Vakantiehuis Ons Plaetske

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ons Plaetske
9,6

55 reviews over Vakantiehuis Ons Plaetske in het Nederlands

Ideaal onderkomen in fraaie omgeving

K.Vonders
20-3-2017

Zeer volledig ingerichte, ruime woning; gunstig gelegen aan de rand van Ootmarsum, nabij het centrum.

Compleet ingericht huis, aan alles is gedacht.

Minpunt is dat het in de hal niet warm is (te kleine cv radiator?) en de tv niet functioneerde.

Fantastisch en compleet

Leo Peeters
18-3-2017

Aan alles is gedacht. Keurig netjes

Mooie en ruime woning vlakbij centrum Ootmarsum

Gert Jan Westedorp
15-11-2016

Vrijstaande ruime woning met eigen parkeerruimte en gelegen tegenover een park. Goede uitvalsbasis om Twente te ontdekken

Heerlijk huis

Geertje, Gea en Hennie Nijland
23-10-2016

In het huis is alles aanwezig. Het is een er ruim en gezellig. Tegenover is een mooi park om door te wandelen. 10 minuten lopen naar het centrum.

Prachtig huis op prachtige locatie!

anneke Bemmel
30-8-2016

Goed contact met verhuurder en de gastvrouw!

Verse bloemen en fles wijn als welkom.

Zeer goed uitgerustte keuken

Een ruime villa op een fantastische plek.

C. Bouwmeester

- Veel keukeninventaris

- Keurige tuin

- Goede parkeergelegenheid op eigen oprit voor 2 auto's

- Prettige ontvangst

Fantastische accomodatie in een mooie omgeving!

Henny Schmitz
28-8-2016

Ruim huis, alles aanwezig, mooie tuin, veel privacy, dichtbij centrum, mooie fiets- en wandelomgeving.

In een woord: geweldig!

UITMUNTEND

Ineke Spikkert
20-8-2016

Prima ligging met zeer ruim huis!! Met aalles voorzien! Welkom met bloemen en wijn. Prachtige omgeving. Fietsen wandelen en terras pikken. Geen minpunt te melden.

Geweldig

Ine Engbers
19-8-2016

De prachtige ligging en zeer ruime locatie. Dicht bij mooie centrum. Geweldige natuurgebied in de buurt om te fietsen wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ons Plaetske in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ons Plaetske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.