Tijdelijk €25 aanbetaling

Huis in 't Veld

9.8FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Huis in 't Veld

• 10Koop en Anneke Bosscha30-08-2021

Wij zijn de maanden mei en juni weer tot grote tevredenheid op deze heerlijke rustige camping geweest. We komen hier al jaren om te genieten van de schitterende omgeving en om te wandelen te fietsen en om de natuur te fotograferen. Hele prettige eigenaren die altijd bereid zijn om te helpen wanneer het nodig is. Het sanitair wordt keurig schoon gehouden! De wifi is prima!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Gerard17-04-2019

Heerlijke plek

We komen hier vaker. En nu met dit mooie voorjaarsweer is het helemaal super. Alles ligt er weer prima bij. De nieuwe overkapping van het toiletgebouw completeert het plaatje. Wat een ruimte en wat een rust. We komen hier vaker.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Smit10-09-2018

Mooi, maar wel wat verkeerslawaai.

Een mooi gelegen camping, met een rustieke, landelijke uitstraling. Vriendelijke eigenaar, sanitair is beperkt, maar heel schoon. Helaas hadden wij nogal last van verkeerslawaai (andere gasten hadden daar geen probleem mee). Ook het dorpsfeest van Oldemarkt zorgde drie avonden lang voor muziek. Daar moet je van houden ....

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jan03-08-2016

Heel fijne camping

Mini-camping met maxi plaatsen: door de ruime opzet heb je veel privacy in een zeer rustige omgeving. Het sanitair is ook "mini" in die zin dat 2 toiletten (en enkele urinoirs) en 2 douches voor een camping met 15 plaatsen wel erg weinig is. Het sanitair is schoon en verder erg basic. Voor fietsen is er een overkapte schuur maar die stond steeds vrij vol. Een minpunt vonden wij het stookgedrag van één gast. Wij snappen dat mensen willen barbecueën maar eigenlijk niet dat ze van 's middags tot 's avonds aan het stoken zijn, ook al was het wel droog en schoon hout, dat weer wel. Wij stonden er redelijk ver vandaan maar er hing constant een walm van rook in de buurt en om die reden was ik beslist vertrokken als ik dichterbij had gestaan. Vanuit deze camping kun je prachtige fietstochten maken. Het was wel fijn om midden in het hoogseizoen nog een rustige plek te vinden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Joke Scholten11-06-2015

Mooi gelegen minicamping

Mooie verzorgde, beschutte camping. Prachtig gelegen omringd door houtwallen. Ruime plaatsen. 's Avonds heerlijk rondom het kampvuur zitten. Mooie fietsroutes vanaf de camping. De omgeving is er prachtig. Vriendelijke behulpzame eigenaren. Als je van rust en natuur houdt, zeker aan te bevelen!

• 9Joop Witte26-04-2015

Heel mooie camping

Kamperen zoals kamperen bedoeld is. Ruime plekken. Niet allemaal in een rij, maar leuk verspreid over het veld. De camping ligt beschut tussen boswallen. Aardige mensen. Lekker fietsen en wandeling in de directe omgeving. Prima verblijf gehad. Komen zeker terug.

• 9Gerard23-04-2015

Mooie landelijk gelegen camping

Prachtig gelegen tussen de houtwallen. Wat een rust! We houden van natuur, en die is hier genoeg. Veel vogels! Lekker fietsen en wandelen vanaf de camping. Aanrader.

Camping Huis in 't Veld info

Camping-informatie