Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in het Nederlands

Het was weer Prima.

Fam.Breedveld
5-9-2018

Eigenaren en Medewerkers Altijd behulpzaam.

Ontbijt en Diner goed verzorgt.

Kamer prima in orde.

Wij komen hier al jaren

In de maling genomen!!!!!

Jolanda Marchal
22-7-2018

Vriendelijke ontvangst. Hadden comfort plus kamer met terras/balkon geboekt met landelijk uitzicht. Kamer zou oa kluisje hebben.

Het landelijke uitzicht was de parkeerplaats, waar ook iedereen nog eens langsliep!

Kluisje niet op kamer aanwezig. En wat blijkt bij thuiskomst, wij hebben geen kamer in het Twents Gastenhoes gekregen, maar in het naast gelegen VilaVelo het fietshotel. De kamers in het andere gedeelte hadden wel een mooi balkon of terras met uitzicht.

Kamer op zich netjes en schoon.

Ontbijt is redelijk.

Ik vind dit absoluut niet netjes, en geen manier van doen. Je moet niet iets verkopen en iets anders leveren.

Zeer zeer slechte manier van doen.

Fantastisch!

Martinus van der Veen
3-3-2018

Geen enkele klacht, prachtige ruime kamer. Prima stalling en oplaadpunt voor E-bike

Goede bediening lekker eten prima bedden wij zouden niet weten wat beter kon!!!

Een aanrader!

J.Wolters
20-2-2018

Het hotel is sfeervol ingericht met vriendelijk personeel.

Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en het diner was overheerlijk.

Wel jammer dat de sauna, zwembad defect was.

Super

Marijke
31-1-2018

Kamer ok,eten super lekker en omgeving prachtig

Een uitstekend hotel om vaker naar toe te gaan

I&B Lent
31-8-2017

Mooie en gezellige accommodatie, gastvrij en zeer goed eten [ontbijt en diner].

Heel goed verblijf

Aaltonie
29-7-2017

Prettig Hotel waar het eten prima is, geen keuzemenu. Fijne omgeving waar je goed kunt fietsen en leuk stadje Ootmarsum.

Fantastische plek

Paul
16-7-2017

Het ontbijt en avondeten was zeer goed verzorgd complimenten aan de kok. Mooi ingerichte eetzaal. HotelKamer is eenvoudig en beetje een gedateeerd maar wel voorzien koffie en thee faciliteiten. Maar zeer voor herhaling vatbaar. Tevens is Ootmarsum een zeer leuk dorp/stad.

Geen zwembad

klant
25-6-2017

Door foto's misleid dat de wellnes met zwembad zou zijn. Maar dat is er dus niet, waardoor de overnachting voor ons een teleurstelling was. Ontbijt is prima, maar niks speciaals.

verder prima

kool
9-5-2017

mooi verblijf

wij, twee goede vriendinnen, verbleven in een aparte dependance van het hotel. Wij vonden dat toilet en douche door de glazen wanden weinig privacy hebben. Verder was het vervelend dat al vroeg in de morgen er nogal behoorlijk wat herrie was van mannen die kennelijk vroeg op moesten om te gaan werken. Het was een beetje een unheimisch gevoel. Daarom zou ik niet meer voor dit hotel kiezen hoewel de rest ( eten en bejegening) geweldig was.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.