Vakantiepark Villapark De Weerribben

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,6

15 tips over Vakantiepark Villapark De Weerribben

Ben Bengevoord, 15-5-2017
Wij hadden zelf fietsroutes gemaakt maar de medewerkster bij de receptie had nog een fietstip voor ons. Route aangepast en door een schitterend natuurgebied gefietst.
Jaap en Riet, 2-5-2017
In de omgeving kun je o.a. varen (fluisterboten, kanovaren, rondvaarten)
peter, 6-3-2017
Er is genoeg te doen in de omgeving zoals een dagje giethoorn , diversen musea en excursies.

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark De Weerribben voor je op een rij gezet:

H de Ruijter, 30-10-2016
bezoek de waterbuffelfarm in Oldemarkt, erg leuk.
Mirjam Bronder, 27-6-2016
Het vriendinnen arrangement is meer dan de moeite waard.
Annemie Nijhof, 30-5-2016
Tip: klimbos. Heel uitdagend. Ligt direct achter het park.

R van Oers, 6-5-2016
Voor de karpervissers onder ons: er is wel een aardige dressuur op deze plas, maar met wat vindingrijkheid is er toch wel mooie vis binnen te halen. Een belangrijke tip in deze, NIET voorvoeren. Succes.
peter_seline, 29-4-2016
Bezoek aan Giethoorn en voor mensen in een rolstoel is een rondvaart met De Groene Wensboot door natuurpark De Weerribben zeer aan te bevelen.
Karin, 20-4-2016
Er is net een nieuw klimbos geopend. Leuk voor de kinderen, maar zeker ook voor oudere personen. Je moet geen hoogtevrees hebben.
Marian, 17-6-2014

Er zijn erg leuke fietsroutes in de omgeving.

Bezoek aan Giethoorn is zeker aan te raden.