Bed and Breakfast De Imme

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Perfect!

Cora Sluijmers
27-6-2018

Wij hebben aan weinig woorden genoeg. Het was er geweldig!!!

Wij genoten van: het verblijf, diner, ontbijt en lunchpakket. Alles perfect. Dus....Gaan!

Magisch in alle opzichten

Pim en Reineke
22-10-2017

Er zijn weinig plekken die zo mooi en betoverend zijn. B&B de Imme ligt natuurlijk genesteld in de natuur en biedt een fantastische uitvalsbasis voor boot-fiets en wandeltochten. De rust is ongekend; de gastheer en gastvrouw zijn ronduit fantastisch. Marjo en Wim doen er alles aan om de gasten een warm verblijf te bieden. Een onovertroffen ontbijt met biologische producten en -als je het jezelf wilt gunnen- zeer smakelijke diners. Er is goede koffie, en heerlijke thee, allerlei bier en wijn tegen zeer redelijke prijzen. (Daarvoor neem je geen flesje mee van huis!) De fluisterboot brengt je op betoverende plekken waar de staalblauwe lucht zich scherp afzet tegen de groene grasvlakten. Hollandse luchten rondom je en veel, heel veel vogels waaronder zeer zeldzame. B&B de Imme is een aanrader, net als nationaal park Weerribben - de Wieden.

De Imme is een werkelijk unieke plek, direct aan water, bos, prachtig viswater, van alle gemakken voorzien. Het uitzicht is prachtig, de fietspaden erg goed. Vooral de natuur bepaalt de omgeving. Van fluisterboot, fiets tot badjas, overal is aan gedacht. Luxe kamers en badkamers zijn aanwezig.

Wim en Marjo zijn uiterst vriendelijk, gastvrij en meedenkend. Het ontbijt en avondeten zijn beter als in menig restaurant. Wat een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Imme in Ossenzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Imme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Imme scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.