Camping De Houtwal

171 reviews over Camping De Houtwal in het Nederlands

Fantastisch!

Jan Jaarsma
13-10-2018

Wij vinden de Houtwal onze favoriete overnachtingsplek als wij bij de weerribben zijn. Mooie rustige plekken. Goede voorzieningen.

Aantebevelen voor iedereen super

Mieny en partner
4-10-2018

Alles was prima voor elkaar de rust ruimte en super schoon

Zeer vriendelijke en gast vrije camping eigenaren.😂👍

Leendert Rosebooom
20-9-2018

De Houtwal is een mooi gelegen camping met faciliteiten die voor ons belangrijk zijn te weten:Goede schone sanitaire voorzieningen_douches met een goede srltraal water enzonder 50 cents muntjes _ Zeer ruime rustige staanplek en parkeer faciliteiten voor de auto en niet te vergeten de grote schuur voor stalling van onze elektrische fietsen met aansluitingenvoor de fiets accu,s_Plus de persoonlijke betrokkenheid van de camping eigenaars_Kortom

Familie.Smaal
20-9-2018

Het is een prachtige camping,ruime plaatsen vriendelijke beheerders, alles tiptop in orde.

Echt genoten deze dagen

Keurige Camping

Frederik en partner
12-9-2018

Zeer netjes en vriendelijke eigenaars.

Ruime mooie plekken en netjes sanitair.

We komen zeker weer terug.

Prima

P&G
2-9-2018

Rustige en schone camping voor met name senioren. Kinderen zijn zeker welkom maar er zijn geen speeltoestellen aanwezig. Toen wij onze kleinzonen op bezoek hadden hield de eigenaar op verzoek rekening met het middagdutje van de jongens door het grasmaaien uit te stellen.

al het sanitair kraak helder altijd schoon

roseboom
28-8-2018

mooie rustige camping het aan bevelen waard

Voor herhaling vatbaar

Hein en Yke
28-8-2018

Heerlijk rustige camping , prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten

fijne fiets tochten gemaakt.

Fam.Gaasbeek
26-8-2018

Een heel goed verblijf. Leuke camping met buiten gewoon goed sanitair.

vergeet je fiets niet, want de natuur is prachtig.

fam.J. de V.
26-8-2018

mooie. nette. rustige camping.

hulpvaardig en correct.

mooie fietsroutes in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Houtwal in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Houtwal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.