Camping De Eikenhof

Camping De Eikenhof
8,9

16 tips over Camping De Eikenhof

M Brongersma, 21-6-2015
Ik zou de tentclampings aan bevelen
M van Mierlo, 21-5-2015
Dicht bij de hunebedden en giethoorn
Michiel, 12-5-2015
Zeker eens langs gaan en genieten van deze mooie camping

e.notenboom, 5-5-2015

Fluisterbootje huren in Giethoorn.

Rondvaart is ook erg leuk; veel uitleg over het ontstaan van Giethoorn.

Rinie, 17-5-2014
Starterspakket met bv. Schoonmaakmiddelen
Oosterveld, 3-4-2014
Leuk v.a.seizoen 2014 gratis Wifi en voor alle toeristische kampeerders ook gratis douchen en warm water. Ook zit stroom en aansluiting voor kabeltelevisie bij de prijs in. Animatieteam aanwezig in de weekenden en schoolvakanties vanaf 18 april t/m 31 augustus. Prijs voor 2 personen in het hoogseizoen slechts€ 25,- all inn. 4 personen € 35,-

Oosterveld, 9-11-2013

Huur ook eens een mooie Bosvilla,

Lekker luxe kamperen. Goede bedden, een eigen toilet, warm water en een gezellige pellet kachel.

Ook voor de prijs hoeft u het zeker niet te laten.

huub elly, 4-9-2013
de fietsweek is zeker aan te bevelen
Fam. Bosma, 23-7-2013
Huur eens een fluisterboot. Een goede manier om de Weerribben nog beter te verkennen. Kinderen vinden het vaak een feestje om te varen. Vanuit Kalenberg heb je diverse mogelijkheden.
Lanjouw, 5-9-2012
Het varen met een fluisterboot door de weerribben is meer dan geweldig, fietsen door het land van Steenwijk in een woord fantastisch.

Onze bezoekers bekeken ook: