Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Erve Naatsboer in het Nederlands

Grandioos

Groener.
25-6-2019

Hadden een overnachting kadoo gedaan aan een bruidspaar, ( mijn broer)zij verbleven in de finse blok hut. Bij aankomst waren er allemaal witte ballonen langs de op rijlaan opgehangen en stond er voor het bruidspaar champagne klaar. Op aanraden van Ellen hebben wij de volgende morgen samen met het bruidspaar heerlijk mogen genieten van een over heerlijk biologisch ontbijt, het overtrof alles, het werd met veel liefde en aandacht geserveerd ,het was over heerlijk en allemaal vers. Ook het bruidspaar was meer dan tevreden en hebben heerlijk geslapen. Joop en Ellen zijn geweldige lieve mensen die oprecht veel aandacht en tijd besteden aan Hun gasten. Een echte aanrader om hier eens te verblijven.

In één woord fantastisch!

Douwe en Carla Ameland
15-8-2017

Nooit eerder in zo een geweldige B & B gelogeerd. Wat een geweldige gastvrijheid, onderkomen [cottage] en een niet te versmaden weldadig ontbijt met diverse heerlijke biologische produkten. En wat zijn we in de watten gelegd door Ellen en Joop. Wat een fantastisch lief en betrokken echtpaar. We komen zeker terug!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

In deze B&B voel je het goede van het leven

Anna
8-5-2017

Op verwennerij kun je je niet voorbereiden. Laat het maar gewoon binnenkomen. Geniet van de warmte van Joop en Ellen, de prachtige locatie, het heerlijke ontbijt en zuig de gezondheid op. Laat nog wel iets voor ons over, want wij komen terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastische Bed & Breakfast

Maartje
30-8-2011

Erve Naatsboer is een mooie boerderij in Overdinkel met een heerlijke ruime tuin met eigen terras uitkijkend over de weilanden. Het voorhuis biedt alle privacy en zo ook de cottage op het erf. Het ontbijt is heel uitgebreid en gevarieerd. De welgemeende hartelijkheid en service van de eigenaren Joop en Ellen zijn buitengewoon.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Erve Naatsboer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erve Naatsboer in Overdinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erve Naatsboer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.