Camping Minicamping Erve Beernink

8,4

15 reviews over Camping Minicamping Erve Beernink in het Nederlands

goed en leuke minicamping

antoine Timmermans, 12-9-2017

Men kan hier echt tot rust komen en doen wat je zelf wilt eigenaar sta voor iedereen klaar en is bijzonder behulpzaam

prima camping

arnold en riet, 22-6-2017

gastvrije ontvangst. Tussen hemelvaart en pinksteren veel ''vaste''gasten. gezamenlijk koffie drinken na het Klootschieten (niet op de stier) en BBQ op pinksterzaterdag met alle gasten olv van boer en boerin. wij hebben met veel plezier hier 14 dagen gestaan. ook voor mooie fiets- en wandeltochten oa in het grensgebied met duitsland. Gronau heeft een gezellig centrum. In Losser goede horeca en winkelvoorzieningen. Prima adres voor 50+ ers.

Fantaties

Wim en Yvonne de Boo, 4-3-2017

Goede ontvangst Gezellig Boer en Boerin veel uitzicht goede en schone plekken een echte aanraden om daar te kamperen wij kamperen al sinds 2003 en het verveeld nooit top camping wij geven een 10

helemaal perfect

g.haak, 4-8-2014

Rust ruimte netjes en correct. Ingrediënten om trots op te zijn.

heerlijk rustige plek

monicaRosa, 30-8-2011

Erve Beernink....

een plaats waar je tot rust komt.met n prachtig uitzicht op n "levend " schilderij.

Je ziet namelijk de blonde koeien, kalveren, en stier vlak voor je neus....

Vriendelijke eigenaren.....die graag hulp bieden als dat nodig is.

we hebben een fijne vakantie gehad...

Een mooie rustige camping

J.de Jong, 28-8-2011

Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Een mooie omgeving.

Erg mooi plekje tussen weilanden.

Nel en Jan de Bridgers., 16-8-2011

Mooi gelegen in Oost - Twente tegen de Duitse grens aan tussen Losser en

Gronau ( D).

Volgend jaar weer!!!!

Harry en Jacqueline, 21-6-2011

We waren er voor de 3e keer en weer was het gezellig, ontspannen. Johan en Annette zorgen er voor dat het aan niets ontbreekt. Klootschieten, barbequen en "johansparket"in de voor tent. In de omgeving kun je heerlijk fietsen en wandelen. Je boodschappen kun je halen in Losser en Overdinkel of net over de grens in Gronau. In de buurt zijn heerlijke eetgelegenheden. Kortom de 1,5 week ging veel te snel voorbij en we kunnen niet wachten tot volgend jaar.

Gezellig, ontspannen en helend.

Jan Willem en Tiny Stegerman, 6-6-2011

Camping Erve Beernink een gezellig maar vooral rustgevende camping.De rust en warmte die deze omgeving uitstraalt is bijzonder. Volop in de natuur,dicht bij het dorp en enorme mooie fiets en wandelpaden.

Dit was voor ons de 3e keer dat we op Erve Beernink zijn en dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Zal deze camping bij familie en vrienden aanbevelen.

Gezellige plek

J. Harmsen, 12-5-2011

Camping Erve Beernink is een prima camping, ligt gunstig voor fietstochten en winkels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Erve Beernink in Overdinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Erve Beernink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Erve Beernink scoort een 8.35 uit 10 op basis van 15 reviews.