Appartement Odemarus

25 reviews over Appartement Odemarus in het Nederlands

een absolute aanrader!

Beert Reezigt
9-9-2018

door de gastvrijheid van de gastvrouw en de knusse gezellige inrichting van het appartement voel je je hier vanaf het eerste moment helemaal thuis. Een knus 2 persoons appartement van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en een lekker tuintje. We komen hier zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in september 2018

Super geweldig onderkomen waar je je thuis voelt

Bertie/Stien
20-8-2018

Super gastvrouw die je vol enthousiasme rondleid in het appartement en verteld over de omgeving. Heel knus en gezellig ingericht onderkomen en van alle gemakken voorzien. Een eigen ingang en prive tuin voor de rust en toch dichtbij het bruisende centrum van ootmarsum. .

Een aanrader

Ton en Joke Duits
5-4-2018

Een knus appartement met alles erop en eraan. Gastvrije en gezellige gastvrouw. Dichtbij het centrum van Ootmarsum. Gezellig stadje met leuke winkeltjes en restaurants. Kortom een aanrader!!! Mooie omgeving om op de fiets te verkennen.

Gereisd Met partner in april 2018

Een heerlijk plekje nabij het centrum!

Elna
12-6-2017

Een fijne plek om van hieruit de omgeving en het stadje te verkennen. Op een paar minuten lopen van het centrum, wat heerlijk is om na een dag vol activiteiten in alle rust 'thuis' te komen. Geluiden van omwonenden, maar dat is logisch gezien de ligging. Sfeervol ingericht (leuk met o.a. steigerhout), van veel gemakken voorzien en super schoon. Heerlijk bed! Goede informatievoorziening mbt activiteiten in de omgeving. Warm welkom door een heel vriendelijke en zorgzame gastvrouw! En wat ook zo fijn is, een eigen entree en gezellig tuintje met leuke zitjes en privacy. Vanwege de trap met 'klapdeur' bovenaan als entree naar de slaapkamer (overigens leuk gedaan!), lijkt me dit niet handig voor als je slecht ter been bent of voor een klein kind.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

In één woord: Geweldig!

Yvonne van Wingerden
1-5-2017

Gastvrij, gezellig, ruim, schoon, aan alles is gedacht door Els. De bank zit heerlijk, de slaapkamer is heerlijk ruim, het bed ook en slaapt super. De stoelen bij de eettafel ook al zo comfortabel. Lekkere douche, super ontbijt, leuke tuin met diverse zitjes en een paar minuten lopen naar het gezellige centrum van Ootmarsum met hele leuke winkeltjes, iedere zondag open van 12.00 - 17.00 uur. Heel veel restaurantjes, De Pastorie is een fijn restaurant als je van een beetje culinair houdt. Wij hebben een top-weekend gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super appartement in het mooie Ootmarsum

Werner Joling
18-12-2016

Wij hebben vlak voor de Kerst genoten in dit heerlijke appartement Odemarus. Ontvangst was zeer hartelijk en het appartement was mooi met kerstdetails versierd! Alles wat je nodig hebt is aanwezig! Heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt. Gastvrouw Els maakt het je zeer naar het zin! Genoten van Ootmarsum in Kerstsfeer en heerlijk bezoekje aan de sauna in Oldenzaal! We komen vast en zeker in het voorjaar nog eens terug en nemen dan de fietsen mee, want het is een prachtig gebied! We zijn heerlijk ontspannen weer huiswaarts gegaan!

Gereisd Met partner in december 2016

Prachtig

Edske Russchen
18-8-2016

Een erg gezellig en mooi appartement van alle gemakken voorzien. Een zeer hartelijk en warm welkom, goede bedden en een tuin, waarin je heerlijk kunt zitten en eten. Prachtig gelegen op loopafstand van het centrum van Ootmarsum. De fietsen kunnen veilig onderdak staan.

Louise Klaasen
23-7-2016

Gast vrij, schoon, lekker bed, super ontbijt

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

Aanrader eerste klas! Fantastisch!

Janneke
16-2-2016

Alleen maar lof voor Els, die Odemarus bestiert. Werkelijk aan alles is gedacht. Huiskamer erg gezellig; badkamer "prima-de-luxe";gezelligeslaapkamer met een bed met 2 zeer goede matrassen. Ontbijt niet te versmaden, en zo zou ik nog wel een tijdje door kunnen gaan!............ Oh ja!, appartement heeft ook nog een tuin!!

Gereisd Met partner in februari 2016

Hoge graad van perfectie

j.oskam46
11-2-2016

Stadsappartement Odemarus is misschien nog wel beter dan de naam. Werkelijk perfect! Een hartelijke gastvrouw, een fraai onderkomen, kwalitatief uitstekend in orde, prima bed, alles goed te verwarmen, behoorlijk groot, heerlijke tuin, berging voor de fietsen, uitstekende wifi, mooie badkamer en heerlijk rustig. Centrum van Ootmarsum makkelijk aan te lopen en over de omgeving hoef ik eigenlijk niets te zeggen. Onwaarschijnlijk mooi om in te wandelen en te fietsen. De prijs vonden we meer dan geschikt!

Gereisd Met partner in februari 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odemarus in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odemarus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.