Camping De Houtwal

148 reviews over Camping De Houtwal in het Nederlands

Heerlijk

J.van rems
13-6-2018

Vriendelijke ontvangst. Uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving.

Omgeving is bijzonder fietsvriendelijk en mooi.

Echtpaar 75+
2-6-2018

Prima ligging, prima plekken.

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Jos en Trees
30-5-2018

Ik kan geen minpunten bedenken. Het is gewoon een schitterende camping, we komen zeker nog eens terug.

Prima camping. Tot de volgende keer!

Dhr de Jong
29-5-2018

3 aansluitende weekenden, totaal 11 overnachtingen. Mooie rustige camping en ruim opgezet. Veel info verkrijgbaar over de omgeving, met tips voor uitstapjes en zelf beschreven fiets- en wandelroutes.

Johanna en Theo zetten zich volledig in om de camping 'goed' te hebben en houden. Sanitair-gebouw is prima en goed schoon gehouden, gratis douchen en heet water voor de afwas. Wifi reikte t/m het 3e veld.

Wij komen graag terug en kunnen De Houtwal aanbevelen voor de rustzoekers.

Prima verblijf voor herhaling(en) vatbaar.

Therese
29-5-2018

Een heerlijke rustige camping waar je bij aankomst vriendelijk ontvangen wordt.

Geweldig

B.Vonk
29-5-2018

Uitstekend sanitair, veel mogelijkheden om te fietsen fietsroutes aanwezig, vriendelijke eigenaren.

Het was fantastisch en komen zeker terug.

Rikie Pinkert
26-5-2018

De ontvangst was hartelijk en de voorzieningen zien er altijd goed verzorgd uit!

Fantastisch 👍👍

Fam: Jan.
26-5-2018

Wij hebben hier 14 dagen op deze mooie en schone camping gestaan. Het sanitair is van goede kwaliteit met goede en ruime douche cabine. Verder kan ik mij geen negatieve dingen bedenken.

Natuurlijk!

Peter lauteslager
14-5-2018

Mooie, rustige camping, zeer goed onderhouden, gastvrije eigenaren, fenomenale ligging.

Voor herhaling vatbaar.

van Lier
12-5-2018

Heerlijke week met schitterend weer op een leuke locatie. Mooie omgeving met heerlijke wandelmogelijkheden. De omschrijving op de website kwam overeen met het geen we op de camping aantroffen. Mooie verzorgde velden, plaatsen en goed onderhouden sanitair.

We waren weliswaar de jongste bezoekers maar dat kon ons niet deren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Houtwal in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Houtwal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Houtwal scoort een 9.63 uit 10 op basis van 149 reviews.