Hotel De Zwaan Raalte

84 reviews over Hotel De Zwaan Raalte

• 2019
    10Fam. van der Lubbe20-11-2019

Een prettig verblijf.

Mooie schone kamer. Uitstekend menu. Personeel zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Willem Brink10-08-2019

Dit was onze 4e keer.

Ruime kamer, goede bedden, grote badkamer met ligbad. Keuken brengt mooie en smakelijke gerechten. Wijnen die weer eens anders zijn dan de gebruikelijke. Ruim terras met mooi zicht op het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Kyara10-07-2019

Nooit meer

Bij aankomst van het hotel al niet vriendelijk ontvangen. De kamer zelf viel niet tegen, wat klein maar prima voor 2. De badkamer was schoon, kamer zelf was stoffig. Kon onze naam in het stof op de meubels schrijven. Ook de bedden zijn heel zacht en ver ingezakt. Het ontbijt was karig, weinig keuze. Of je moest meteen 's morgens er zijn, of pas halverwege wanneer er aangevuld werd. Was je later, had je niks. Verder 2x op het terras van het hotel gezeten, 1x helemaal geen serveerder gezien, 1x een van de eigenaren waarbij we erg onvriendelijk werden ontvangen en bij het betalen van het drankje de service ver beneden maat was.. Op de ochtend van uitchecken werd er al vroeg op de gang lawaai gemaakt, bij het naar buiten komen van de slaapkamer bleek dat ze daar bezig waren met een renovatie die ons niet gemeld was. Bij het uitchecken wél vriendelijk geholpen door de mede-eigenaar. Al met al komen wij hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Koos en Matty Poelma26-01-2019

Gewoon goed en heeft aan onze verwachtingen voldaa

Leuk hotel .... Prima 3 gangen diner...het vastgesteld menu was niet onze favoriet en vroegen naar zalm en de ober zou navragen en geen probleem en hebben er van genoten...top! De kamer was royaal en had ook een bubbelbad. Wij deden dit hotel aan voor ons rondje Twente.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Fred Dankelman25-01-2019

Langs deze weg wil ik mijn waardering uiten voor het aangename ; “Kerstarrangement” Welke wij hebben mogen beleven bij ; Hotel “De Zwaan “in Raalte van de familie Poppe. Vanaf de aankomst 24 December t/m.26 December 2018 heeft de Familie Poppe Ons een aangenaam verblijf bezorgt; Totaal waar voor zijn geld, en zeker een aanrader;

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Mevr. Antoinet Cramer23-11-2018

Geweldig

Heel gastvrije en prettige bediening. Het voelt als thuiskomen. Het eten is werkelijk verrukkelijk en van hoge kwaliteit. Een hotel om aan te raden

Gereisd met partner in november 2018

• 9Frans08-10-2018

Super adres om te genieten van Salland

Uitstekend gelegen familie hotel met vriendelijk, gastvrij en attent personeel. Prima locatie zowel in het centrum, van Raalte als voor (fiets)tochtjes in de omgeving. Prima Turks stoombad en zwemfaciliteiten. Uitstekende gerechten, ook voor vegetariërs wordt er een top kwaliteit voorgeschoteld.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10T.loijen08-08-2018

Prima verblijf

Het is een prima hotel. Perfecte ligging . Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Hotelkamers zijn super schoon. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Heerlijk ontbijt en diner. Kortom een prima verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9G.A. van Dorland30-06-2018

We hebben er 3 dagen genoten erg gastvrij heerlijk ontbijt vooral dat je lekker zelf je eitje met spek kon bakken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Evert van Halm30-06-2018

Uitstekend

Erg fijn en mooi familiehotel, ontzettend aardig personeel, zeer vriendelijke eigenaar . S'avonds heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Kortom een no nonsens hotel waar je je echt thuis voelt.

Gereisd met partner in juni 2018

10 tips over Hotel De Zwaan Raalte

• Hennie van Gerwen, 26-10-2013

De 4 kamers die wij hadden waren erg mooi en groot. Enkele vrienden hebben gebruik gemaakt van het binnenzwembad en de stoomcabine. In Raalte kun je fijn winkelen in het kleine centrum, waar ook enkele leuke café's liggen. De Hanzesteden Deventer, Zutphen, Hattem en Zwolle zijn zeker een bezoek waard. In Hattem hebben we het Anton Pieck museum bezocht, dat in het leuke centrum ligt. S'avonds stond een keurig gedekte tafel voor ons klaar voor het diner, waar wij 2 avonden van mochten genieten.

• Peter de Gans @ Ingrid Hollegien, 07-11-2011

Bestel hier eens een glaasje rose cava. Feestelijk en heel wat plezieriger op de tong dan de gemiddelde champagne.

• Liset, 19-01-2013

Het ligt letterlijk in het centrum van Raalte maar daar heb je absoluut geen overlast van. Lekker centraal gelegen ten opzichte van Zwolle en Deventer. Veel winkels in de buurt en leuke restaurantjes om een hapje te eten. Ook de omgeving is werkelijk prachtig te noemen.

2 vragen over Hotel De Zwaan Raalte

• Leonie, 06-06-2019

weigeren/ discrimineren, ongastvrij voor blinden

Mensen worden geweigerd die afhankelijk van een geleidehond zijn.Ze denken daar de regeltjes zelf te bepalen terwijl het sinds juli 2016 bij wet geregeld is dat geleidehonden niet geweigerd mogen worden.Te gek voor woorden en is in strijd met de wet!Het mooiste zal zijn dat ze zelf eens afhankelijk worden van een geleidehond en dan eens ervaren hoe dit soort situaties dan voelen voor degene...Maar goed,je wenst een ander niet toe dat hij blind is. Hopelijk worden daar de ogen eens goed geopend!

• Anneke, 26-06-2017

Fietshuur

Kun je hier ook fietsen huren?

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats