Tijdelijk €25 aanbetaling

Stadshotel Ootmarsum

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Stadshotel Ootmarsum voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 31 reviews

9.1FenomenaalScore uit 31 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Stadshotel Ootmarsum

• 10MF08-11-2022

Fijn hotel, heerlijk gegeten

Heel fijn verblijf gehad in dit hotel. De diners waren super lekker en er werd erg goed rekening gehouden met een dieet. Creatieve kok, waardoor de maaltijden heel gevarieerd waren! Fijne en schone kamer en prima sfeer in het hotel. Aardige en attente gastvrouw. Dit hotel ligt midden in een omgeving waar veel te doen en te zien is.

• 9Tessa26-03-2022

Prima

Prachtige en vooral zeer schone kamer. Bed wat hard, maar prima op geslapen. Heerlijk ontbijt en prima diner. Veel oudere gasten. Deed me denken aan mijn tijd als Rijnstewardess op een Passagier/Cruiseschip (heerlijke tijd overigens). Voor een kort verblijf zou ik zeker terug komen. Personeel is erg aardig. Ootmarsum zelf is leuk, de omgeving geweldig!! Als wandelaar een prima uitgangspunt voor wandelingen in Slingraven, Lutterzand en Springendal. Met als hoogtepunt, wandelen langs de Dinkel.

• 8Jeannette24-08-2021

Prima ligging, grote kamer, vriendelijk personeel

Leuke ontvangst. waren te vroeg maar konden direct naar onze kamer. Grote kamer met prima bedden. Ontbijt was goed. Diner was inbegrepen, geen keuze maar wel lekker gegeten. Niet hoog culinair maar wel smakelijk bereid ( op de groente na, kauwen was niet meer nodig) De eigenaresse was zeer vriendelijk ondanks de drukte van een grote groep die ook in het hotel zat. Het hotel is niet heel modern maar dat heeft ook zo zijn charme. Fietsen konden we naast het hotel neerzetten en fietsroutes waren ruim aanwezig.

• 10AAWM van Overveld04-08-2020

Prachtig een echte aanrader

Het is een mooi hotel. De eigenaar en zijn vrouw en het personeel zijn heel vriendelijk . Het eten is er heel goed ,je komt echt niks te kort De kamer is mooi en schoon ,en de bedden zijn goed . Het hotel is rustig gelegen ,en vlak bij het centrum .Ootmarsum is heel mooi , echt toeristisch . Je hebt hier een Schoolmuseum , een Openluchtmuseum , een Engelse tuin , leuke winkels en restaurants met terrssen , kan hier mooie fietstochten maken b.v. naar Denekamp ,het Landgoed Singrave , het Hennie Kuiper museum ( Erve Kuiper ) . Je kan hier ook mooie wandelingen maken b.v. naar de Kuiperberg . En ook het plaatsje Staphorst is mooi ,j e hebt daar het museum van Staphorst.

• 10AAWM van Overveld02-08-2020

Prachtig een echte aanrader

Het is een mooi hotel ,in het centrum en rustig gelegen .De eigenaar en zijn vrouw en het personeel zijn vriendelijke mensen .Het eten is heel goed , je komt echt niks te kort . De kamers zijn mooi en de bedden zijn goed . Ootmarsum is heel mooi en gezellig ,je hebt er veel galerieen , winkels en restaurants met leuke terrasjes . Je hebt hier een Schoolmuseum ,een Openluchtmuseum een Engelse tuin . Je hebt hier mooie fietsroutes b.v. naar Denekamp , Landgoed Singrave , Het Hennie Kuiper Museum ( ( Erve Kuiper ) naar Oldenzaal . Je kan in Ootmarsum mooie wandelingen maken b.v. naar de Kuiperberg . Ook Staphorst is heel mooi ,je hebt daar een Museum .

• 6Fam.K.10-09-2018

Wij gaan niet meer naar t Stadshotel

Goed: ligging en parkeermogelijkheid Gerenoveerde kamer Slecht: diner. Slechts 1!!! Keuze (matig) en om 18.00 uur. Dit was ons niet bekend gemaakt bij tel. Boeking. Matras erg 'slap'. Moesten zelf aangeven wat er in het arrangement zat. Voelt 'bezwaard'. Te duur voor prijs/kwaliteit

• 9Hans29-05-2018

Alles was prima geregeld.

Prima verblijf met een goed ontbijt en lekker eten.

• 9Jannes11-03-2018

Net hotel

Mooi hotel, kamers groot en schoon, bed voor ons veel te hard dus erg slecht geslapen, simpel op te lossen door er een topper op te leggen, mooie badkamer, erg ruim en netjes, ontbijt prima meer dan genoeg

• 10Willy Tijssen01-01-2018

In een woord fantastisch

Wij werden op en top verzorgd, niets was de eigenaren te veel om het de gasten naar hun zin te maken!

• 8Astrid29-09-2017

gemoedelijk en netjes

sanitair netjes gerenoveerd, beetje ouderwets gedateerd binnen. Dat is persoonlijk lift muf nam trap. Vriendelijk personeel persoonlijk. Echt familie bedrijf geen grote keten kleinschalig.

Hotel Stadshotel Ootmarsum info

Het complex