Camping Kuiperberg

Weer vandaag5°-2°
Camping Kuiperberg
8,3

30 reviews over Camping Kuiperberg in het Nederlands

Rust en ruimte zeker aan te bevelen.

Harry
10-8-2018

Je kunt zelf je plaats uitzoeken, heerlijk relaxte omgeving, uitstekende fiets en wandelroutes. Ootmarsum op loopafstand met veel leuke terrassen en eetgelegenheden .

Rustige camping met mooie natuur omgeven

Rob en Monica
21-7-2018

We zijn net terug van een paar heerlijke weken in Ootmarsum. We zaten in chalet Bali. Wat een ruime mooie standplaats! De camping is erg gemoedelijk. Vanaf de camping prachtige fietstochten gemaakt en je wandelt zo naar Ootmarsum en naar het uitkijkpunt op de Kuiperberg. Vanuit daar kan je ook mooie wandelingen maken. Inderdaad is het wel jammer dat je pas na 17.00 uur iets kan drinken. En het is onduidelijk hoe laat ze sluiten. Toch was het geen probleem om een biertje te bestellen; de eigenaar ging naar huis en wij zaten met ons biertje te genieten van het uitzicht.

Opmerking: plaats een deurgordijn tegen vliegen/muggen. Ook de mogelijkheid om horren voor de ramen te plaatsen was er niet. Qua keuken: zorg dat er een soeplepel is en een deksel voor op tenminste 1 koekenpan.

Tot slot: We hebben ontzettend genoten van de natuur, rust, vogels, muisjes, vleermuisjes, de koeien!!!:-), paarden. Het was net alsof we in Frankrijk zaten :-)

Keurig verzorgde camping in een prachtige wandel- en fietsomgeving. Vriendelijk en gastvrij personeel. Broodjes service en een (mini)snackbar. (Te) Weinig sanitaire voorzieningen als de camping vol staat. Erg schone douche- en wc ruimten. Betaalbare camping op loopafstand van het toeristisch Ootmarsum.

Zeker voor herhaling vatbaar

Ribbink
3-6-2018

We hebben een fijne tijd gehad op de camping, vriendelijke ontvangst, de ontbijtservies was handig, de omgeving prachtig, ondanks dat de toiletgebouwen wat te klein waren voor het aantal gasten, werden ze hygiënisch goed onderhouden.

Minpuntje waren de plekken erg scheef (9 en 10), deze plekken zouden mee geschikt zijn voor campers.

Camping was overvol en veel te weinig sanitair!!

's morgens in de rij!! Helaas geen pin! en geen gratis wifi op de camping plekken ( niet meer van deze tijd!)

Snackbar was behoorlijk aan de prijs, 1,5 keer normale prijzen.

Jammer dat ze de camping zo vol zetten met de nog bestaande sanitair, zal wel in dit najaar aangepast worden.

Perfecte plek voor een fijne vakantie

Farm. Heijnen
19-5-2018

Prima sfeervolle camping met fijne eigenaren.

Mooie ruime comfortplaatsen.

Volgend seizoen komt er nieuw toiletgebouw, nu iets tekort bij drukte.

Gezellig restaurantje met kleine kaart, en smaakt goed👍

Mooie fiets/wandel omgeving en gezellig Ootmarsum vlakbij

!Familie Gevoel !

Gerard en Sia Hoving
13-5-2018

Ook dit jaar weer een super week gehad op deze mooie camping. De eigenaren, Bert en Sandra en hun geweldige medewerkers Janneke en Pim hebben ons weer compleet laten genieten. Volgend jaar komen er ook nog complete nieuwe sanitair gebouwen in de Twentse stijl. Het is echt een top camping in een geweldige omgeving.

Een aanrader in Twente.

Frans Happel
16-10-2017

Fijne rustige en ruim opgezette camping op loopafstand van Ootmarsum. Het eigenaars echtpaar is zeer vriendelijk en waar nodig behulpzaam.

s'morgens liggen de broodjes rond 8 uur voor je klaar en ook een aantal landelijke en lokale. kranten die gratis voor de gasten beschikbaar zijn.

Het sanitair was nu in het najaar ruim voldoende en kraakhelder.

Ook is er een luchtservice punt voor fiets en auto heel prettig en gemakkelijk.

In de omgeving is veel te doen en op de camping is een informatie kiosk.

Aan het eind van de dag is het goed toeven in de lounge bar en voor de inwendige mens beschikt het restaurant over een eenvoudige kaart.

Wij hebben een goed verblijf gehad op de camping en in Twente.

Al met al een aanrader als u een rustige camping zoekt.

Schoon en gemoedelijk

snitker
29-8-2017

We zijn een week geweest. Prettig en vriendelijk ontvangst. Camping wordt goed onderhouden. Een paar minpuntjes vonden we het weinige sanitair. Het weekend was druk en dan sta je in de rij bij de douche en toilet. Internet tegen betaling is, nou ja, oke maar dat je dan maar op 1 apparaat tegelijk kunt inloggen vonden we toch wel jammer. We lezen zowel de krant als de tijdschriften digitaal dan is het toch prettig wanneer je beiden kunt inloggen. Buiten die 2 minpuntjes is het een voortreffelijke camping om te genieten van de wandelingen en/of fietstochten in de buurt. Ook Ootmarsum is op loopafstand. Mooie plek!

gemoedelijke camping, mooie omgeving

Hans en Dianne
11-8-2017

Fijne camping, maar het sanitair kan echt niet! mannen en vrouwen door elkaar.

Te weinig voor drukke dagen. Het enige minpuntje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kuiperberg in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kuiperberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.