Géén boekingskosten

Camping Kuiperberg

NederlandOverijsselOotmarsum

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kuiperberg voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 63 reviews

Meer camping info

63 Reviews over Kuiperberg

• 9Marja23-07-2022

Perfect trekkersveldje!

Perfect trekkersveld. Alles wat een fietskampeerder nodig heeft: schaduw, picknicktafel, water, privacy, oplaadpunt mobiel. Supersanitair. Absolute aanrader.

• 9Jos en Liesbeth16-06-2022

Super camping

Super verblijf gehad op de camper plaats. Mooi sanitair en schoon, vriendelijke mensen. Deze camping zouden wij zeker aanbevelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Dhr. Koster13-06-2022

verblijf was oké.

Wij hadden een mooie campingplek met uitzicht over het weiland met schapen en prachtige zonsondergangen. Schoon en goed werkende toiletten. ook fijn dat wij op de camping konden dineren en snacks werden zelfs bij de tent gebracht van donderdag t/m zondag dan wel. Maar wat ik een heel groot nadeel vind, is het wifi beleid van deze camping nl. als ik wil streamen dan moet een kaartje kopen a €3 per 24 uur voor een apparaat. als ik dit omreken is dit €90 per maand voor een apparaat dat wil zeggen dat thuis voor €65 voor wel 20 apparaten wifi heb. dus vreselijk duur en mijn advies is doe het gratis want de wifi is bovendien niet van top kwaliteit. tijdens voetbal nederland - wales stond het beeld geruime tijd stil. Nog een nadeel vind ik de auto's op het veld ondanks de voordelen vind ik het veel te druk op de camping met alle caravans met de de bijbehorende auto's. Mijn advies zet de auto's op een parkeerterrein.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9AGteS30-05-2022

Zeer goede faciliteiten. Hele vriendelijk mensen.

Prachtige grasveldjes. Zeer net sanitair. Goede voorzieningen zoals verse broodjes en snacks/plate service op het veld. Mooie ligging tov fiets knooppunten en wandelroutes. Leuk stadje Ootmarsum. Geen speelplekken of animatie voor kinderen.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Wendela van Dijk11-10-2021

Zeer aan te bevelen!

Bij aankomst moesten we even wachten, omdat ons chalet, Toscane, net werd gecontroleerd door de eigenaresse of het schoon was. Heel vriendelijk personeel en leuk zitje om wat te drinken tijdens het wachten. Toscane was schoon en zag er gezellig uit. We hebben er drie heerlijk relaxte dagen gehad! Er zijn echter toch wat minpuntjes om rekening mee te houden wanneer je dit chalet/omtimmerde stacaravan huurt: De doucheruimte is ienieminie klein. Mijn partner is 190 cm hoog en bijbehorend breed; dat is zeer krap poedelen... bovendien heb je het idee dat je ieder moment door de douchebak kunt zakken. Mocht je je haar willen föhnen, neem dan een verlengsnoer mee! Er is geen stopcontact dichtbij een spiegel... Betaal maar niet voor WIFI. Je moet chronisch opnieuw inloggen en de televisie heeft een geluidsprobleem. Hier moet ik wel bij zeggen dat we hierover niet iets gezegd hebben tegen de eigenaar. Maar verder is De Kuiperberg een aanrader!

• 1Eetgelegenheden
  • 9Rico24-08-2021

Zeer geslaagd!

Top camping voor de wat oudere kampeerder (voor kinderen is er niets). Volop rust, Prima wandel routes en fietsroutes meteen vanaf de camping.Wij stonden op het comfortveld , stroom top (16A). WiFi werkte goed, maar moet meerdere malen opnieuw verbonden worden (verbeterpuntje) Eten in het kleine restaurantje zeer goed, kleine maar goede kaart. Je kunt ook van alles bestellen wat dan bij de caravan afgeleverd wordt. Leuke en vriendelijke eigenaren, sanitair top, zeer schoon. Het stadje Ootmarsum is aan te lopen, zeer gezellig en volop restaurantjes, terrasjes, kunst, glasblazerij, bierbrouwerij, musea, helemaal leuk. Wij komen hier zeker een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Karin10-08-2021

Luxe camping

Mooie camping met luxe sanitair. Goede broodjesservice. Een restaurant met bezorgservice, super.Helaas was de wifi slecht. Rond de receptie gratis maar wilde je op je plek wifi moest je bijbetalen. We kozen voor de duurste variant om ook voetbal te kunnen kijken. Helaas liep dat steeds vast en moest er gereset worden. Bijbetalen voor wifi vind ik niet erg maar het moet wel werken.

• 10Eetgelegenheden
  • 6A. Gorter10-08-2021

Nooit meer naar deze camping!

Rommelige camping. Nieuw sanitair, maar afvoer van water heel slecht, waterballet na het douchen! Na fikse regenbui modderpoel op de camping, bij droog weer rul zand, iemand onderuit zien gaan.Te weinig voltage, waardoor het leek alsof onze koelkast het niet meer deed en er een monteur aan te pas moest komen om ons hierop te attenderen. 144 euro lichter. Bij navraag bleek de campingeigenaar op de hoogte van dit probleem, we moesten de stroomkabel maar omwisselen met de buurman! Vreemde praktijken. Toen we om een compensatie vroegen had meneer daar geen boodschap aan, we hadden naar hem toe moeten komen, hoe dan? Zeggen dat onze koelkast het niet meer deed? Hij wist van dit probleem, voor ons was het totaal nieuw! Dit hebben we nooit eerder meegemaakt en we kamperen al jaren. Compensatie voor de gemaakte kosten zat er niet in, we konden een etentje krijgen van het huis. Dat hebben we geaccepteerd, maar het voelde niet helemaal lekker.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Brinks10-08-2021

Komen hier al jaren ,prachtig,gemoedelijk

Mooie nieuwe camperplaatsen

• 10Hans Muilenburg09-08-2021

SUPER, komen zeker terug.

Wat een geweldige camping.Zeer schoon sanitair, vriendelijk personeel,mooie camping plaatsen ,en een goed restaurant waar je voor een zeer redelijke prijs heerlijk kan eten.

Camping Kuiperberg info

Camping-informatie