Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zwaan Raalte

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Zwaan Raalte voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 90 reviews
+28

9.2FenomenaalScore uit 90 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

90 Reviews over De Zwaan Raalte

• 9v.d.Geest07-10-2022

Zeer aanbevelenswaaardig

Gezellig familiehotel in het centrum met veel winkelmogelijkheden. Vriendelijk en attent personeel. Onze comfort plus kamer was groot met prachtige badkamer. Het ontbijt is gemiddeld van keus. Het 4 gangen diner is van topklasse. Zelden beter gegeten. De diner zaal is vernieuwd en is smaakvol ingericht. De hotel parkeerplaats is wat aan de kleine kant. De kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend en wij komen zeker terug, want de omgeving is schitterend.

• 9Jan09-04-2022

Relaxte dagen in Raalte

Gezellig en sfeervol hotel, waar je meteen thuisvoelt! Geweldig diner, functionele kamers. Ontbijt redelijk, vooral vers bruin brood. (Jam was niet lekker!) Heel mooi vernieuwd restaurant, waar we nog net 1x konden dineren. Stoelen aan de harde kant, maar kussens liggen bij receptie. De huiswijnen (zowel rood als wit) waren erg lekker. Het verwarmd binnenzwembad was heerlijk om enkele baantjes te trekken. Raalte is een gezellig stadje. De locatie langs de mooie Basiliek en pal tegenover het sfeervolle winkelcentrum was super. De wandeling rond Raalte was erg leuk. De wandeling door de Sallandse Heuvelrug vanaf Buitencentrum Nijverdal was super. Zelfs bij harde wind en wat regen!!!! Een bezoek aan kasteel ,t Nijenhuis met beeldentuin (onderdeel Fundatie Zwolle op 5 km afstand Raalte is aanrader. Wij komen zeker terug. Met mooi weer met onze fietsen!!! Gaan we Slingerend Salland nog beter verkennen!!!!

• 9Robert Bakker27-03-2022

Keurig hotel

Via een 3-daags arrangement van een reisorganisator kwamen we bij De Zwaan terecht. Alleen maar positieve ervaringen: personeel vriendelijk en netjes, eten (zowel ontbijt als diner) prima. Leuk: zelf eitje bakken bij ontbijt. Diner was vrij exclusief en creatief opgemaakt. Gebouw lijkt van buiten wat "gewoon", maar met name de eetzaal ("gelagkamer") is heel stijlvol ingericht als een oude kasteelkelder. De kamers lijken al wat ouder te zijn, maar zijn keurig schoon. De bedden zijn vrij zacht, maar we hebben er die 2 nachten goed op geslapen. Goed-werkende airco (hoewel we die niet nodig hadden). In de kelder is een klein zwembad, waar je gewoon in je kamerjas naar toe kunt lopen. Jammer dat er per kamer slechts 1 kamerjas is. Gelukkig was het in het water niet druk, anders is het badje gauw te klein. Er wordt ook gezwommen door mensen die in de buurt wonen. Helaas was het Turks stoombad buiten bedrijf.

• 10Paul en Wil Korten07-11-2021

Fantistisch

We hadden een 3 daags wild arrangement geboekt. Het was een geweldig arrangement. De gerechten ( gerechtjes ) waren kunststukjes, mooi opgemaakt op het bord en zorgvuldig bereid. Een ster waardig. De service, uitstekend.

• 7Truus27-07-2020

Super dagen gehad

Fijn hotel. Mooie ligging helaas naast de kerk. Corona regels werden goed toegepast. Mooie kamer heerlijk gegeten. Lekker gezwommen via afspraak. Onvriendelijke eigenaar. 1 badjas voor 2 personen

• 8Florie27-06-2020

Heerlijk ontspannend en genoten van de omgeving

Ik had een 3-daags arrangement geboekt. Werd vriendelijk ontvangen bij de receptie, ik was te vroeg (wat ik wist), maar kreeg gelijk 2 fietsroutes mee en kon dus de omgeving gaan verkennen. Na 15 uur ingecheckt, prima kamer, goed bed, mooi sanitair. Tijdens, het goed verzorgde, diner beide dagen lekker op hun terras gezeten. Er werd ook genoeg rekening gehouden met de Corona-regels. Ontbijtbuffet was voldoende. Vriendelijk personeel. Samengevat ...... ik heb genoten van mijn verblijf !!!

Een top verblijf gehad met een 3-daagse Salland arrangement. Spontaan vriendelijk, behulpzaam personeel met uitgebreide info over de omgeving en gratis beschikbare fietsroutes. Goede verzorging, nette kamers met een mooi sanitair en goede bedden. Ontbijtbuffet was ruim voldoende. Erbij horende 4-gangen diner over beiden dagen, waren verrassend lekker van een hoogwaardig kwaliteit. Gezellig terras om de dag relaxed af te kunnen sluiten. THNX

• 9Aad en Astrid21-06-2020

Top weekend gehad mede door dit geweldige hotel!

• 9Frederiks22-05-2020

Aangenaam verrast!

De hoge waardering is helemaal terecht. Het personeel is vriendelijk en met een luisterend oor. Het eten overtrof onze verwachtingen; echt heel goed. De witte wijn pinot blanc is een absolute aanrader; zelfs een doosje mee naar huis genomen ;-). Men had ons geplaatst in de zogeheten torenkamer met erg veel ruimte en een fijne bad kamer. De kamer was wel erg zonnigwarm, dus zonodig overdag de gordijnen even sluiten. We komen hier - ook al door de fraaie omgeving - vast nog eens terug.

• 10Fam. van der Lubbe20-11-2019

Een prettig verblijf.

Mooie schone kamer. Uitstekend menu. Personeel zeer behulpzaam.

• 8Willem Brink10-08-2019

Dit was onze 4e keer.

Ruime kamer, goede bedden, grote badkamer met ligbad. Keuken brengt mooie en smakelijke gerechten. Wijnen die weer eens anders zijn dan de gebruikelijke. Ruim terras met mooi zicht op het centrum.

Hotel De Zwaan Raalte info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum0.01 km