Hotel Parkhotel De Wiemsel

Hotel Parkhotel De Wiemselsterstersterster

8.5Fantastisch

Nederland, Overijssel, Ootmarsum

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel De Wiemsel voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Parkhotel De Wiemsel

• 9Janneke20-07-2019

Fantastisch!

voor één nachtje verbleven, maar het was echt fantastisch. Een overnachting in een heerlijke hotelkamer met een fantastisch 4-gangen diner en de volgende dag een top ontbijt. We hebben van elke minuut genoten! Het hotel ligt ook nog eens aan de rand van het pittoresk Ootmarsum en je vind de rust in de schitterende tuin en aan het zwembad. De tuinen zijn super onderhouden. Iedereen is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en maakt het je volledig naar de zin. We komen hier graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Paul06-04-2019

Een fantastisch hotel met topmensen in service

Het kan niet beter! Een cadeau om we te mogen zijn

Gereisd met partner in april 2019

• 7GHV06-01-2019

Maak het adults only, wees meer klant gericht!

Ik heb met stijgende verbazing kennis genomen van het luidruchtige verblijf van families met kinderen. Bijzonde in het zwembad. Toen wij er waren leek het meer een park van keten dan een wellness en spa resort. Kinderen liepen zonder regels te respecteren de sauna en stoombad ruimte in en uit. Enkele echtparen zijn zelf weggegaan van het zwembad naar elders om rust te vinden. Bij het uitchecken aangegeven dat we geen relaxte dagen hebben gehad die we bij een wellnes en spa hotel van de allure die ze zichzelf aanmeten hadden mogen verwacht. Personeel geweldig, maar maak het adults only! Jammer dat we een gewenste tafel in de Wanne niet konden krijgen, we moesten afwachten tot andere gasten aangaven welke tafel ze zaterdag wilden......... Heb dus gecanceld, slechte customer focus terwijl we er toch 5 dagen waren..... Wij komen nooit weer, kiezen voor die prijs liever voor Kaap Verdië Helaas, gemiste kans...” De Wiemsel”

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Christina06-01-2019

Nooit meer

Prachtige locatie en voornamelijk, op sommelier en restaurantmanager na, zeer vriendelijk , behulpzaam en gastvrij personeel. Ruime kamers, aparte badkamer en toilet. Hygiëne in hele hotel goed en smaakvol ingericht. Fijne ontvangst tijdens behandelingen in de Spa. Helaas geen 'adults only' hotel, waar het toch écht geschikt voor is en waar je als gast een flinke prijs voor betaald. Door de komst van 3 families (grootouders, ouders en kinderen), leeftijd variërend v 0-tot 15 jaar, werd het meer een spektakel in een park van keten dan een duur en luxueus Spa en Wellness hotel, wat veel ergernis en onrust veroorzaakte bij meerdere gasten en beklag over werd gedaan. We hebben geprobeerd zoveel mogelijk te genieten v de weinige momenten v rust die we kregen, maar gaan hier nooit meer terug of het moet een ' Adults Only' hotel worden Hopelijk gaat directie/management met deze klachten v meerdere gasten aan de slag!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2017
    8Marie-josé04-11-2017

Een geweldige accommodatie.

We waren er met een groep senioren. Alle kamers waren groot en schoon. De senioren werden op hun wenken bediend en bij wijze van spreken verwend. Alles werd geregeld als men er om vroeg, niets was het personeel te veel. Waren ook uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kok verdient een grote pluim op zijn hoed!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Vincent Vrauwdeunt23-08-2017

Geen 2de keer

Bij binnenkomst leek het wel een sprookje, zo'n mooi, schoon en groen park/hotel. We voelde ons na een lange autorit uit Frankrijk heerlijk in de watte gelegd met dit prachtige hotel. We werden zeer vriendelijk geholepen en mochten ook eerder inchecken dan normaal, super! Later op de avond dat we terug kwamen hadden ze onze kamer nogmaals netje opgeruimd en de knuffels van de kids al in bed gelegd, zeer attent.

Maar toen begon de ellende, we konden in eerste instantie, ondanks zeer vermoeid, niet in slaap komen door de ventilatie/luchtreiniger die een vervelende zoem maakte. Uiteindelijk wel in slaap gevallen om vervolgens om 3:30 weer wakker te worden van deze zoem. Uiteindelijk naar receptie gegaan waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan door een medewerker die net 1 week in dienst was en die aangeeft zijn manager te bellen en dan terug te komen naar onze kamer. Na 20 min kwam de man vriendelijk aankloppen en gaf aan dat hij zijn manager niet te pakken kan krijgen en komt zelf horen. Hij geeft aan dat hij hier ook niet van zou kunnen slapen en er ook gek van zou worden. Gelukkig, het ligt niet alleen aan ons! Hij geeft aan dat hij nogmaals zijn manager zou bellen en terug zou komen. Weer 20 min later hetzelfde antwoord, hij krijgt zijn manager niet te pakken en geeft aan hier niks meer aan te kunnen doen en hij zou kijken naar een mogelijke compensatie. Tja daar hebben we op dat moment echt niks aan, wel vriendelijk, maar we willen nu toch echt gewoon slapen. Na enige tijd toch in slaap gevallen om zeer brak wakker te worden.

Bij het uitchecken nogmaals aangegeven en ze zouden er naar kijken, totaal geen sorry of iets in de trant van hoe zouden we het goed kunnen maken want voor €275,- zou u toch wel een goede nachtrust mogen verwachten!! Helaas helaas... dit dus niet meer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mink Spaans27-07-2017

Fantastisch hotel, prachtige ligging, super.

Geweldig hotel, prachtige kamers, schoon, netjes, ruim en keurig ingericht. Prima ontbijt, heerlijk allemaal. Twee zwembaden, sauna, fijn om te vertoeven. Het hotel ligt in een prachtige tuin/park heel landelijk, maar toch ook bij het gezellige Ootmarsum, het gastvrije Twente. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam valt niets op aan te merken. Het hotel is echt een topper, echt een aanrader voor een heerlijke ontspannen vakantie, even helemaal weg uit de sleur, en om even goed te ontspannen en de rust te proeven.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Jur.27-07-2017

Voor herhaling vatbaar, liefst 4 x. per jaar

We hebben veel ervaring met dit soort hotels maar De Wiemsel spant voor ons echt de kroon. Goede wijn behoeft geen krans maar ze krijgen hem van mij toch met volle overtuiging. Tot gauw..

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Loes07-07-2017

Luxe hotel, omgeven door een prachtige tuin, met mooie kamers, fijn binnen- en buitenzwembad, mooie sauna, spa en vriendelijke medewerkers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Flink aan de prijs (vooral het restaurant) maar hier krijg je veel luxe voor.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Ates30-11-2016

Een unieke ervaring van gastvrijheid en luxe

Wederom uitermate goed bevallen. Vriendelijke ontvangst en goede contacten met de receptie. Ruime, gezellige en schone kamers ( bij onze tuinkamer ging automatisch zachte voetverlichting aan als je snachts je bed uitging). Schone en mooie sauna ruimte en zwembad met prachtig uitzicht op de ruime goed onderhouden tuin. Massages op verwarmde bedden met warme olie. Heerlijk diner en ontbijt. Kortom een verwennerij om hier te zijn. Wij waren er nu voor de tweede keer en ik kijk uit naar ons volgende bezoek.

Gereisd met partner in november 2016

6 tips over Hotel Parkhotel De Wiemsel

• I.Y. de Groot, 03-04-2013

De omgeving van Ootmarsum is zomer en winter mooi, maar het voorjaar heeft toch wel iets aparts.

• Fam. B, 07-12-2012

Ootmarsum is een gezellig dorpje met chique boutiques.

• Fam. B, 07-12-2012

Ootmarsum is een sfeervol dorpje met chique boutiques.

1 vraag over Hotel Parkhotel De Wiemsel

• HH, 02-04-2016

E-Bikes stallen

Is er een ruimte om onze E - Bike's te stallen en op te laden?

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking