Bed and Breakfast Huize Peel

13 reviews over Bed and Breakfast Huize Peel in het Nederlands

Geweldig

Ad en Ria Reijntjes
24-10-2016

Buitengewoon fraaie Bed en Breakfast. Hartelijke gastvrouw. Prima bedden en mooie schone kamers. Fantastisch ontbijt. Gunstige ligging t.a.v. het dorp en omgeving.

Niet goed: We zouden het niet weten.

Deze B&B is top

Greet en Piet
7-6-2016

Alles was perfect :

- de perfecte locatie in hartje Salland

- de perfecte gastvrouw (stijlvolle dame , vriendelijk , correct ... )

- met smaak en liefde ingericht mooi huis

- lekker ontbijt

Kortom een B&B waarop niets op aan te merken valt.

In een woord .geweldig

Ria en Frans
20-9-2015

We hebben een super week gehad in huize peel. Gastvrouw Miny was een geweldige gastvrouw .S,morgens stond een ontbijt klaar met alles erop en eraan ,van activia, fruit verse jus,

Ook de kamers waren super ,we hadden 3 dagen de romantische kamer en 3 dagen de Engelse kamer .Beide kamers waren heel goed .Alles was erin ,thee koffie koelkastje ,magnetron,koekjes .

Een geweldige B&B

Manuela
29-3-2015

B&B Huize Peel is een sfeervolle en geweldige plek om te verblijven. De kamer en badkamer zijn ruim en in thema. Wij verbleven in de zebrakamer. Het ontbijt was overvloedig en gezellig.

Helemaal onze smaak!

Schouten
19-2-2015

Het huis, de inrichting, de kamers, het goede ontbijt en Miny is een perfecte gastvrouw die gewoon alles goed voor elkaar heeft! Petje af, wij komen beslist terug!

Eigenlijk een klein hotelletje!

R. Mooren
8-2-2015

We misten alleen de persoonlijke warmte die we gewent zijn in B&B 's en die voor ons een reden is om te boeken.

Supermooi huis uit 1880, volledig opgeknapt en de kamers hebben verschillende stijlen (romantisch, zebra, engels en barok). Wij hadden de romantische kamer en het was geweldig. Aan alle details is gedacht (koffie/thee, douchegel, koelkast, DVD-speler en ruime keus uit films). Het ontbijt is zeer uitgebreid en je kunt genieten van de sfeer van de rest van het huis. Het NS treinstation ligt op ca. 300 meter, dus je kunt overal naartoe (bijv. Zwolle of Deventer). Hele lieve en behulpzame gastvrouw die je alle privacy gunt!

heel goed verzorgd!

Helen Walstra
1-8-2014

We hadden de romantische kamer gevraagd maar kregen de Barokkamer, deze was ook prima. Prachtige badkamer, TV en DVD op de kamer en koffie en thee-faciliteiten. Het ontbijt was heerlijk, erg uitgebreid.

Minpuntje is de steile trap naar boven!

Superadres

Hennie&John
16-9-2012

We waren er maar 1 nachtje maar we komen graag weer. Wat een heerlijk huis, tuin, kamer, ontbijt en sfeer! Brandschoon, een perfecte badkamer en een leuke gastvrouw. Het enige minpuntje: de trap naar de kamers is smal en steil.

Prachtige B & B op loopafstand van centrum

Fred en Mieke
9-4-2012

Prachtige B & B, iedere kamer stijvol ingericht en voorzien van eigen moderne badkamer.

Heerlijk en royaal ontbijt

Dit alles voor een vriendenprijsje

Met de auto Sallands Heuvelrug in kwartiertje te bereiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Peel in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.