Punthorst

Reviews over Punthorst

Fantastisch geweldige camping

Familie Weijgertze,
    13-1-2019

Wij komen al 7 jaar op deze camping. Eerste drie jaar hebben wij een stacaravan gehuurd van de camping zelf. Nu staan wij al vier jaar met onze caravan op een seizoen plaats op de camping. Sinds dat wij een eigen caravan hebben op een seizoen plaats. Komen wij er iedere vakantie. Zoals meivakantie, zomervakantie en herfstvakantie. Iedere feestdag zijn wij ook op de camping Rollecate te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

prima natuurkampeerterrein

Huub,
    17-9-2016

Mooie tentplekjes in het bos, beschut en redelijke privacy. Kleine, rustige camping. Sanitair is eenvoudig. Bij een volle camping wel 'rijvorming'. Het is jammer dat er bij zo'n camping in het bos toch nog een vrij drukke autoweg is te horen. Aardige boswachter. Prima basis voor fiets- en wandeltochten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Spontaan ontvangst in authentieke villa Rollecate

G. Herrewijnen-Vos,
    14-6-2016

Een prachtige authentieke villa met een oprijlaan geflankeerd door bloeiende rododendrons. Na een hartelijk ontvangst door Truus en Ben Keyzer werden uitgenodigd om in de serre een wijntje met hen te drinken. Door hun spontane en open houding voelde het direct goed en de tijd vloog om. We moesten ons haasten om nog op tijd een restaurant te vinden. Op advies van het echtpaar de Keyzer hebben we gegeten bij Grand Café Restaurant De Viersprong in Nieuwleusen.

Terug in villa Rollecate toonde Truus onze kamer met zeer ruime badkamer en vroeg ons of we beneden nog wat wilde komen drinken. Na een goede nachtrust op prima bedden, hebben we genoten van een uitgebreid ontbijt dat meer richting brunch ging.

Een overnachting in B&B Rollecate is echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Kleine groene Camping

Vincent,
    22-8-2014

De dassenburcht is een leuke groene camping, vlakbij is een meertje, op de camping zelf zijn er wat speeltoestellen voor kinderen. De camping is mooi opgedeeld in kleine veldjes. Zoals bij alle groene campings is het sanitair matig.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Geweldig genoten !!!

Frank en Ida,
    28-2-2009

Tijdens de feestdagen hebben wij met onze 2 kinderen 2 weken doorgebracht in dit gezellige vakantiehuisje. We hebben ons prima vermaakt. Genoten van de natuur in de omgeving waar we heerlijk konden wandelen in de Zwarte Dennen. Het huisje was sfeervol ingericht en ook de keuken was van alle gemakken voorzien. Voor ons was dit bezoek zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008