Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Groepsaccommodatie Résidence de Weerribben

• 9Wendy04-11-2016

Fantastisch verblijf

Zeer mooie, ruime groepsaccomodatie - familievilla.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Marketing, 13-11-2016

Wendy, hartelijk dank voor jullie verblijf en het achterlaten van deze positieve review! We hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten van jullie verblijf bij ons!

• 9L. Heemskerk05-04-2016

Zeer mooie en ruime accomodatie voor 24 personen

Rustig park maar wel met alle faciliteiten die je met een groep wenst. Zwembad is wat klein, maar daar hebben de kinderen geen last van gehad.

Wij zaten in de 24 persoonswoning en was echt ruim genoeg met z'n allen en het zag er mooi uit. Heerlijk grasveld ook om de woning!

• 8Activiteiten

Marketing, 06-04-2016

Familie Heemskerk, bedankt voor het delen van jullie ervaring met onze groepsaccommodaties op Zoover! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad met zijn allen. Met vriendelijke groet, team Résidence de Weerribben

• 9familie van z29-02-2016

fantastisch verblijf! Erg luxe en ruim!

Waterjuffer: erg mooi huis, royale slaapkamers met douche en tv. Echt een aanrader als je met een groep tot 16 personen iets zoekt. zwembad wel wat klein, maar met kleine kinderen prima.

• 8Activiteiten

Marketing, 09-03-2016

Wij willen u bedanken voor deze beoordeling en nogmaals bedanken voor jullie verblijf in onze groepsaccommodaties! Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, Team Résidence de Weerribben

• 10Jannie18-12-2015

Superaccommodatie

De Keizerlibel is een geweldige accommodatie om met een grote groep te verblijven. Prachtig ruim huis met ruime slaapkamers, mooie zithoeken, goed om bij elkaar te zitten maar ook genoeg plekjes om even rustig apart te zitten. In de keuken alles aanwezig om voor een groep te koken. Mooie ligging met heel veel privacy. Kortom een aanrader,

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Marketing, 19-12-2015

Bedankt Jannie voor de moeite om een beoordeling over jullie verblijf in een van onze groepsaccommodaties te schrijven! Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Résidence de Weerribben

• 9Fam. de Vries01-07-2014

Prachtige familiehuizen: beter kan bijna niet!

We zijn hier met de hele familie geweest. In één woord Geweldig! De familiehuizen zijn splinternieuw en dat is ook te zien. Ruime woonkamers met sfeerhaarden voor een knusse sfeer waar je je meteen thuis voelt, grote woonkeukens met genoeg plek voor de hele familie zodat je met elkaar aan een tafel kunt eten. Wij zijn in verschillende groepsaccommodaties geweest maar hier vonden we het echt geweldig. Wat wij erg fijn vonden was dat de slaapkamers voor 2 personen waren, zo had je ondanks een familieweekend toch nog de nodige privacy als stel :-) Ook de flatscreen tv's op de slaapkamer waren een uitkomst ! Omgeving is prachtig, maar dat kan ook niet anders omdat je je binnen enkele minuten al in natuurgebied de Weerribben bevindt. Wij hebben met de hele familie een dag fietsen gehuurd, voor zowel kinderen als senioren. Dit werd ook top geregeld bij de receptie. Op het park waren de kinderen niet uit het zwembad te slaan en ook het eten en de bediening in het restaurant waren goed!

• 9Activiteiten

Vakantiepark Groepsaccommodatie Résidence de Weerribben info