Vakantiepark Villapark De Weerribben

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.9Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark De Weerribben voor je op een rij gezet:

226 reviews over Vakantiepark Villapark De Weerribben

• 10Rob van de Bilt16-09-2019

Een aanrader gaan er zeker nog een keer naar toe.

Een zeer mooie en ruim vakantiehuis met ruim perceel. Op het park en er omheen is er genoeg te doen voor jongeren. Als U van rust houd dan zo ik dit zeker aanraden. Tip ga eens met de fluisterboot of rondvaartboot op de weerribben .

• 10Activiteiten

• 7rian06-09-2019

helemaal top

wat een prachtige villa's verhuren ze hier. alles is aanwezig en t is keurig verzorgd

• 1Activiteiten

• 8HRI01-09-2019

Ontzettend mooi gelegen park.

Het is een prachtig gelegen park met veel groen en hierdoor ook veel privacy bij de huisjes. We hadden een vlonder bij het huisje en konden daar fantastisch vissen. Het huisje zelf zag er schoon en netjes uit. Matrassen hadden helaas een kuil, dat ligt niet heel fijn. En voor een 6- persoonshuisje was de vaatwasser aan de kleine kant. Receptiemedewerker was erg kortaf en bij het restaurant moesten we 1 uur wachten op ons eten, terwijl het er niet heel druk was. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben een hele mooie vakantieweek gehad in dit park.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 8anoniem21-08-2019

misschien ooit terug

mooi verzorg park huisjes zijn goed min punt door de weeks hoop herrie van de grasmaaier

• 8H. Van Walsem16-08-2019

Snel weer!

Heerlijk ruimte, rust en natuur. Leuk verblijf gehad in huisje nr. 6.

• 7Onderkomen

Met oudere kinderen

• 3C Meijering07-08-2019

nooit meer roompot

wij zijn op vrijdag 2 augustus aangekomen met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen. Voor het gemak dia avond patat en snacks gehaald bij het restaurant daar. De volgende ochtend begon het, de een na de ander werd niet lekker, misselijk, diarree en overgeven. 's middags bij de receptie nieuw beddegoed gehaald omdat een van de kinderen het bed had ondergespuwd, daar werd verteld dat we daar wel voor moesten betalen, wat we natuurlijk niet hebben gedaan. We zijn op zondag, een dag eerder dan de bedoeling naar huis gegaan, omdat we met zijn allen gewoon niet lekker waren. Ook dit verhaal bij de touroperator gedaan, bij de beoordeling, totaal geen reactie van hun gehad, maar wel de twee setjes linnegoed van de waarborgsom inhouden. Als je op de site van de touroperator kijkt zie je alleen maar positieve beoordelingen, dus vanfaar dat ik het hier maar doe

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Met jonge kinderen

• 8Fam scheve05-08-2019

Geweldig

Super fijne vakantie gehad, fijn huisje met grote tuin 👍🏻

• 6Activiteiten

Met oudere kinderen

• 8Marjo22-07-2019

Mooi park

De huisjes zijn van verschillende eigenaren dus is de inrichting van de huisjes verschillend. De huisjes hebben allemaal een mooie grote tuin waarvan de meeste aan het water liggen, maar je kan niet vanuit alle huisjes vissen. Het is een schitterend park met vriendelijke medewerkers en heel veel geweldige fietsroutes in de omgeving. In het restaurant kun je heerlijk eten. Een grote Coop supermarkt ligt 3 kilometer verder. Dit is een heel leuk stukje om te fietsen.Het is een rustig park als er geen gras wordt gemaaid. Omdat er rondom de huisjes veel gras is hoor je regelmatig de grasmaaiers. In het plaatsje Steenwijk zijn veel goede restaurants en ook leuke winkels.

• 10RIA13-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Een zeer mooi en aangenaam park met prima voorzieningen in een prachtige omgeving om te fietsen!

• 9M.M. Poelen02-07-2019

heerlijke week gehad

rietgedekte villa. Heerlijk koel. Rust, ruimte, comfort. In de natuur. Prima horeca

15 tips over Vakantiepark Villapark De Weerribben

• colinda, 04-09-2013

Het is leuk om elektroscooters te huren en rond te rijden in de omgeving. In Kalenberg, ongeveer 10 minuutjes met de auto vanaf het park, kun je een mooie sloep huren om lekker een dagje te varen.

• D cabri, 16-09-2013

Varen in giethoorn in een gehuurde fluisterboot, echt leuk!

• Marian, 17-06-2014

Er zijn erg leuke fietsroutes in de omgeving. Bezoek aan Giethoorn is zeker aan te raden.

7 vragen over Vakantiepark Villapark De Weerribben

• Chantal, 15-02-2018

hond mee

Is er veel mogelijkheid te lopen met een hond in de omgeving? aangelijnd is geen probleem. En is er ook ergens (op het park of in de buurt) gelegenheid voor de hond te zwemmen?

Marjo, 22-05-2018

Op het park zelf kun je heerlijk wandelen met de hond. Naast het park loopt ook een wandelpad waar je heerlijk kunt wandelen. Bij sommige huisjes kan je de hond laten zwemmen. Wel oppassen dat er niemand in de buurt zit te vissen. Hoop maar dat míjn reactie op tijd is.

• Sander, 18-07-2016

Vissen

Zit er ook vis in de vijver achter huisje 18 en mag je daar vissen?

Sandra, 22-07-2017

Wij zijn net terug. Er zit volop klein vis bij je steiger. Karpers ook gespot aan de zijkant van de vijfer. Helaas geen karper gevangen....

van Rooijen, 09-09-2016

Wij zaten in huisje 16 en hebben het over dezelfde vijver, neem ik aan: ja, je mag er vissen en er zat vis in. Kleine visjes, weet de naam niet, en er was ook iemand op karpers aan het vissen (weet niet of hij iets ving....)

Ron, 10-07-2017

iemand bekend hoe het nu met de visstand zit op het park. Wij gaan deze zomer. Verblijven aan de grote ronde vijver.

• maay, 07-01-2015

Vuurwerkvrij

Is er iemand laatste jaarwisseling geweest? en was het echt vuurwerkvrij? We denken erover om het dan hier het eens te gaan proberen... Hebben een hondje die echt superbang is...

Jaeken Carine, 27-05-2016

Sorry, maar wij zijn in mei geweest, maar ik meen mij te herinneren dat er al iemand op zoover over nieuwjaarsavond een review heeft geschreven en dat zij daar geen last van hadden gehad.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen