Camping De Houtwal

158 reviews over Camping De Houtwal in het Nederlands

Fantastisch !!!!

Leo en Marieke van der Meer
13-8-2018

Een prachtige, schone camping. Zeer schoon en goed onderhouden sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Mooie ruime plaatsen, tegelterras voor de caravan. We komen vast nog een keertje terug !!

Voor herhaling genoteerd.

Kuiper
30-7-2018

Prima kamping alles in orde geen klachten ruime plaatsen met verharding goed waterpas van caravan zonder hulpmiddelen.

Fantastiach

Henk en partner
23-7-2018

Niets dan lof! Mooie plaatsen, super (schoon) sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenares.

Komen zeker weer!

de camping is een aanrader

cor en ineke
18-7-2018

mooie nette en schone camping in een mooi omgeving.

voor ieder wat wils, het mooie glooiende landschap bij steenwijk,

de wateren rondom blokzijl en giethoorn en natuurlijk de

weldadigheids kolonies

Heel mooi en zeker om nog een keer terug te komen

Johan en Jose van den Burg
13-7-2018

Een heerlijke camping in een heel mooie omgeving. Vriendelijk ontvangst en prachtige plekken met schoon en voldoende sanitair.

Voor ons een perfecte camping.

Paul Blom
10-7-2018

Heel vriendelijke en behulpzame mensen. De receptieruimte is de gehele dag open en daar liggen op een tafel een paar dagbladen voor de vakantiegangers om daar te kunnen lezen. Tevens is deze ruimte voorzien van veel informatie en folders, zelf gemaakte fiets- en wandelroutes in diverse afstanden door een omgeving die daar uitermate geschikt voor is. Waar we dan ook bijna dagelijks dankbaar en met veel plezier gebruik van hebben gemaakt.

Mooie, zeer goed verzorgde camping, met grote plaatsen. Voldoende en schoon sanitair. Toiletten voorzien van toiletpapier en elk met een eigen fonteintje. Mooie ruime douches met thermostaat kranen en doucheslang. Alles echt keurig, (bijna lux te noemen) en schoon.

Klein minpuntje dat je dagelijks opnieuw moest inloggen op de Wifi en dat deze soms wel eens even uitviel.

Geweldig

Henk
2-7-2018

Prima SVR camping, prijs kwaliteit een 10. Vriendelijke ontvangst, goede tips voor uitjes en uitmuntend sanitair. Extra service geen probleem. Wifi uitstekend, alleen even lastig opstarten, via inlogscherm.

We hebben het "Super"gehad!

Tiny en Herman Welman
29-6-2018

Wat een "Geweldige Camping" en wat een aardige mensen!

Super schoon sanitair en prachtige staanplaats!

Mooie omgeving om heerlijke fietstochten te maken.

Prima en voor herhaling vatbaar

Harry en Wies
27-6-2018

Een heerlijke vakantie gehad op deze gastvrije camping. Alles prima voor elkaar. Mooi schoon sanitair. Mooie ruime campingplekken, prima internet. Op alle vragen is antwoord door de vriendelijke eigenaren.

Heerlijk

J.van rems
13-6-2018

Vriendelijke ontvangst. Uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Houtwal in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Houtwal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Houtwal scoort een 9.65 uit 10 op basis van 158 reviews.