8,7

Weer vandaag2°-5°

23 reviews over Camping Kuiperberg in het Nederlands

Een aanrader in Twente.

Frans Happel, 16-10-2017

Fijne rustige en ruim opgezette camping op loopafstand van Ootmarsum. Het eigenaars echtpaar is zeer vriendelijk en waar nodig behulpzaam.

s'morgens liggen de broodjes rond 8 uur voor je klaar en ook een aantal landelijke en lokale. kranten die gratis voor de gasten beschikbaar zijn.

Het sanitair was nu in het najaar ruim voldoende en kraakhelder.

Ook is er een luchtservice punt voor fiets en auto heel prettig en gemakkelijk.

In de omgeving is veel te doen en op de camping is een informatie kiosk.

Aan het eind van de dag is het goed toeven in de lounge bar en voor de inwendige mens beschikt het restaurant over een eenvoudige kaart.

Wij hebben een goed verblijf gehad op de camping en in Twente.

Al met al een aanrader als u een rustige camping zoekt.

Schoon en gemoedelijk

snitker, 29-8-2017

We zijn een week geweest. Prettig en vriendelijk ontvangst. Camping wordt goed onderhouden. Een paar minpuntjes vonden we het weinige sanitair. Het weekend was druk en dan sta je in de rij bij de douche en toilet. Internet tegen betaling is, nou ja, oke maar dat je dan maar op 1 apparaat tegelijk kunt inloggen vonden we toch wel jammer. We lezen zowel de krant als de tijdschriften digitaal dan is het toch prettig wanneer je beiden kunt inloggen. Buiten die 2 minpuntjes is het een voortreffelijke camping om te genieten van de wandelingen en/of fietstochten in de buurt. Ook Ootmarsum is op loopafstand. Mooie plek!

gemoedelijke camping, mooie omgeving

Hans en Dianne, 11-8-2017

Fijne camping, maar het sanitair kan echt niet! mannen en vrouwen door elkaar.

Te weinig voor drukke dagen. Het enige minpuntje!

Prachtig gelegen en gemoedelijke camping

Fam. Boumans, 19-7-2017

Camping ligt mooi op de Kuiperberg. Heerlijke schaduwplaatsen en plaatsen in de zon en met uitzicht. Je mag zelf een plaats uitzoeken.

Naar Ootmarsum is ca. 700 meter. Leuk stadje met veel restaurants en winkels.

Schoon sanitair, elke morgen verse broodjes. Prachtige fiets/wandel omgeving.

Vriendelijke eigenaar. Restaurant met eenvoudige kaart. Gratis Wifi bij het restaurant en tegen betaling op de plaats.

Mooie camping

Van noordt, 3-7-2017

Het is een mooie camping, op het veld bij de paddenpoel en natuurlijk ook op het grote veld heb een prachtig uitzicht over de weilanden, het eten op de camping is simpel maar lekker en meer dan voldoende. Wel vonden wij het jammer dat je pas vanaf 5 uur op het terras terecht kon en dus niet smiddag even lekker een pilsje of een wijntje kon gaan drinken, maar dat zal wellicht met het laagseizoen te maken hebben gehad. Het sanitair is wel wat weinig als de camping redelijk volstaat, maar het was wel altijd schoon. Als we weer in de buurt zijn zullen we zeker nog terug komen.

Prachtige schone camping nabij Ootmarsum.

Klaas Klunder, 7-6-2017

Wij hebben met vrienden een week op de camping gestaan. Geweldig . Wat een mooie omgeving. Het was de tweede keer en nog steeds ontdek je nieuwe fietspaden en plekken. De camping geeft rust, heeft mooie ruime plekken . Het sanitair is netjes en schoon ( dank Janneke) . Het gastvrije en enthousiaste paar Bert en Sandra hebben we zover gekregen dat zij een beamer in de gezellige lounge plaatsten zodat we de finale tussen Ajax en Manchester konden zien. Erg gezellig. Wij hebben als groep alweer geboekt voor 2018 en wellicht dat wij met z'n tweetjes tussendoor ook nog gaan noar die oardige luu. Ik hoop wel dat Bert zijn " karretje " wat aanpast, want ik kan er zo niet op rijden??!! Lag bijna in de paddenpoel. Of was het toch die maat van me. Succes met jullie plannen en nog bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Grt. Klaas en Ria

leuk gezellig

jeanne, 28-5-2017

de camping was netjes.

de mensen waren vriendelijk en gedienstig.

gezellige camping met een mooi uitzicht over de weilanden.

mooie fiets omgeving.

Ootmarsum leuk oud stadje met verschillende museums.

stadje is vlakbij de camping.

sanitair is te weinig voor de camping.

Een aanrader

Dreja Hospers, 30-4-2017

Bijzonder gastvrij onthaal. Alles op basis van vertrouwen. Niets is teveel. Mooie ligging. Schoon sanitair, prachtig info-hokje / bibliotheek. Komen zeker nog een keer terug.

Rustige camping

Rob, 24-4-2017

Ben hier afgelopen september een week geweest en vind het een camping waar je tot rust komt. Vanuit de camping ben je zo in het stadje Ootmarsum. Vanuit de camping kun je leuke fietsroutes fietsen. De eigenaren van de camping zijn leuke, gezellige mensen en niets is teveel voor je om iets te regelen. a.s. juni ga ik er weer naar toe omdat ik hier genoten heb

aanrader

jan en ina kamp ASSEN, 16-10-2016

Rustige camping gelegen op loopafstand van het centrum van het zeer gezellige Ootmarsum. Grote plaatsen en een zeer vriendelijke / behulpzame eigenaars-familie (Bert en Sandra). Niets is hen te veel, komt allemaal goed. Verhouding prijs / kwaliteit is zeer goed. Het is een echte aanrader voor een heerlijke vakantie. Wij zijn reeds 2x geweest: 6-week en 4-week. Vatbaar voor herhaling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kuiperberg in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kuiperberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kuiperberg scoort een 8.68 uit 10 op basis van 23 reviews.