Camping De Eikenhof

Camping De Eikenhof
8,9

463 reviews over Camping De Eikenhof in het Nederlands

Wij hebben het zogenoemde Vader-Zoon arrangement gedaan; een pakket van sportieve activiteiten in de mooie omgeving en lekker eten in het restaurant op de camping. Dit was werkelijk verrassend goed! Ondanks dat al vooruit betaald is, wordt er totaal niet flauw gedaan. Grote pizza’s, enorme spareribs met side-dishes en ook de fietsen kregen we mee zolang we wilden. De behulpzaamheid en flexibiliteit van het personeel was ook super. En mijn zoon en ik kijken dan ook terug op een geweldige tijd.

Zeer zeker een aanrader

A S M Hendrickx.
13-8-2018

Mooie camping geweldige mooie omgeving (Giethoorn -Weerribben)

Ruime comfort plaatsen. Niks op aan te merken. Alleen 2e week Jullie nog erg stil.

(nog veel vrije plaatsen)Ook de service van de gebroeders prima.

Enig minpuntje lange wachttijd bij het cafetaria.

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Alwie
13-8-2018

Mooie goed verzorgde camping met uitmuntend sanitair,

Vriendelijke en accurate receptie

Erg leuk

Tiggelman
13-8-2018

Gezellige camping met vriendelijk personeel

Goede camping in een mooie omgeving.

Simon
13-8-2018

Gezellige familie camping waar veel wordt georganiseerd voor de bezoekers. Vriendelijke ontvangst door behulpzaam personeel. Prima sanitair! Op de zaterdagavond bleef het wel heel erg lang (tot 2 uur 's-nachts) erg rumoerig door de georganiseerde spooktocht.

Hele mooie, schone en gemoedelijke camping.

Hannie
12-8-2018

Een geweldige vakantie gehad. Mooie camping met goede faciliteiten. Hele schone douches en toiletten. Leuke broodjes service. Alles aanwezig voor een top vakantie. De eigenaren verdienen een groot compliment!!! Het klimbos ernaast is een aanrader. Zo goed aangelegd. Kortom wij kunnen niets negatiefs bedenken.

Ruud visser
6-8-2018

Een fijne camping met vriendelijke eigenaren mooi schoon toiletgebouw

Zeer mooie camping. Heel gastvrij en vriendelijk alsmede de bediening in het restaurant. Wat wij niet hadden verwacht is hoe mooi het daar in de omgeving is om te fietsen en te wandelen. Kortom niets op aan te merken,wij hebben het heerlijk gehad en willen zeker nog een keer terug komen op deze camping.

Familie G
5-8-2018

Schone camping. Vriendelijk personeel, vriendelijke mensen. Leuke animatie voor de kinderen en genoeg te doen in omgeving. Kinderen vonden de kinderboerderij heel erg leuk. We hebben een super week gehad.

Fantastisch, zeker voor hehaling vatbaar

Annemie en Paul Smedts
4-8-2018

Wat een fantastiche camping met alle faciliteiten zoals een prachtig zwembad,broodjes service,lekkere cafetaria en een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Super vriendelijke medewerkers en superschoon sanitair en wat een geweldige ligging in de mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Eikenhof in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Eikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Eikenhof scoort een 8.85 uit 10 op basis van 463 reviews.