Vakantiepark Villapark De Weerribben ****

8,6

Weer vandaag5°-4°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark De Weerribben voor je op een rij gezet:

183 reviews over Vakantiepark Villapark De Weerribben in het Nederlands

Aanrader!

..., 7-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Keizerlibel 24 personen. Mooi groot huis, alles netjes en schoon. Van alle gemakken voorzien. Leuke ontvangst met hapjes.

Nadelen:

- Binnenvering-matrassen die niet fijn liggen

- handdoekenpakket bevat 2 handdoeken, karig voor drie overnachtingen

- Keukenpakket bevat theedoek en handdoek, ook karig voor drie dagen / nachten en grote groep

- zwembad is niet echt schoon. Temperatuur in ruimte is te laag, niet prettig.

Team Villapark de Weerribben, Team, 9-2-2018

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie! Fijn dat jullie de woning, ontvangst en hygiëne als goed hebben ervaren. Ook bedankt dat jullie ook wat feedback hebben gestuurd. Handdoekenpakketten, keukendoekenpakketten verhuren wij per stuk, niet per verblijf. Dus mocht u tijdens uw verblijf nog meer benodigd zijn dan kunt u altijd aangeven en meer pakketten bij bestellen.

De opmerking over het zwembad en matrassen gaan we zeker mee aan de slag. Wij zijn afgelopen tijd al aan het testen met verschillende soorten matrassen, dus uw ervaring en opmerking kunnen we goed meenemen.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en review! We hopen dat jullie lang kunnen nagenieten van het weekend weg.

Zeer mooi gelegen park, geschikt voor honden

Esther, 2-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, of met huisdieren. Het park bezocht tijdens oud en nieuw, het park is vuurwerkvrij. De omgeving is heel landelijk, je kan er lekker wandelen en fietsen.
Team Villapark de Weerribben, Team, 3-1-2018
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten Esther! Hartelijk bedankt voor jullie verblijf en voor het delen van jullie ervaring.

Heerlijk de kerstdagen gevierd met ons gezin

Angela, 28-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prachtig huisje, sfeervol en schoon, van alle gemakken voorzien, ruim genoeg voor ons gezin. Rustig en mooi park. Genoeg activiteiten voor met name de jonge kinderen, voor de iets oudere wat minder interessant (onze dochter is 9 en vond de georganiseerde activiteiten niet zo interessant en is ook te oud voor de speelzolder). Vanwege het slechte weer hebben we buiten geen spelletjes gedaan. Het spel Jeugddetentie had ons wel heel leuk gevonden, maar er waren te weinig aanmeldingen om het door te laten gaan helaas, echt heel jammer. Het zwembad is leuk voor een uurtje (het is heel klein en er is wat speelmateriaal zoals matten). Maar omdat we toch al veel in de omgeving gingen doen (Giethoorn, Steenwijk, Slagharen, Adventure Zoo Emmen) en ook gewoon lekker hebben gerelaxed in het huisje met films en spelletjes, vonden we het wel prima zo.
Team Villapark de Weerribben, Team, 29-12-2017

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review Angela! Fijn dat jullie zo hebben genoten van het huisje, park en omgeving.

Jammer inderdaad dat er niet genoeg aanmeldingen waren om het spel jeugddetentie door te laten! Anders was dat zeker een leuke toevoeging aan jullie verblijf geweest.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

Tegenvaller

Douwe, 11-12-2017
  • Onderkomen4

Het huisje (villa 12-16) kwam in het geheel niet overeen met het beeld wat op de website is geschetst. Alles wat oud: versleten meubilair, oude onfrisse dekbedden en kussens, oude viezige (apart bestelde) baby box. De vloer pikte in de keuken en onder de eettafel. In het restaurant zelf een emmer, zeep en dweil moeten halen om schoon te maken (foto's van situatie op aanvraag). Niet fijn, omdat we ook een dreumes van anderhalf mee hadden. Uiteindelijk aangegeven bij de receptie dat dit echt een tegenvaller is. Verder niets meer over gehoord. Ik vind het contrast met de rating op deze site ook erg groot en daarom toch maar deze review. Ik raad mensen aan om voor het boeken even te bellen om zeker te zijn dat het gene wat ze reserveren overeenkomt met de werkelijkheid. Ondanks dat erg genoten van de omgeving.
Team Villapark de Weerribben, Team, 13-12-2017

Beste Douwe, het is jammer om te lezen dat jullie het verblijf op Villapark de Weerribben als negatief hebben ervaren. Het is natuurlijk niet fijn als bepaalde aspecten in een vakantiewoning niet schoon zijn. Ook al is onze receptie gesloten, bel gerust het nummer dat bij aankomst wordt verteld en meegegeven, dan hadden wij het gelijk voor u op kunnen lossen.

Wat niet geheel correct is dat u aangeeft dat u niks meer heeft gehoord van onze medewerkers. U heeft namelijk al een compensatie mogen ontvangen (voordat u deze review heeft geplaatst) betreft de schoonmaak en babybox.

Bedankt voor het delen betreft de tip het bellen. Gasten kunnen ook op onze site de parkplattegrond bekijken en zo per woning de foto’s van elke woning bekijken. Ook in het boekingssysteem staan foto’s per woning afgebeeld. Op deze manieren proberen wij gasten een zo volledig en goed beeld te geven van iedere woning.

Excuses als dat dit voor u niet geheel duidelijk was en dat uw verwachtingen tegenvielen. Toch fijn dat u toch heeft kunnen genieten van de omgeving!

Hartelijke groet,

Team Villapark de Weerribben

Fantastisch huisje we komen zeker weer!!

Karlijn Leentvaar, 20-10-2017
  • Onderkomen8

Geweldig huisje van alle gemakken voorzien, en neem je hengel en badpak mee!!
Team Villapark de Weerribben, Team, 23-10-2017
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling Karlijn! Graag tot een volgende keer!

mooi accommodatie met een super ligging

Familie Luik, 6-10-2017
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met mooie accomodaties.Voor bepaalde groepen zou het fijn zijn dat er een aparte douche zou zijn.Nu moet je douchen in bad wat gevaarlijke situaties kan geven.
Team Villapark de Weerribben, Team, 8-10-2017
Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Luik! Dat kan inderdaad voor vervelende situaties zorgen. Er zijn ook woningen die een aparte douche hebben. Voor de volgende keer kunt u ons gerust even bellen of per mail informeren hier over! Dan kunnen wij u adviseren welke woning dan het meest geschikt is.

Prima verblijf totdat..

G. Zegers, 6-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Fijn park om te verblijven. Fijn huis en prima broodservice. Helaas werd ons verblijf onderbroken door het hartinfarct van mijn moeder en moest de reis onderbroken worden door opname in het ziekenhuis. Derhalve eerder uitgecheckt. Jammer dat het park ons voor de niet genoten dagen een voorstel deed om de dagen op een ander moment nog eens kosteloos in een weekeind in te halen.Het park heeft haar medeleven betuigd, maar de afwikkeling van de vakantie erg zakelijk. Gelukkig gaat het goed met mijn moeder.Dat is voor nu het belangrijkste.
Team Villapark de Weerribben, Team, 8-10-2017

Wij willen jullie bedanken voor het achterlaten van deze review! Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met uw moeder, gezondheid is in dit geval inderdaad het belangrijkste!

Betreft de afwikkeling die u als erg zakelijk hebt ervaren, kunnen wij inderdaad voorstellen dat dit zo kan over komen in zo'n persoonlijke en nare situatie.

Maar helaas kunnen wij niet instaan voor alle nare gebeurtenissen en de gevolgen hier van voor onze gasten. Dit is ook een reden waarom wij gasten ook adviseren om een reis- en of annuleringsverzekering af te sluiten. Want ook al ga en wil je er niet van uit gaan dat er iets gebeurt, het kan altijd onverwachts gebeuren.

We hopen dat jullie moeder weer goed herstelt en veel beterschap gewenst namens het gehele team van Villapark de Weerribben

Fantastische lokatie en omgeving,

Bep Buijs, 30-9-2017
  • Onderkomen10

Als je van de natuur, van fietsen en wandelen houdt kom je tijd te kort, ook heel leuk was het spel : Prison Break: wat je ook vanuit hier kan doen.

Wil hier vast nog een keer heen!!!

Team Villapark de Weerribben, Team, 3-10-2017

Wat worden wij blij van deze beoordeling Bep! Dat is een goed teken dat jullie tijd te kort hebben gehad, zeker een reden om dit park nogmaals te komen bezoeken!

Fijn dat jullie ontsnapt zijn en veel plezier hebben beleefd aan Prison Break. We geven het door aan onze collega's van de escape room!

Bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

Fantastisch!!

Margriet Beene, 15-9-2017
  • Onderkomen10

Mooi huisje en echt schoon!! Mooie tuin met vissteiger. Veel vissen gevangen!! Lekker gegeten bij restaurant!! Mooie omgeving om te fietsen. Kortom super vakantie gehad!! Wij komen zeker terug!!
Villapark de Weerribben, Team, 19-9-2017

Hallo Mevrouw Beene,

Allereerst hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige review. Wat zijn wij blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw vakantie op ons park! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Fijn huisje op mooi rustig park

Yvette, 11-9-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben door het slechte weer niet van alle faciliteiten kunnen genieten, maar het Parkinson zeker een aanrader.
Villapark de Weerribben, Team, 12-9-2017

Hallo Yvette,

Wat jammer dat het weer niet mee zat tijdens jullie verblijf. Dit maak het natuurlijk wordt om van alle faciliteiten gebruik te maken. Desondanks erg fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Wij hopen jullie nogmaals een keertje te mogen verwelkomen & dan mét mooi weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Weerribben in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Weerribben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Weerribben scoort een 8.6 uit 10 op basis van 183 reviews.