Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )

Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes )
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) voor je op een rij gezet:

150 reviews over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in het Nederlands

Fantastisch!

Martinus van der Veen, 3-3-2018

Geen enkele klacht, prachtige ruime kamer. Prima stalling en oplaadpunt voor E-bike

Goede bediening lekker eten prima bedden wij zouden niet weten wat beter kon!!!

Een aanrader!

J.Wolters, 20-2-2018

Het hotel is sfeervol ingericht met vriendelijk personeel.

Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en het diner was overheerlijk.

Wel jammer dat de sauna, zwembad defect was.

Super

Marijke, 31-1-2018

Kamer ok,eten super lekker en omgeving prachtig

Een uitstekend hotel om vaker naar toe te gaan

I&B Lent, 31-8-2017

Mooie en gezellige accommodatie, gastvrij en zeer goed eten [ontbijt en diner].

Heel goed verblijf

Aaltonie, 29-7-2017

Prettig Hotel waar het eten prima is, geen keuzemenu. Fijne omgeving waar je goed kunt fietsen en leuk stadje Ootmarsum.

Fantastische plek

Paul, 16-7-2017

Het ontbijt en avondeten was zeer goed verzorgd complimenten aan de kok. Mooi ingerichte eetzaal. HotelKamer is eenvoudig en beetje een gedateeerd maar wel voorzien koffie en thee faciliteiten. Maar zeer voor herhaling vatbaar. Tevens is Ootmarsum een zeer leuk dorp/stad.

Geen zwembad

klant, 25-6-2017

Door foto's misleid dat de wellnes met zwembad zou zijn. Maar dat is er dus niet, waardoor de overnachting voor ons een teleurstelling was. Ontbijt is prima, maar niks speciaals.

verder prima

kool, 9-5-2017

mooi verblijf

wij, twee goede vriendinnen, verbleven in een aparte dependance van het hotel. Wij vonden dat toilet en douche door de glazen wanden weinig privacy hebben. Verder was het vervelend dat al vroeg in de morgen er nogal behoorlijk wat herrie was van mannen die kennelijk vroeg op moesten om te gaan werken. Het was een beetje een unheimisch gevoel. Daarom zou ik niet meer voor dit hotel kiezen hoewel de rest ( eten en bejegening) geweldig was.

Het was weer geweldig

Fam.Breedveld, 25-4-2017

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd even goed.

Eigenaars en medewerkers altijd behulpzaam.

Ontbijt en Diner prima verzorgt .

Kamers schoon en netjes en ruim.

Fantastisch Hotel.

J.Mellema, 8-4-2017

Goede service, prima maaltijden en mooie kamers. Geen nadelige opmerking. Het was voor mij de tweede keer en ik kan iedereen dit hotel aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twents Gastenhoes ( Rest. Ethoes ) scoort een 8.85 uit 10 op basis van 151 reviews.