte was het alleen wat lastig parkeren op de centrale parkeerplaats, deze zou wat groter mogen zijn. Voor de rest een supervakantie gehad. Wij komen zeker nog een keer terug.

mooi verblijf in de Kampeerlodge

Karin, 4-8-2015

Camping heeft 5 sterren, alles is dan wel aanwezig voor de 5*, maar moet nog wel aan gewerkt worden. Kampeerlodge staan met 3 naast elkaar op een gewoon kampeerveld. Zeer compleet ingericht voor 5 personen. alleen toilet aanwezig, gebruik van betaalde douche in toiletgebouw. De palletkachel voor de koudere dagen, heerlijke veranda met lounge set en picknicktafel. We hadden er schaduw, was met 32° C lekker.

Er was voor de kinderen van alles te doen, vooral de lampion optocht was leuk. Zwembad is handig, met koud weer schuifpui dicht, is het warmer, gaat de schuifpui open. Het is wel ons kent ons op de camping, weinig contact gekregen met overige campinggasten

Redelijke maar erg schone camping

Enschede, 31-7-2015

Plekken zijn groot genoeg met veel speelgelegenheid voor kinderen onder 12 jaar. Het toiletgebouw werd goed schoongehouden en het sanitair was niet verouderd. Redelijk binnen zwembad met te weinig omkleedt ruimte en alleen 1 warme douche die alleen werkt met Sepkey. Ook het warm water voor de afwas en douchen kan alleen met deze Sepkey verkregen worden.

Jammer is wel dat alleen de prijzen van de arrangementen inclusief zijn en dat bij een boeken van een kampeerplaats veel meerkosten berekent worden voor CAI, auto op de kampeerplaats, enz.

Activiteiten van kinderen voldoende georganiseerd echter voor volwassenen in onze periode minder georganiseerd.

Eindconclusie: Redelijke schone camping met helaas veel meerkosten als je een normale kampeerplek boekt.

Tip: Schaf de Sepkey af.

Een leuke Camping waar veel te doen is.

Erik en Danielle, 30-7-2015

We hadden deze camping voor 14 dagen geboekt. Het is een hele leuke camping we hebben onze kinderen van 7 en 10 jaar bijna niet gezien. We hebben leuke dingen gedaan. De verse broodjes waren betaalbaar en erg lekker.

We hebben verschillende weeromstandigheden meegemaakt in deze 14 dagen. De storm op zaterdag en regen en zonneschijn.

De service is zeer netjes en snel. De toilllet gbouwen werden 's morgens van boven naar beneden schoongemaakt. En daarna nog een paar keer per dag. Helaas moesten wij onze vakantie vanwege een ziek kind afbreken. Anders hadden we gebleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Krieghuusbelten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krieghuusbelten scoort een 9.04 uit 10 op basis van 137 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: