Géén boekingskosten
NederlandOverijsselOotmarsumHotels OotmarsumHotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )

Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )

NederlandOverijsselOotmarsum

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 155 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 155 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

157 Reviews over Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )

• 8Peek30-09-2021

Prima

Goede ligging van hotel t.o.v. Winkels, restaurants Zeer vriendelijke eigenaars Ruime kamer Goed ontbijtbuffet Fijn om b.v. na een fietsdag heerlijk beneden in heerlijke stoelen te kunnen relaxen Doucheruimte is niet meer van deze tijd, spatscherm tussen wastafel en douchegedeelte zou beter zijn. Alles werd z….nat

• 6Jansen14-09-2020

Niet wat we ervan verwacht hadden

We hadden een comfort plus kamer gereserveerd, dachten dat zit wel snor aan de foto's te zien. Echter bij aankomst werden we naar het naastgelegen fietshotel verwezen. Geen mooi uitzicht, we keken bij de buren in de tuin! De kamer zag er netjes uit, echter van privacy onder de douche of toilet is geen sprake. Een matglazen wandje waardoor je alle contouren ziet maar ook hoort en geen afzuiging. Ik zou daar bij het gedeelte wat nog gerenoveerd moet worden rekening mee houden. Door de gekozen materialen klinkt het geluid heel hard en hol. Wanneer de deur achter op de gang dichtvalt is dit nog duidelijk te horen voor op de gang. Ligging is prima, net buiten de drukte van het dorp. Mooie uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Ontbijt was eenvoudig maar wel netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk en gastvrij.

• 10Fam.Breedveld18-04-2019

Alles was weer prima.

Het was weer zo als altijd. We zijn hier al 15 keer geweest. Eigenaars en Personeel altijd behulpzaam. Kamers en Diner en Ontbijt goed verzorgt. We komen zeker terug.

• 9Yolan Schroeder24-02-2019

Bijzonder aangenaam verblijf

Een bijzonder aangenaam verblijf. Zeer gastvrije ontvangst met een kopje koffie. Ruime rolstoelvriendelijke kamer. Voor mij voldoende aangepast met beugels en inloopdouche. Douchestoel kon ik ook krijgen. Het eten was erg lekker, de porties ruim en de prijs/kwaliteit is uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Fam.Breedveld05-09-2018

Het was weer Prima.

Eigenaren en Medewerkers Altijd behulpzaam. Ontbijt en Diner goed verzorgt. Kamer prima in orde. Wij komen hier al jaren

• 6Jolanda Marchal22-07-2018

In de maling genomen!!!!!

Vriendelijke ontvangst. Hadden comfort plus kamer met terras/balkon geboekt met landelijk uitzicht. Kamer zou oa kluisje hebben. Het landelijke uitzicht was de parkeerplaats, waar ook iedereen nog eens langsliep! Kluisje niet op kamer aanwezig. En wat blijkt bij thuiskomst, wij hebben geen kamer in het Twents Gastenhoes gekregen, maar in het naast gelegen VilaVelo het fietshotel. De kamers in het andere gedeelte hadden wel een mooi balkon of terras met uitzicht. Kamer op zich netjes en schoon. Ontbijt is redelijk. Ik vind dit absoluut niet netjes, en geen manier van doen. Je moet niet iets verkopen en iets anders leveren. Zeer zeer slechte manier van doen.

• 9Martinus van der Veen03-03-2018

Fantastisch!

Geen enkele klacht, prachtige ruime kamer. Prima stalling en oplaadpunt voor E-bike Goede bediening lekker eten prima bedden wij zouden niet weten wat beter kon!!!

• 9J.Wolters20-02-2018

Een aanrader!

Het hotel is sfeervol ingericht met vriendelijk personeel. Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en het diner was overheerlijk. Wel jammer dat de sauna, zwembad defect was.

• 9Marijke31-01-2018

Super

Kamer ok,eten super lekker en omgeving prachtig

• 9I&B Lent31-08-2017

Een uitstekend hotel om vaker naar toe te gaan

Mooie en gezellige accommodatie, gastvrij en zeer goed eten [ontbijt en diner].

Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) info

Het complex