Chalet
Chalet Krieghuus-chalet

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Chalet Krieghuus-chalet

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Krieghuus-chalet in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Krieghuus-chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.